| Mariƫtte & Sam |
Sam is nu ruim 18 maanden en hij ging altijd om een uur of 5 naar beneden om te plassen. Ik heb hem nu snachts in een bench liggen aan mijn voeteneind en nu kan ik zelfs uitslapen en dan gebeurt er nog niets. Dus hij houdt wel zijn nest schoon maar de mijne niet hahaha. Alleen als hij uit logeren gaat bij Domino en tegenwoordig ook Bikkel dan plast hij snachts weer. Rare snuiter. Tuesday 29 January 2008 om 14:04 uur
|
| John (gast) ip: 194.203.181.*** |
Ik heb een hond van 5 maanden oud en wat ik niet goed kan begrijpen is waarom hij, zelfs kort na het uitgelaten te zijn, nog eens thuis plast?
Ik denk dat dit met dominantie te maken heeft. Wie weet hiervoor een oplossing?
Alvast erg bedankt!!! Tuesday 26 February 2008 om 13:14 uur
|
| irene |
Dat geloof ik persoonlijk niet hoor John. Lees maar eens over dominantie op het hondengedragsforum! Maar ik zou eens laten checken of hij geen ontsteking heeft. Daarnaast is een terugval voor een pup (dat is hij nog tenslotte) vrij normaal. Ik zou hem gewoon weer als pup behandelen. Dus na spelen/eten naar buiten ed. Back to basics zeg maar. Tuesday 26 February 2008 om 13:22 uur
|
| Natascha (gast) ip: 80.61.15.*** |
Mijn Chihuahua "King Sanchez" heeft precies hetzelfde..
als we op visite zijn, zie ik hem schaamteloos een plasje doen tegen de muur, tafelpoot, bank op de vloer het maakt hem allemaal niks uit.
ik wordt er helemaal gek van.
ik heb ergens gelezen dat straffen niet helpt maar soms ga ik toch even uit mijn dak..
ik ben radeloos...
p.s het gaat hier om een Reu..
Wednesday 5 March 2008 om 13:18 uur
|
| fofies |
we hebben sinds 6 weken een ong. 8 maanden oude reu chico (kruising chihuahuanogwa) uit spanje geadopteerd. we hebben een 12 jarige teef die na de komst van de reu loops is geworden. was ze altijd rond kerst en in juni. in het begin plaste de reu niet binnen maar sinds de teef loops is dus wel. ik vermoede al dat het door de loopsheid zou komen. maar ook op andere plaatsen in winkels bij mensen thuis plast hij overal tegen aan. ik overweeg castratie in de hoop dat dat gedrag daardoor verdwijnt. Saturday 22 March 2008 om 13:02 uur
|
| Dorien |
Bij mij deed onze vorige hond Laika het...zij was een gesteriliseerde teef. Ik heb toch maar een traphekje geplaatst zodat ze niet naar boven kon glippen als ik weg was of ergens anders in huis. Ik baalde van mijn verpeste vloerbedekking. Nu ligt er nieuwe maar het hekje blijft toch voor de zekerheid, hoewel Sep het nog nooit heeft gedaan. Maar ja...een ongelukje zit in een klein hoekje. Vandaar dat hekje. Het is even wennen maar we doen hem echt altijd dicht. Saturday 22 March 2008 om 20:22 uur
|
Pagina | 1 | 2 |
|