home | contact | statistieken | quiz | vrienden | honden encyclopedie

Inloggen

Inlognaam:
Wachtwoord:

Nog niet geregistreerd?

Heb je nog geen account aangemaakt? Dan moet je je eerst registeren.

MRI SCANDAGEN MEPPEL, 5 JULI EN 4 OKTOBER

inge1
Beste liefhebbers van de cavalier King Charles spaniel, De volgende scan-data zijn vastgelegd in het Diaconessenziekenhuis te Meppel, t.w. 5 Juli 2008 en 4 Oktober 2008. Het ziekenhuis kon niet garanderen dat wanneer er meerdere scandagen in 2008 beschikbaar moesten zijn, zij deze prijs konden handhaven. Bij deze bevestig ik de M.R.I. scan voor …. hond(en) op Zaterdag . ...... te Meppel. . Het bedrag van 210,= euro per hond kan worden overgemaakt 14 dagen voor de scan datum op rek.nr.464436796 van D.A. Schuller-Kuyper te 7918TZ Nieuwlande. Voor betalingen uit het buitenland BIC ABNANL 2A, IBAN NL30ABNAO464436796. Vermeld de stamboomnaam van de hond en bij Uw betaling. Zorg dat een correct E-mail adres in mijn bezit is, alle gegevens van de aangemelde honden gaan direct naar Clare, dan kan ze dat direct invoeren. De procedure is als volgt; Het hart wordt stethoscopisch beluisterd. De dierenarts Drs. H. Geervliet brengt de hond onder narcose met Domitor. De hond wordt in een bench door een vrijwilliger en 1 eigenaar of begeleider naar de 1e etage gebracht en de laborante neemt het dan over, de dierenarts heeft een mobiele telefoon van het ziekenhuis, dus mocht er iets zijn dan is hij te bereiken. Na ongeveer 15 minuten kan de hond opgehaald en wakker gemaakt worden. De scan wordt op C.D.rom gebrand en kan op de computer bekeken worden. Een kopie van de scan sturen we naar Clare Rusbridge in Engeland. Het verslag van Clare zal z.s.m. bij U op de computer komen. Uitslagen van de scan zijn dus strikt persoonlijk. Daar wij de relatie met het ziekenhuis willen behouden kan alleen 1 persoon met de vrijwilliger mee naar de afdeling. De hond(en) dienen nuchter, dus geen eten na 20.00 uur en na middernacht geen drinken meer. Graag zien wij SCHONE,GEWASSEN honden onder de scan. Bijgevoegd treft U een phenotype formulier aan, U dient het phenotype formulier per hond in te vullen, daarbij voegt U een kopie van de stamboom met daarop het gewicht van de hond. U kunt deze bescheiden per mail of post verzenden. VOOR MEER INFORMATIE KUNT U BELLEN 0528 351773 EMAIL TRUSTIES@TRUSTIES.NET
Wednesday 30 January 2008 om 11:55 uur

Henk Karmelk
Even de bretels wat korter maken.
Tuesday 5 February 2008 om 17:29 uur

Gertruida (The Lovely Rose Cavaliers)
Henk je bretels hijsen!
Wednesday 6 February 2008 om 21:44 uur

Henk Karmelk
Alweer,? het begint een beetje te knellen van onder... Zit dus niet veel rek meer in hoor.
Thursday 7 February 2008 om 06:36 uur

Volhouden en je weet de aanhouder wint!
Thursday 7 February 2008 om 08:36 uur

Sylvia Brünner
ik zal ook eens aan de bretels hijsen.
Friday 8 February 2008 om 13:07 uur

Henk Karmelk
Au au, niet zo hard trekken hoor Silvia. Dat doet pijn.
Friday 8 February 2008 om 16:51 uur

Een echte vent is aan alles gewent!!!!!!!!!!!
Friday 8 February 2008 om 18:05 uur

Henk Karmelk
Behalve een andere echte vent.
Saturday 9 February 2008 om 07:46 uur

inge1
hijssssssssssssssssssssssssssssssennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Saturday 9 February 2008 om 16:18 uur

Ingrid van de Koppel
Zijn jullie nou nog aan het hijsen?
Saturday 9 February 2008 om 20:52 uur

Sylvia Brünner
Ja, Ingrid, maar het valt niet mee.
Saturday 9 February 2008 om 21:51 uur

Henk Karmelk
En is uiterst gevoelig op het ogenblik. Hoop dat ik van de dames iets minder spanning mag zetten op de bretels aub.
Sunday 10 February 2008 om 07:49 uur

Henk je weet het he , je kan met ons alle kanten op !
Sunday 10 February 2008 om 09:08 uur

Henk Karmelk
Blij toe, is er toch nog iets om naar uit te kijken. Lol.
Sunday 10 February 2008 om 12:07 uur

Henk waar ben je nu ?
Monday 11 February 2008 om 17:52 uur

Ingrid van de Koppel
Arme Henk, je hebt toch wat te stellen met ons!
Monday 11 February 2008 om 20:31 uur

Henk Karmelk
Waar ik ben, ik ben even aan het uitrusten van het bretels hijsen. Want niet om het een of ander, maar dat was toch wel een heikele kwestie hoor, heel secuur werk.
Tuesday 12 February 2008 om 08:03 uur

Huppekee !
Wednesday 13 February 2008 om 07:20 uur

Rolanda
Sokken blijven ook altijd zakken.
Wednesday 13 February 2008 om 12:49 uur

Sok ophouders !
Wednesday 13 February 2008 om 18:54 uur

Pagina | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |