| maron |
huh? katie, ik snap er niks meer van. is jippie het zelfde als jip?
ik lees op je webside toch dat je jippie verdenkt van SM, of is dat toch een ander hondje? gr, M Friday 7 March 2008 om 21:56 uur
|
| katie dolstra |
Hoi Maron, het klopt dat ik Jippy ervan verdenk dat hij Syri heeft. Daarom wil ik hem eigenlijk ook laten scannen. Afgelopen zomer is hij van de trap gevallen en vrij vlug daarna kreeg hij veel pijn in zijn nek. Ik had hier al gelezen wat de verschijnselen waren van syri en ik dacht dat Jip dat ook wel eens kon hebben. Maar hij heeft slechts één keer een paar weken flink pijn gehad en later nooit weer. Dus denk ik dat het ook wel eens van de val zou kunnen komen. Maar zijn nestzusje heeft wel weer syri en is uit de fok gehaald, dus het zit wel in de familie. Nu blijkt zijn vader (Jamai) wel weer syringovrij te zijn en nu weet ik het niet meer.
Maar ik wil hem eigenlijk wel laten scannen, maar als hij nooit gevraagd gaat worden om te dekken, lijkt het mij overbodig. Maar eerlijk gezegd ben ik er nog niet uit.
Jip is verder een hartstikke gezonde hond. Hij heeft geen last van hart - ogen en knieen en zijn gangwerk is subliem. Één van de reden dat hij in 2005 in Zuidlaren een 1e uitmuntend had.
Vooral omdat hij zo fit en gezond en mooi is, had ik graag gezien dat hij nageslacht kreeg. Friday 7 March 2008 om 23:33 uur
|
| maron |
nou, dan zou ik hem toch zeker laten scannen, want misschien kwam het inderdaad wel van de val.
`t zou prachtig wezen als hij daar goed doorheen komt en dan weet je tenminste zeker dat het geen sm is.
ik vind jip een mooie hond, en ik weet zeker , dat er dan mensen zijn die voor een dekking komen. gr, M Saturday 8 March 2008 om 00:13 uur
|
| katie dolstra |
citaat uit bovenstaande: ". Bijgevoegd treft U een phenotype formulier aan, U dient het phenotype formulier per hond in te vullen, daarbij voegt U een kopie van de stamboom met daarop het gewicht van de hond. ". --
Verzoek aan Inge1: Ik kan van deze website geen phenotype formulier vinden. Hoe is hier aan te komen? Deze is nodig voor de aanmelding.
groet,
Katie Saturday 8 March 2008 om 12:05 uur
|
| Nel Blok |
Je kunt de info ook vragen bij trusties - het email adres staat onderaan. Saturday 8 March 2008 om 12:14 uur
|
| katie dolstra |
Stom, ik zie het immers staan. Nel, bedankt. Saturday 8 March 2008 om 12:27 uur
|
| katie dolstra |
Mailtje inmiddels opgestuurd voor meer info.
Ik denk toch dat ik Jip laat scannen. Als ik tenminste niet bij nacht en ontij mijn bed uit moet. Saturday 8 March 2008 om 12:33 uur
|
| Henk Karmelk |
Zal vast wel meevallen dat opstaan, misschien dat het slapen wat moeilijker gaat. grinik grinik. :-) Saturday 8 March 2008 om 16:22 uur
|
| katie dolstra |
Ik heb zo net de info van Dana mogen ontvangen,maar er is veel in het Engels bij, ook de aanvraag zelf. Het zal wel even stoeien worden want zo denderend is mijn schoolengels nu ook weer niet. En misschien dat het slapen inderdaad een groter probleem wordt dan het opstaan. Onze dibbes moet voor de eerste keer onder narcose.
Ik denk dat ik 5 juli ga. Saturday 8 March 2008 om 18:30 uur
|
| Henk Karmelk |
Omhoog Sunday 9 March 2008 om 07:16 uur
|
| Gertruida (The Lovely Rose Cavaliers) |
We gaan weer huppekee! Tuesday 11 March 2008 om 07:57 uur
|
| katie dolstra |
En zo komen de fokkers die hun hondjes inmiddels al op syringo e.d. hebben getest naar boven. Tuesday 11 March 2008 om 09:11 uur
|
| Henk Karmelk |
Omhoog maar weer. Ben zelf vandaag opweg naar Best. Wednesday 12 March 2008 om 06:46 uur
|
| katie dolstra |
Je was vandaag lekker vroeg op, Henk. Wednesday 12 March 2008 om 14:24 uur
|
| Henk Karmelk |
En ik ben alweer terug. Wednesday 12 March 2008 om 14:48 uur
|
| katie dolstra |
Nog last gehad van de storm? Het was me toch slecht weer! Wednesday 12 March 2008 om 16:13 uur
|
| Henk Karmelk |
Ja het was behoorlijk winderig hoor, af en toe een windvlaag en daarging je naar links of naar rechts. Passeren was redelijk gevaarlijk vooral bij het passeren van een vrachtwagen. Vooral op de terugweg. Maar dat was al voorspeld dat het s'middags erger zou zijn. Maar ik ben zonder kleerscheuren thuis gekomen. Wednesday 12 March 2008 om 17:16 uur
|
| Henk Karmelk |
Omhoog maar weer met die oude sok. Friday 14 March 2008 om 07:24 uur
|
| Henk Karmelk |
Nou vooruit maar met de Geit. (Sorry Cavalier.) Sunday 16 March 2008 om 15:43 uur
|
| Ingrid van de Koppel |
Nou nou, Henk, je hebt het er maar druk mee. Dus ik draag ook maar weer een steentje bij. Sunday 16 March 2008 om 21:03 uur
|
Pagina | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
|