Homepage | Inloggen | Registreren |

kortingscode landal...tuintje weer geboekt.

Dit topic hoort bij het dossier: Vakantie

Vrijdag 17 augustus 2012 | 18:47 uur
de nieuwe kortingscode voor landal is weer binnen de najaarsactie voor 99 euries per weekend of midweek. code www.landal.nl/M1290L tuintje gaat weer naar Putten..dus wie nog voor een koopie er even tussenuit wil... dit is je kans
usertantetuin | 5983 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Vrijdag 17 augustus 2012 | 19:08 uur
Dat heb je weer goed gedaan!!!!
userRuby | 1672 forumberichten
Vrijdag 17 augustus 2012 | 19:28 uur
Bericht is gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2012 om 19:29 uur

Kijk ook nog even verder in het magazine, Agnes, < blz. 77-78 > en bestel gelijk een gratis tijdschrift bij de ANWB!
userjantien | 2149 forumberichten
Vrijdag 17 augustus 2012 | 19:33 uur
goed gezien jantien, ik heb hem aangevraagd..buitenleven.
Vrijdag 17 augustus 2012 | 19:42 uur
Ik ook Ben sowieso dol op GRATIS!
Vrijdag 17 augustus 2012 | 20:03 uur
Wat leuk voor je tuintje, je hebt het verdiend Prinses Jazzebel natuurlijk ook mee
userSasja ( Famke & Floris) | 3511 forumberichten
Vrijdag 17 augustus 2012 | 20:08 uur
Is inderdaad een leuke aanbieding. Waarom kies je voor dit park want ik neem aan dat je de hondjes meeneemt?
userEnzo | 633 forumberichten
Zaterdag 18 augustus 2012 | 08:03 uur
hoi Inge, ik heb alleen jazzebell, chanel is van mijn ouders, en slons..tja.. die is van guurt... die heb ik een beetje gepikt. maar waarom naar de heihaas... ik ben dol op dit kleinschalge park, en je kunt heerlijk wandelen, en daar komt bij dat putten best een aantal hele leuke interieurwinkels heeft in het centrum, en daar ga ik altijd heen om weer het een en ander voor mijn hutje te kopen, verder weet ik de weg in putten naar de supermarkt te vinden, dus geen dure spullen in de parkshop kopen, en het is maar een uurtje rijden vanaf IJmuiden, en dat is lang zat voor tante tuin en jazzebell. rabbit hill vind ik ook een heel leuk park, daar ga ik meestal in januari naar toe, maar dat ligt even aan de sneeuw daar houden tuintjes en jazzjes niet zo van \\r\\nhoezo je vraag wil je er ook naar toe ?
Zaterdag 18 augustus 2012 | 09:08 uur
kreeg de folders gisteren ook binnen , maar als er staat vanaf 99 euro dan kan het bedrag evengoed nog een boel meer zijn dacht ik ,en kijk ik dan niet verder.
userknuffelgek | 745 forumberichten
Zaterdag 18 augustus 2012 | 09:33 uur
Bericht is gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2012 om 09:58 uur

de basisprijs voor een 4 persoonshuisje is 119 euries, en daar komen nog res.kosten, beddengoed en toer. belasting bij.. en natuurlijk je doggy. ik zou voor een midweek 169 euries kwijt zijn voor jazz en mij.. nou das nog een kooppie toch ? ik ga nu een hele week, dus dan komen er nog een paar euries bij. dat vind ik dus goedkoop. als je de normale prijs neemt, begin je al bij 300 euries. en er zijn ook weinig kinderen door de week, vooral wat oudere mensen, en deze jonge blom, maar ik geniet er ieder jaar weer van. lekker de openhaard aan, goed boek,warme choco en jazz naast mij op de bank..(wel op een fleecedeken natuurlijk)
Zaterdag 18 augustus 2012 | 10:37 uur
Hoi tantetuin,\\r\\nDit park heb ik op mijn lijstje staan om eens een keer te bezoeken en dan is het altijd leuk om te weten wat andere hondenbezitters er van vinden.\\r\\nBedankt voor je reactie.
userEnzo | 633 forumberichten
Zaterdag 18 augustus 2012 | 13:50 uur
Jij hebt geluk dat je buiten de schoolvakanties kan. Maar die korting van 300 euries voor de zomer van 2013 spreekt mij meer aan, we zouden dan naar Land van Bartje kunnen, nog goedkoper dan afgelopen keer in Heihaas De code is hetzelfde, alleen geeft ie nu nog maar 1 week 150 euro korting aan.\\r\\nHeihaas is inderdaad een leuk kleinschalig park, maar het mooiste park op de Veluwe vind ik zelf Miggelenberg, die huisjes staan op heuveltjes, ze staan wat speelser opgesteld dan bij Heihaas. Als je bij heihaas achter op het park staat zoals wij gedaan hebben, zit je vlak bij de achteruitgang en kan je hond lekker struinen op de heide.
userMinke, bazinnetje van Eliza | 1994 forumberichten
Zaterdag 18 augustus 2012 | 14:22 uur
wij gaan in oktober nog gauw even naar de kempervennen, met Luna natuurlijk....\\r\\nHeb er ook zo\\\'n zin in! \\r\\n\\r\\nLucienne en Luna
userlucienne | 1000 forumberichten
Zaterdag 18 augustus 2012 | 16:21 uur
Dat wordt weer genieten Tante Tuin en Jazzebell! Alvast veel plezier :-) Bailey en ik dromen nog van een paar daagjes Limburg dit jaar, het is (te) lang geleden. Dus wie weet, als het qua werk te regelen is...
userSuuSBailey | 563 forumberichten
Zaterdag 18 augustus 2012 | 23:18 uur
Wij 27 augustus midweekje Centerparcs Kempervennen. Eerste keer een park in Nederland en eerste keer met Toby erbij. Ben heel benieuwd...
userMyrke (Toby) | 123 forumberichten
Maandag 20 augustus 2012 | 14:42 uur
wij gaan de tweede week van september naar landal warsberg in saarburg voor de eerste keer
userAstrid,nina en lexy | 373 forumberichten
Maandag 20 augustus 2012 | 14:47 uur
mmmm ik zag dat de prijzen voor Landal tussen kerst en oud en nieuw rond de € 900,- liggen. Ik vind het best duur waar zien jullie die van € 129,- dan?
uservrouwtje van Tinker | 406 forumberichten
Maandag 20 augustus 2012 | 15:16 uur
Ja,vrouwtje van Tinker, die periode die jij noemt is \\\'hoogseizoen\\\', vanwege de schoolvakantie! Daarom is het zo goedkoop als je búiten de schoolvakantie kunt!
Maandag 20 augustus 2012 | 15:58 uur
dan moet je de aktiecode copieren en plakken, dan kom je vanzelf op de kortingspagina uit.
Maandag 20 augustus 2012 | 17:01 uur
@Jantien en Friso, \\r\\nDat geeft niet ik wil best een weekje eerder hoor! Maar ja die zijn ook zo bijzonder geprijsd.\\r\\n\\r\\nHeb nu iets interessants gezien vanaf 4 feb. 2013 dus wie weet???\\r\\nZomer 2013 stond er nog niet op hoor...\\r\\n(ben zeker kippig.) hahahaha
Maandag 20 augustus 2012 | 17:46 uur
Ook wij zijn hier Landal-fan geworden. Na een heerlijke week op Texel afgelopen mei gaan wij nu naar Landal Stroombroek. Met zijn 2tjes + Bob in een 6-persoons huisje. Enne nog bedankt voor de tip. Ik heb ook een gratis exemplaar van Buitenleven aangevraagd.
userSuperBob | 151 forumberichten
Maandag 20 augustus 2012 | 20:20 uur
Wat een HEERLIJK vooruitzicht, ik ga mij daar ook eens in verdiepen in het bonnengedoe. ben er geheel niet in thuis maar het scheelt als ik je lees.//gr mo en kind
usermonique met snoet | 3516 forumberichten
Dinsdag 21 augustus 2012 | 09:29 uur
Wij hebben ook geboekt Een weekend in nov. in Hoog Vaals, 2 bungalows met allebei de kortingscode !!\\r\\n\\r\\nDankjewel, tantetuin
user Irène (Blacky en de rest) | 192 forumberichten
Dinsdag 21 augustus 2012 | 15:55 uur
Het is voor elkaar we gaan 4 feb! naar Vennebos in een kinderbungalow!!!\\r\\nEn dat een hele midweek voor 400,- all incl. 2 volw. een kind en een hond...\\r\\n\\r\\nGoh das een stuk goedkoper dan Roompot afgelopen zomer....
Dinsdag 21 augustus 2012 | 18:02 uur
nou wat heerlijk dat jullie ook geboekt hebben... heb ik toch nog een aantal mensen aan een leuke vakantie geholpen.
Dinsdag 21 augustus 2012 | 18:07 uur
op vakantieveilingen staat vaak een aanbieding van roompotvakantie de bickels,daar mogen ook honden naar toe.Was 2 jaar geleden voor 30 euro een midweek daar naartoe met Laika en de meiden.
userjackie1970 | 2641 forumberichten
Dinsdag 21 augustus 2012 | 19:34 uur
Leuk Putten, gaan wij ook wel eens shoppen in de interieur winkels, en het lukt eigenlijk altijd wel te slagen Veel plezier samen, groetjes, Anneke
userChica & Tess | 1229 forumberichten
Dinsdag 21 augustus 2012 | 22:46 uur
Heerlijk tantetuin!! Wij hebben een camper dus gaan we daarmee en helaas mogen er geen honden op de campings van Landal. Vind ik wel erg jammer.
userDorien | 2944 forumberichten
Woensdag 22 augustus 2012 | 19:31 uur
Je bent weer goed bezig tantetuin Je hebt weer heel veel mensen blij gemaakt Laat je ons over een tijdje de kortingscode voor voorjaar 2013 weten? Want ik denk dat wij dan nog wel gezellig een keertje naar Landal willen Wij zijn ook al in behoorlijk veel Landalparken geweest met Tina en Kelly en dat was altijd Ik wens iedereen alvast een hele fijne vakantie bij Landal
userJeannette | 2648 forumberichten
Zaterdag 15 september 2012 | 14:35 uur
Bericht is gewijzigd op zaterdag 15 september 2012 om 14:37 uur

Wij hebben een chalet in Garderen, ik wil dit ook te huur aanbieden, het is een chalet op een rustig bospark, het chalet is 70 m2 1 grote woonkamer, keuken en slaapkamer, cv, satelietonvanger en internet! Verder een tuin rondom afgeschermd met gaas zodat de hondjes vrij kunnen lopen, onze honden hebben het prima naar hun zin, en er staan ook 2 benches in de woonkamer, interesse?
usermarijke v. veluw | 352 forumberichten
Zaterdag 15 september 2012 | 16:58 uur
hoi Marijke, wat leuk dat je hierbij je chalet te huur aanbiedt\\r\\n\\r\\nwellicht is het iets voor mij voor volgend jaar... heb je meer info ?\\r\\nof foto\\\'s
Zaterdag 15 september 2012 | 17:22 uur
wij zijn van gisteren terug van landal warsberg,het was een fijne week het was de eerste keer voor lexy maar hij hadt het er naar zijn zin
userAstrid,nina en lexy | 373 forumberichten
Zaterdag 15 september 2012 | 19:40 uur
Veel plezier tantetuin en jazzebell
userPassi | 184 forumberichten
Zondag 16 september 2012 | 10:03 uur
Heel veel plezier Tante Tuintje Dat heb je goed gedaan
userWendy&Kwispel | 734 forumberichten
Zondag 16 september 2012 | 15:27 uur
Allemaal een hele fijne vakantie, voor nu of strakjes.
userMarga en Fleur | 3224 forumberichten
Zondag 16 september 2012 | 22:51 uur
Bericht is gewijzigd op zondag 16 september 2012 om 22:52 uur

hoi tante Tuin, bedankt voor de belangstelling, ik heb hier een link van ons chalet, http://link.marktplaats.nl/594051813 als je nog meer foto\\\\\\\'s wil dan hoor ik dat graag en dan als ik je mailadres kan krijgen dan mail de de foto\\\\\\\'s door!
usermarijke v. veluw | 352 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage | brabbels