Homepage | Inloggen | Registreren |

Recente berichten

Home > Forum > Recente berichten

Hieronder vind je de berichten van Francis van Slooten in het forum:

Pagina | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 |

Oppasadres & Pension Vakantieopvang voor Cavaliers. 53 berichten

Donderdag 29 april 2010 | 18:33 uur
[Nog steeds] Op zoek naar vakantieopvang voor uw Cavaliertje? Ter informatie: Inmiddels heb ik ongeveer 35 particuliere oppasadressen beschikbaar.
Met vriendelijke groet, Francis van Slooten.
user Francis van Slooten | 946 forumberichten

Aanschaf Cavalier Herplaatsers 9 berichten

Woensdag 21 april 2010 | 14:44 uur
Ter informatie: Op dit moment heb ik een prachtige blenheim reu van 8 1/2 maand met stamboom die een warm mandje zoekt en waar niets mis mee is. Met vriendelijke groet, Francis van Slooten, Cavalierherplaatser.

Medisch wat zijn de beperkingen van een hartpatientje 10 berichten

Maandag 19 april 2010 | 11:19 uur
Momenteel heb ik een Cavalier reutje [gecastreerd] van 6 jaar oud met hartruis in de herplaatsing. Schat van een hond verder, zonder gedragsproblemen. Hij gebruikt momenteel nog geen medicijnen. Zou een perfect seniorenhondje zijn. Als iemand hem een warm mandje kan en wil geven dan hoor ik dat graag! M.vr.gr., Francis van Slooten, Cavalierherplaatser.

Vrijdag 16 april 2010 | 23:09 uur
Ik heb een adres beschikbaar in Meppel bij iemand die een teefje heeft dat nog loops wordt dus dat zou ik moeten informeren. M.vr.gr., Francis.

Herplaatsters SPOED! Twee Cavaliers van net 9 jaar. 45 berichten

Donderdag 15 april 2010 | 15:31 uur
Tantetuin, ik begrijp het best als iemand daar nog niet aan toe is. Maar eigenlijk moet je zoiets van te voren bedenken voordat je aan de alarmbel trekt. Ik ben er tenslotte heel wat dagen van 's morgens vroeg tot 's avonds laat mee bezig geweest. Ik vermoed en ik vrees echter dat er ook andere belangen meespelen.

Donderdag 15 april 2010 | 15:17 uur
Beste Veertje, ik krijg zo'n 10 tot 20 schriftelijke aanvragen op een dag nog afgezien van de vele telefoongesprekken die er gevoerd moeten worden op het een en ander te regelen. Dan zijn er dan gemiddeld zo'n 100 in de week. Ik werk zeven dagen in de week, vaak tot laat in de avond, meer tijd heb ik niet. Ik probeer alle aanvragen zo veel mogelijk te beantwoorden. Maar helaas lukt mij dat niet altijd.

Donderdag 15 april 2010 | 15:10 uur
Ik heb zowaar pardoes een prima dame gevonden die de beide reutjes samen een warm mandje wilde geven. Ik was helemaal blij en heb een kennismaking geregeld. Tijdens deze kennismaking heeft de eigenaresse te kennen gegeven dat ze er niet klaar voor was en/of in staat was om afstand te doen van de hondjes en bedenktijd nodig heeft. Dat is haar goed recht maar dan houdt dit verhaal voor mij hierbij op. Ik heb mijn best gedaan.

Woensdag 14 april 2010 | 11:06 uur
Toch bedankt voor de moeite J-Hertog. Nog steeds geen definitieve oplossing gevonden voor de hondjes. Wie helpt? M.vr.gr., Francis.

Dinsdag 13 april 2010 | 16:01 uur
Voor de duidelijkheid: Het gaat om TWEE Cavaliertjes, een ruby die FELLOW heet en een black & tan genaamd FILOS. Het zijn nestbroers geboren op 28-03-2001. De ruby FELLOW heeft in lichte mate spondulose. Eén van mijn eigen Cavaliers heeft ook spondulose. Hij laat zich hierdoor echter in niets weerhouden behalve dat hij niet meer graag hele lange wandelingen maakt. Als de hond er last van heeft zou je af en toe wat Metacam kunnen geven.

Momenteel zitten FILOS en FELLOW wat overmatig in hun vacht, de ene meer dan de ander. Daarom worden ze vrijdag a.s. onder handen genomen door een trimster. Na deze opknapbeurt ga ik proberen om een fotoserie te maken van deze twee om ze zo goed mogelijk te presenteren.

Ze moeten echt zo snel mogelijk daar weg. In het ergste geval wil ik er zelf eentje tijdelijk opnemen. Ik wil en moet echter wel een kleine reserve houden vanwege mijn knieproblemen en omdat ik sinds kort weer vier reuen heb, inclusief komiek TOBIAS [ja, je weet wel... die ene van die twijfelachtige kleurslag...]. Zijn er vragen, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen. Met vriendelijke groet, Francis.

Afscheid Afscheid van Chico 95 berichten

Maandag 12 april 2010 | 18:51 uur
Heel erg triest maar zijn lijden is nu voorbij. Heel veel sterkte toegewenst.

Maandag 12 april 2010 | 15:38 uur
Er zullen vele mensen zijn die wel huisdieren hebben maar niet beschikken over familie en/of vrienden en kennissen die bereid zijn je huisdier te adopteren als je er niet meer voor kan zorgen. Anders zouden er ook niet zo veel huisdieren/herplaatsers op het internet staan waar een nieuw mandje voor moet worden gezocht...

Maandag 12 april 2010 | 12:32 uur
Helaas heb ik nog geen kandidaten gevonden voor deze twee mannen. Wie van jullie wil er een reutje van 9 jaar een warm mandje geven? Ze moeten echt met spoed herplaatst worden en ik heb nog geen definitieve oplossing. Wie van jullie? M.vr.gr., Francis.

Zondag 11 april 2010 | 18:30 uur
Helaas zijn mensen die "in september" een herplaatser willen voor mij een te onzekere factor, wat het argument ook is. Ten eerste duurt dat nog maanden, ten tweede geeft het geen enkele garantie dat de hondjes ook daadwerkelijk geplaatst kunnen worden in september. Er kan nog zo veel gebeuren in de tussentijd tot september. Wat als de dame in kwestie eind augustus een mailtje stuurt met de mededeling dat ze toch maar voor een pup gekozen heeft bijvoorbeeld? Ik kan nu al zeggen dat dat niet werkt.

Zondag 11 april 2010 | 18:26 uur
Ik had al bedacht dat als er één van de twee onder dak is gebracht, ik desnoods de tweede voorlopig maar zelf in huis neem.... totdat ook voor hem een nieuw mandje is gevonden. Samen herplaatsen zou natuurlijk het mooiste zijn maar zo goed als onmogelijk voor hondjes op die leeftijd. Je mag al blij zijn als er er voor één een baasje vindt, laat staan twee samen. Mensen die op zoek zijn naar een herplaatser en die op mijn lijst staan zeggen al meteen: "Te oud....., ga ik niet aan beginnen." Terwijl zo'n hondje wellicht nog wel zo'n jaar of vier te gaan heeft. Buiten dat: Als je dan toch een herplaatser neemt, denk je toch niet alleen in het belang van jezelf maar ook in het belang van het hondje?

Zondag 11 april 2010 | 10:44 uur
Ik hoop eigenlijk op wat support van de bezoekers van de Cavalierpage. Het zou toch wel al te triest zijn dat deze mannen in het asiel eindigen.... Wie van jullie heeft er nog een plekje vrij?
M.vr.gr., Francis.

Zaterdag 10 april 2010 | 09:48 uur
Hulp gezocht: Vanwege ernstige ziekte van de bazin zoek ik met spoed een nieuwe voordeur voor twee Cavaliertjes met stamboom van net 9 jaar oud, een ruby en een black & tan. Beide reutjes verkeren in goede gezondheid, echter één van de twee heeft in lichte mate spondulose. Wie wil zich ontfermen over [één van] deze twee reutjes en ze nog een liefdevol mandje geven? Ze hoeven niet beslist bij elkaar te blijven. Ze moeten zo snel mogelijk weg uit hun huidige situatie omdat de bazin niet langer voor hun kan zorgen. Wie wil deze lieverds nog een paar mooie jaren geven?
Met vriendelijke groet, Francis van Slooten, Cavalierherplaatser.

Aanschaf Cavalier foto veranderd 6 berichten

Woensdag 7 april 2010 | 17:47 uur
Die foto die je dubbel ziet staat in het cache [geheugen] van je computer. Om dit te corrigeren ga je in internet-explorer in het menu bovenin je venster naar EXTRA -> INTERNETOPTIES -> BROWSERGESCHIEDENIS in het tabblad ALGEMEEN klik je op VERWIJDEREN. Dan de bovenste twee opties aanvinken.
M.vr.gr., Francis.

Herplaatsters In de opvang: Leuke, vlotte herplaatser..... 41 berichten

Vrijdag 2 april 2010 | 13:02 uur
Ja hoor... hij is het toch! Herkenbaar aan de zwarte stip onder zijn neus..... http://www.cavalierservices.nl/TOBIAS-ve ..." rel="nofollow">http://www.cavalierservices.nl/TOBIAS-ve ....

Woensdag 31 maart 2010 | 14:15 uur
De aanvragen voor vakantieopvang voor Cavaliertjes stromen weer bij mij binnen. Inmiddels beschik ik al over zo'n dertigtal adressen overal in het land. Wil je dit jaar ook beschikbaar zijn als oppasadres? Je mag me ook aangegeven welke periode je beschikbaar bent. Vergeet niet te vermelden of je reutjes en/of teefjes wil ontvangen en gecastreerd of niet. Het gebruikelijke tarief bedraagt € 10,00 per dag. De dag van brengen en de dag van halen worden allebei als een dag berekend.

Ik functioneer in dezen uitsluitend en alleen als bemiddelaar die twee partijen bij elkaar te brengt. Afspraken over het hoe en wat dienen zelf te worden gemaakt met de andere partij. Wel heb ik een sjabloon van een oppasovereenkomst beschikbaar met duidelijke en ter zake doende voorwaarden die je mag gebruiken.

Als je je beschikbaar wilt stellen als oppasadres dan wil ik je verzoeken om mij je adresgegevens en telefoonnummer toe te sturen via mijn e-mailadres info@cavalieroppas.nl . Als je op zoek bent naar oppas mag je natuurlijk ook reageren. Met vriendelijke groet, Francis van Slooten.

Dinsdag 30 maart 2010 | 22:40 uur
Ik heb TOBIAS inmiddels getraind dat hij niet bij elke wandeling op eigen initiatief in de vijver springt. Hierdoor ruikt hij een stuk aangenamer.... Hij is nog steeds hier en ik geloof niet dat hij het erg vindt om hier te blijven. Van zijn gedragsproblemen bij de vorige eigenaar is bij mij niets meer terug te vinden. TOBIAS is echt een heerlijke hond. Wie ben ik als Cavalierherplaatser om dit te verkondigen, maar voor mij NOOIT MEER een pup, want dit is vele malen leuker en geeft zo veel voldoening als je een volwassen Cavaliertje een warm mandje geeft en je ziet 'm met de dag opknappen en 't heerlijk naar zijn zin hebben! Met vriendelijke groet, Francis.

Aanschaf Cavalier Oudje in asiel 31 berichten

Maandag 22 maart 2010 | 12:25 uur
Ter informatie: Ik heb inmiddels contact gehad met het asiel om hun erop te wijzen dat Emma naar alle waarschijnlijkheid een stuk jonger is als zij hebben beschreven. Ik kreeg zojuist het volgende antwoord:

We leren Emma steeds beter kennen en wij geloven inderdaad ook steeds minder in haar geschatte leeftijd. Maar ja, probeer dat een dierenarts maar eens te vertellen ;-)

Gelukkig zijn er al een hoop mensen die ons erop gewezen hebben dat ze waarschijnlijk een stuk jonger is. Inmiddels zijn er ook al mensen langsgekomen die haar een geweldig thuis kunnen bieden en morgen mag ze daar naartoe.

Groetjes van DOC De Doornakker.

Vrijdag 19 maart 2010 | 15:02 uur
Ik heb 'm al 1 dag uit de bagger weten te houden....

Donderdag 18 maart 2010 | 18:14 uur
hij heeft een heerlijke, superforse reuenkop met een superzachte uitstraling en ook een zachte, glanzende vacht. hij heeft mij behoorlijk ingepakt.

Donderdag 18 maart 2010 | 17:37 uur
Zie hier: http://www.cavalierservices.nl/TOBIAS-li ..." rel="nofollow">http://www.cavalierservices.nl/TOBIAS-li .... Daarom vind ik hem leuk...

Donderdag 18 maart 2010 | 17:30 uur
toen hij zo de vijver uitkwam, herkende ik 'm ook niet....

Pagina | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 |

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage