Homepage | Inloggen | Registreren |

prednoral

Dit topic hoort bij het dossier: Medisch

Woensdag 1 januari 2014 | 22:14 uur
Wie heeft ervaring met het medicijn prednoral.
Ik heb dit voorgeschreven gekregen voor stapper maar als ik de bijsluiter lees word ik er niet vrolijk van, het is natuurlijk niet gezegd dat stapper negatief reageer maar graag hoor ik wie van jullie ervaring heeft.

Dank!!
userAdrie | 297 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Woensdag 1 januari 2014 | 22:22 uur
snoet kreeg het voor ontstoken bek, helaas kon ze er niet tegen, ik weet dus niet of het op den duur geholpen zou hebben.
waar krijgt stapper het voor?
gr mo
usermonique met snoet | 3349 forumberichten
Woensdag 1 januari 2014 | 22:31 uur
Stapper heeft CM daar krijgt hij furosoral,fortekor en ter bescherming van zn maag omeprazol.
Hij doet het daar best goed op maar de pijnaanvallen in zn koppie heeft hij nog steeds. Nu heb ik dus prednoral gekregen.
userAdrie | 297 forumberichten
Woensdag 1 januari 2014 | 22:53 uur
geen foto

Hier zit joy sinds een jaar op de prednoral en het heeft heel goed gewerkt! Het krabben en rollen over de grond is echt geminimaliseerd.
Wel drinkt ze veel, maar ze kan plas goed ophouden, en ze heeft giga vreetzucht.
Dit verminderen door vrij veel groente bij te geven per dag. Sperziebonen of broccoli door haar kvv, en buiten de,maaltijden, komkommer. Soms wel een halve per dag. Of worteltjes, rauw.
Daarbij is prednoral natuurlijk een middel dat aan het eind van het medicatieschema staat.
Veel bijwerkingen van de prednoral komen ook bij langdurig gebruik. Ik zou bijna willen dat Joy nog zo lang prednoral kon slikken dat ze echt last krijgt.
En naarmate de dosis hoger is zullen de bijwerkingen ook heftiger zijn.
Joy krijgt 5 mg per dag, en verder gabapentine. Sinds de toevoeging van de prednoral is Joy weer een super vrolijk hondje geworden.
Ik zou dus zeker de prednoral geven aan Stapper.
userSam Joy en Spike | 191 forumberichten
Donderdag 2 januari 2014 | 10:18 uur
hoi, zo verschillend is het dus een hond die er niet tegen kan en een hond wat opknapt.
aangezien je het voor iets heel anders geeft zou ik het gewoon wel doen en opletten wat er gebeurt met stapper. als deze er van opknapt ben je geholpen toch / sterkte monique
usermonique met snoet | 3349 forumberichten
Donderdag 2 januari 2014 | 10:41 uur
Hier hebben zowel Daisy als Tobias pred gekregen. Beide hebben het hier een paar maanden goed op gedaan. En de bijwerkingen vielen gelukkig mee. Er zijn voor en tegenstanders voor het gebruik van pred. Ook dat het het laatste middel zou zijn wat je kunt geven. Kijk naar je hondje en hoe hij er reageert. Hier krijgt Pebbles momenteel ook pred omdat hij constant bijt en krabt en hij doet het er goed op.
userThe Spitfire Dragons | 1247 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage | brabbels