Homepage | Inloggen | Registreren |

Diarree

Dit topic hoort bij het dossier: Medisch

Dinsdag 26 september 2017 | 21:10 uur
Op aanraden van enkele cavalier liefhebbers van dit forum heb ik besloten om van Royal Canin over te stappen naar een betere brok. Ik heb 2 smaken taste of the wild en 2 smaken Acana aangekocht, Pacco is nu 10 maanden en ik ben als volgt overgegaan op TOTW: 80RC/20TOTW enkele dagen, daarna 60/40, 40/60, 20/80. Wij zitten nu in laatste week 20RC/80TOTW. Pacco poept 1 á 2 keer per dag en heeft al enkele dagen diarree. Voor de rest is hij erg levendig dus ik vermoed niet dat hij ziek is maar dat het aan de overgang van de voeding ligt. Hij is ook niet erg wild van TOTW ... wat zijn jullie ervaringen met overgang naar nieuwe brokken? Met TOTW en Acana?
Alvast bedankt 🐶
userKelly en Andy | 50 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Woensdag 27 september 2017 | 09:01 uur
Denk dat de diarree komt door ontgiften:

https://www.voerwijzer.com/ontgiften-sti ...
user💖 Sacha & Nicky 💖 | 2125 forumberichten
Vrijdag 29 september 2017 | 19:15 uur
Wij zijn, toen Frodo ca 9 maanden was, overgestapt op Farm Food. Een brok die "in het goede rijtje" stond. Omdat zijn vorige brokken drijvend waren en zijn nieuwe brokken zinkend, hebben we de overstap in 1x gemaakt. Dit ging eigenlijk probleemloos, behalve dat hij de brokken niet zo lekker vond.
Dit hebben we opgelost door een klein beetje hondenpaté (van de Lidl of AH) er doorheen te mengen. Ca 10 gram op honderd gram brokken. Hij vond (en vindt) het nog steeds heerlijk.
userAns Rutte | 554 forumberichten
Zondag 8 oktober 2017 | 21:42 uur
Dank u wel voor de reacties!
Acana heeft duidelijk meer succes dan TOTW. Pacco vindt ze heerlijk en de diarree is verdwenen
userKelly en Andy | 50 forumberichten
Maandag 9 oktober 2017 | 10:28 uur
user💖 Sacha & Nicky 💖 | 2125 forumberichten
Maandag 9 oktober 2017 | 19:29 uur
userThea 🌟Daisy🌟Lily ❤Rosa | 4812 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage