Homepage | Inloggen | Registreren |

loopband

Dit topic hoort bij het dossier: Overig

Zondag 15 juli 2012 | 21:09 uur
wil een loopband aanschaffen want Twinkel heeft meer loopoefening nodig dan wij haar kunnen geven...ik loop nu 2x pd een langer eind (half uur drie kwartier) en manlief doet het s\'morgens maar korter en dan nog een van ons s\'avonds..\r\nZe moet veel rechtdoor lopen en ook in een flink tempo..door omstandigheden kan ik dat zelf niet en manlief werkt overdag..\r\nDusssss heb ik bedacht een loopband aan te schaffen maar is maar voor een paar maanden hoop ik..\r\nHeeft iemand er hier nog een ter overname of te leen? (huur ) \r\nBen er niet veel maar heb het momenteel nogal druk..update komt snel..
userBrigg | 1009 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Zondag 15 juli 2012 | 22:30 uur
Waarom moet ze veel rechtdoor lopen en op een flink tempo?
userEsther Zwaagstra | 2225 forumberichten
Zondag 15 juli 2012 | 22:44 uur
Bericht is gewijzigd op zondag 15 juli 2012 om 22:45 uur

Volgens de DA is dat de beste training voor haar achterbeenspieren...ook bijvb. In een drafje naast de fiets lopen is goed 1x pd. \\\\r\\\\nZe heeft nu doordat we veel weg waren 3 dagen minder gelopen ( ze was wel mee maar werd minder lang uitgelaten) en dan merk ik wel dat ze meer last heeft, heb haar vanavond maar weer wat pijnstiller gegeven. En ben vanavond weer een eind met haar gaan lopen
Zondag 15 juli 2012 | 22:44 uur
Bericht is gewijzigd op zondag 15 juli 2012 om 22:46 uur

2x
Zondag 15 juli 2012 | 23:57 uur
Mischien is het bij jullie in de buurt wel te huur als je even googled kom je er een aantal tegen maar daar hangt naar mijn mening wel een behoorlijk prijskaartje aan.\\r\\nSucces
userGea (Malou&Diva) | 981 forumberichten
Maandag 16 juli 2012 | 10:24 uur
Misschien mag ze wel mee naar de sportschool? Je kan het altijd proberen, dat je een soort strippenkaart koopt. \\r\\nHet zal zonde zijn als je er 1 moet kopen.
userJennifer (Django&Lizzie) | 1014 forumberichten
Maandag 16 juli 2012 | 11:51 uur
Bericht is gewijzigd op maandag 16 juli 2012 om 11:52 uur

Is het niet beter om haar hydrotherapie te laten doen? Dat verstevigt ook de spieren maar is minder belastend. Naast het zwemmen kan een hond ook op een loopband lopen in het water. http://www.hydrotherapiehonden.nl/
userToos | 831 forumberichten
Maandag 16 juli 2012 | 12:02 uur

Bericht is gewijzigd op maandag 16 juli 2012 om 12:03 uur

Is leuk bedacht. Maar dat is niet altijd naast de deur, en de weg of park is vaak wel dichterbij. En Brigg ik heb wel zolang een loopband voor je te leen. Te minste als je zo\'n band bedoelt die ook weer automatisch oprolt. Geef dan even je huisadres per e-mail en ik stuur hem op.
userHenk Karmelk | Inactief
Maandag 16 juli 2012 | 12:08 uur
Of er eentje in de buurt zit kan je hier opzoeken: http://www.nvfd.nl/Generic/nvfd/SearchTh ...
userToos | 831 forumberichten
Maandag 16 juli 2012 | 13:21 uur
Henk heb je een mail gestuurd, zou echt geweldig zijn als ik hem een paar maanden mag lenen!dichtstbij zijnde is idd 15 km verderop dat valt mee dus en heb ik ook al om info gevraagd.\\r\\nPunt is meer dat ik ook geen liggende gelden heb (helaas!) en 1 a 2 x pw lijkt me niet echt zoden aan de dijk zetten..\\r\\nZoiezo wil ik haar dan op een loopbband zetten. En idd een park oid is dichtbij, wat daarbij ook vervelend is dat hier ontzettend veel honden wonen en zij niet met andere honden mag spelen/hollen...ze luisterd opzich prima maar het is wat lastiger om dan een continu tempo aan te houden (even los van dat ik dat niet lang volhoud..) \\r\\n
Maandag 16 juli 2012 | 15:51 uur

Brigg, als het meezit gaat hij morgen op de post. Maar er kan wat tussen komen omdat mijn teefje deze week moet werpen. Heb ik de tijd dan gaat hij naar je toe.
Maandag 16 juli 2012 | 17:13 uur
Lees ik hier iets niet goed? Ik dacht dat je een loopband bedoelde Brigg waar op de sportschool op gelopen wordt.Hoe kan Henk hem dan opsturen?! Of....zie ik iets over het hoofd \\r\\n
userels peters | 809 forumberichten
Maandag 16 juli 2012 | 17:24 uur
ja dat dacht ik nou ook al Els. hoe stuur je zo´n loopband nou op of heb ik ook iets anders voor ogen.
userNoëlle&Ramses | 344 forumberichten
Maandag 16 juli 2012 | 17:29 uur
nee hoor jullie lezen het goed..dacht lenen oke kan ik halen maar opsturen begon ik ook al te bedenken \\r\\nInmiddels is duidelijk dat er een misverstand was \\r\\nBedoel indd een gewone loopband ben ook al op MP aan het kijken..\\r\\n
Maandag 16 juli 2012 | 19:46 uur
Misschien een kringloopwinkel in de buurt bellen. Die willen ook nog weleens loopbanden hebben.
userkarin | 787 forumberichten
Maandag 16 juli 2012 | 19:48 uur
Goed idee! Heb ik nog niet aan gedacht...ga ik morgen doen
Maandag 16 juli 2012 | 21:23 uur
Ja ha ha dacht ik al omdat Henk het had over een band die vanzelf oprolt. Ik dacht volgens mij heeft Henk het over een flexiband ,die je aan de halsband klikt en die rolt vanzelf op
Dinsdag 17 juli 2012 | 06:58 uur

En dat klpot dus. Is ook een loopband maar dan anders. Lol. Met deze moet je wel zelf meelopen.
Dinsdag 17 juli 2012 | 07:56 uur
userjackie1970 | 2572 forumberichten
Dinsdag 17 juli 2012 | 10:38 uur
Klopt Henk en rolt zich ook nog vanzelf op wat wil je nog meer Maar je zult het wel druk in je hoofd hebben de aankomende bevalling. Ben benieuwd, zal wel niet lang meer duren Sterkte alvast
Dinsdag 17 juli 2012 | 10:40 uur
en dat is nou juist het probleem Henk!\\r\\nZelf meelopen vind ik niet erg maar Twinkel vind het niet geweldig in de regen (al moet ze wel natuurlijk) en eerlijk gezegd ik ook niet..\\r\\nen en dat is lastiger ze zou eigenlijk in een drafje moeten en dat kan ik nou net niet...dat moet dan ook nog eens 3/4 keer dag! \\r\\nIk ken niet zo heel veel mensen die een paar keer per dag een drafje van een minuut of 20 volhouden...dus ben nog op zoek...\\r\\n
Dinsdag 17 juli 2012 | 11:09 uur
e bestaan ook speciaal voor honden.\\r\\n
userKohtje | 1685 forumberichten
Dinsdag 17 juli 2012 | 11:11 uur
Op marktplaats staan er verschillende, 100 euro, 120 euro, 199 euro. Weet niet waar jij woont anders moet je maar eens kijken. Rubriek sport en dan bij fitness en dan boven in de balk loopband typen. Succes !!!
Dinsdag 17 juli 2012 | 11:19 uur
Heb nog ff verder gekeken. Bij rubriek dieren, loopband boven in de balk typen. Staat er ook eentje speciaal voor honden. Ze vragen wel 200 euro, gewoon afdingen ha ha
Dinsdag 17 juli 2012 | 11:31 uur
vermoed dat het over problemen met de heupen gaat is er al een operatie gebeurd? je kan glucosamine met chondriotine en msn geven (vind je van het merk kruidvat) heb hier zelf goeie resultaten mee gehad bij een hond na een poos geen pijnstillers meer nodig waar er tevoren wel nodig waren,pijn weg en weer ravotten als tevoren. \\r\\nverbrijzelde de tablet en mengde het onder wat vlees misschien ook een poging waart voor jouw Twinkel...\\r\\nveel succes;hoop dat je een loopband vind
usermicha | 109 forumberichten
Dinsdag 17 juli 2012 | 18:36 uur
Dank je Micha...was al daarover aan het nadenken,omdat ik niet wist of je die voor mensen ook aan honden mag geven...ga ik morgen gelijk halen.\\r\\nZe heeft idd een operatie gehad omdat ze HD heeft in ernstige vorm en haar liesspieren zijn weggehaald. Probleem is nu dat doordat de stand van haar heupen anders is haar knie nu ook vaak problemen geeft...\\r\\nMaar volgens da komt het allemaal goed!\\r\\nEn die loopband daar heb ik al op een aantal geboden op MP maar mensen reageren vaak niet zo snel helaas. Die speciaal voor dieren heb ik ook op MP gezien maar die vind ik te groot..hij moet zoiezo inklapbaar zijn..

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage | brabbels