Homepage | Inloggen | Registreren |

Droogdoek voor de hond Welke?

Dit topic hoort bij het dossier: Overig

Zaterdag 7 oktober 2017 | 10:35 uur
Lees veel over droogdoek. Welke is de beste en waar koop ik die.
Graag goede tips. Alvast dank.
userRuby | 1959 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Zondag 8 oktober 2017 | 12:52 uur
Je kunt een speciale hondenhanddoek kopen, of gewoon een lekkere grote gewone oude of nieuwe handdoek!

Ik heb deze : http://www.zooplus.nl/shop/honden/verzor ...

maar ik vind hem wel erg synthetisch.
userjantien | 2392 forumberichten
Zondag 8 oktober 2017 | 14:38 uur
Dank
userRuby | 1959 forumberichten
Zondag 8 oktober 2017 | 17:54 uur
geen foto

Ik heb vier vezel doekjes(die waarmee je heerlijk kunt soppen)aan elkaar genaait, in twee kleurtjes, als een dambord, geweldig om mee af te drogen.

Maarbij heel slecht weer gaat er niets boven een gewoon groot badlaken heerlijk vindt Chico dat, ik pak hem dan in en dat is dan zoooooo lekker warm....daar gaat niets anders beter zijn. probeer dat maar eens lekker uit.
userC J Wisse | 1497 forumberichten
Zondag 15 oktober 2017 | 18:46 uur
Bericht is gewijzigd op zondag 15 oktober 2017 om 18:48 uur

Als ik dat bij Frodo doe, dan loopt hij binnen 5 minuten uit de handdoek. Hij heeft het namelijk heel snel erg warm, met die dikke vacht van hem. 's Nachts ligt hij zelden in zijn mand, maar op het koude laminaat van onze slaapkamer.
Als we hem willen drogen, dan leggen we een oude handdoek op de grond. Hij doet zelf de rest, alhoewel hij het wel lekker vindt als wij hem afdrogen, vooral zijn snoet.
userAns Rutte | 569 forumberichten
Zondag 15 oktober 2017 | 21:56 uur
geen foto

Heeeeeerlijk toch.....wat zijn het schatjes he.
Chico vindt het wel erg lekker als we thuis komen van het strand, als hij stevig afgedroogt, aan zijn ochtend maaltje kan beginnen.
Dat was gisteren, en ook vanmorgen het geval.
En met dit geweldige nazomertje, is dat ook erg lekker, we hebben het er dan ook echt van genomen het hele weekend.
userC J Wisse | 1497 forumberichten

Om een reactie toe te voegen, moet je eerst inloggen.

Homepage | Sitemap | Contact | Colofon | Veel gestelde vragen | Hondenpage