Natuurlijk Rita je bent van harte welkom met Nikè, Heppy, Jip en Rocky. Leuk en gezellig dat je er weer bij bent. Groetjes Ray. Wednesday 30 January 2008 om 15:38 uur
De inschrijftermijn voor deelname aan de 3. Cavalier-Treffen is GESLOTEN! U kunt zich nu opgeven voor de reservelijst ...
Hoe werkt de reservelijst? U schrijft zich voor deelname aan de 3. Cavalier-Treffen 2008 zoals gevraagd in de uitnodiging ...
http://www.pedersen-genootschap.nl/coppe ...
Bij een afmelding/annulering van een deelnemer met 1 cavalier is er uiteraard ook weer plaats voor 1 cavalier. Bij een afmelding/annulering van een deelnemer met 2 cavaliers is er weer plaats voor 2 cavaliers. Als plaats is voor 2 cavaliers kunt u zich niet inschrijven met 3 cavaliers. Komt er een plek vrij dan krijgt de eerste deelnemer op de reservelijst een mailtje met de mededeling dat er een plek vrij is gekomen en hoeveel cavaliers er welkom zijn. Aanmelden/inschrijven voor het 3.Cavalier-Treffen 2008 kan via treffen-2008@mail.be
Wednesday 30 January 2008 om 15:43 uur
Hallo carray,
ik zie de namen van pascha en sam niet staan!!! ( van leon en mij )
heb wel een bevestiging gekregen maar is het nu akkoord of niet. Ik zie nl al 76 cavaliernamen staan maar pascha en sam zie ik niet.
groetjes mirella,leon,sam en pascha Thursday 31 January 2008 om 12:51 uur
Hey Mirella, de namen Pascha en Sam zijn (nu) aan de lijst toegevoegd. Foutje van mijn kant. Uiteraard is jullie inschrijving akkoord! Thursday 31 January 2008 om 19:47 uur
mirella (gast) ip: 213.17.56.***
pfff gelukkig maar.
toch hangt onze inschrijving nog aan een zijden draadje. Maar ik laat snel definitief weten of ik het ga redden om met sam te komen. We hebben er wel zin in, daar zal het niet aan liggen. even afwachten nog
groetjes leon, mirella sam en pascha Thursday 31 January 2008 om 20:17 uur
En hop... omhoog Friday 8 February 2008 om 15:33 uur
MoirA (gast) ip: 81.70.16.***
Ik ben al aan het verkennen geweest in de omgeving !
En om jullie alvast in de stemming te laten komen heb ik met mijn 2 research-medewerkers Bas en Bono alvast een paar mooie locaties opgezocht om foto's van jullie lieve Cavaliers te maken :
http://basbono.web-log.nl/mijn_weblog/20 ... Friday 8 February 2008 om 20:02 uur
Wat een leuk clubje zo straks bij elkaar. En Moira die foto's maakt. Het weer is het enige wat we niet kunnen verzorgen. Maar verder.... op naar een leuke dag ! Saturday 16 February 2008 om 02:12 uur
Mocht U zich hebben ingeschreven voor deelname aan de 3. Cavalier-Treffen 2008, en U bent onverhoopt toch verhinderd? Laat het ons dan tijdig even weten zodat we deelnemers van de reservelijst kunnen benaderen. We zijn vaak veel tijd kwijt aan het wachten op een reactie die uiteindelijk helemaal niet komt, en dat is vervelend voor ons maar ook vervelend voor deelnemers/cavaliertjes die op de reservelijst staan en hierdoor hun deelname mis kunnen lopen. Op dit moment staan er 3 Cavaliers op de reservelijst... http://www.pedersen-genootschap.nl/coppe ... Tuesday 19 February 2008 om 23:21 uur
ik kan zo snel niet vinden hoe laat het verzamelen is, dat heeft w.s. in het bevestigingsmailtje gestaan, maar die heb ik waarschijnlijk opgeruimd.... Wie weet het ??? Friday 22 February 2008 om 11:08 uur