Martin Gaus terug op tv
Home
Forum
Zondag 7 februari 2010 | 09:28 uur
Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.
Pagina | 1 | 2 |
Zondag 7 februari 2010 | 09:53 uur
Leuk!I love Martin Gaus!
anoniempje
| Gastaccount
Zondag 7 februari 2010 | 10:03 uur
er staat helaas niet bij wanneer
maar wel leuk dat het er weer op komt.
missyem
| 118 berichten
Zondag 7 februari 2010 | 10:48 uur
Zondag 7 februari 2010 | 11:02 uur
ik sluit me bij linda aan .
visscher
| 992 berichten
Zondag 7 februari 2010 | 11:55 uur
Leuk! Ik vond het altijd een ontzettend leuk programma. Ik ben eens een hele dag met de hondenschool waar ik toen leste te gast geweest bij hem in Lelystad. Hij is in het echt nog gedrevener dan op tv.
Ingrid van de Koppel
| 1977 berichten
Zondag 7 februari 2010 | 12:46 uur
Ik heb ook een beetje 'dubbel' gevoel bij Martin Gaus. Ik herinner me van heeeeel vroeger, dat hij de slipketting propageerde en dat je dan een enorme ruk moest geven als je hond trok.... Gelukkig is hij daarvan teruggekomen! Toen had je stickers op de auto : " Pas op, ik rem voor dieren"

Toen verschenen er ook stickers "Ik rem NIET voor Martin Gaus.... "

.........!!
jantien en friso
| 990 berichten
Zondag 7 februari 2010 | 13:17 uur
ach iedereen maakt fouten.
en hij geeft het toe dat hij vroeger er een
andere methode op na hield. maar de
slipketting was vroeger ingeburgerd.
en er waren toen nog geen trainingsmethoden zoals die nu zijn.
martin heeft een wending aan het geheel gegeven. jawel ik ben fan!
ik vind dat die goeie tips geeft in zijn boeken. en het tijdschrift hondenleven is ook niet mis, onder redactie van zijn dochter sacha.
lobbeke
| 286 berichten
Zondag 7 februari 2010 | 15:12 uur
Ik vind hem ook een leuke man.....op tv komt hij anders over dan in t echt. En zijn training methode is top. Dat hij eest de slipketting gebruikte is waar maar dat deed toch iedereen? Paarden worden nu toch ook langzaam aan anders getraind dan vroeger? Ieder mens kan veranderen van mening en zo'n verandering als die van Gaus kan ik alleen maar toejuichen. Ik was eerst ook sceptisch over vers vlees maar sinds mijn ervaring bij katten ben ik ook om. Wanneer je maar leert van je fouten....
Dorien
| 1129 berichten
Zondag 7 februari 2010 | 15:53 uur
Heb hem eens in het "echt "gezien. Vreselijk arrogant, puur commercieel iemand.
els peters
| 212 berichten
Zondag 7 februari 2010 | 16:30 uur
ach els jij hebt hem GEZIEN wat zei hij dan? heb je met hem gesproken, of waren het jou gedachten over martin.

heerlijk dat honden van alle mensen houden, zonder vooroordelen
lobbeke
| 286 berichten
Zondag 7 februari 2010 | 16:53 uur
Zondag 7 februari 2010 | 19:40 uur
Hij trainde niet alleen met slipketting maar honden die bij hem in training waren hadden een electronenband om.
Vind het gewoon geen fijne man hij neemt veel over van mensen die met wat nieuws komen.
Linda Slooten
| 506 berichten
Zondag 7 februari 2010 | 21:33 uur
Zo Lobbeke wat een lekker kattig antwoord. Er is bij ons in het dorp een hondeschool geopend ( martin gaus) waar hij de gast was. Je kon aan hem vragen stellen en de antwoorden die hij de mensen gaf nou ja...... vandaar mijn commentaar. Ik neem aan dat jij ook niet alle mensen aardig vind.
els peters
| 212 berichten
Zondag 7 februari 2010 | 21:46 uur
Wat een gekissebis hier toch altijd! Carla geeft alleen aan geïnteresseerden de tip door dat Natte Neuzen terugkomt. Voor degenen die dat een leuk programma vonden een fijne tip, voor degenen die het niet leuk vonden, die kijken toch gewoon niet. Gelijk hele verhandelingen of Martin Gaus nou wel of niet deugt. Ik vond Natte Neuzen altijd hartstikke leuk, de quiz, de behendigheidswedstrijd, en dan was er nog iets met een soort doolhof waarbij de hond zo snel mogelijk bij de baas moest zien te komen, de wedstrijd welke hond de meeste voorwerpen kon apporteren in een bepaalde tijd.
Ingrid van de Koppel
| 1977 berichten
Maandag 8 februari 2010 | 08:57 uur
zoveel mensen zoveel meningen!

Ik kan ook niet naar martin gaus kijken. Rara man. Hij praat alsof hij een ei in zijn mond heeft. Vreselijk om naar te kijken. Ik hoef dus ook niet te weten wanneer hij komt op tv. zap meteen door naar een andere zender.

groetjes mirella en sam
knofje
| 310 berichten
Maandag 8 februari 2010 | 10:48 uur
Ja ik hoorde het ook op de radio! Ik vind het wel grappig. Als klein meisje keek ik het altijd!
irene
| 4421 berichten
Maandag 8 februari 2010 | 10:53 uur
Ik ga ook kijken,en als het me niet aanstaat,zap ik gewoon verder
gert peeters
| 994 berichten
Maandag 8 februari 2010 | 11:12 uur
Maandag 8 februari 2010 | 11:35 uur
Mijn vorige cavje Alex heeft een keer met zijn pootjes de tv uitgedrukt toen Martin Gaus op tv was,,,dit was echt hilarisch...ik vroeg ook aan hem..."vond je het niet leuk ?" en heb daarna maar iets anders opgezet....moet er weer om lachen nu ik dit typ...
tantetuin
| 2032 berichten
Maandag 8 februari 2010 | 11:40 uur
p.s. ik vond dierenmanieren ook altijd hartstikke leuk....met het asieldier van de week enzo, en rasgerichte items...hopelijk komt zoiets ook weer terug....
tantetuin
| 2032 berichten
Maandag 8 februari 2010 | 22:26 uur
Dinsdag 9 februari 2010 | 13:26 uur
Dinsdag 9 februari 2010 | 14:19 uur

ik heb hier een kampioen sokken dief
jackie1970
| 750 berichten
Dinsdag 9 februari 2010 | 20:36 uur
camijn ik heb hier een uitdaagster voor je......
tantetuin
| 2032 berichten
Pagina | 1 | 2 |
Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.