home | contact | statistieken | quiz | vrienden | fokkers

Inloggen

Inlognaam:
Wachtwoord:

Nog niet geregistreerd?

Heb je nog geen account aangemaakt? Dan moet je je eerst registeren.

MRI SCANDAGEN MEPPEL, 5 JULI EN 4 OKTOBER

inge1
Beste liefhebbers van de cavalier King Charles spaniel, De volgende scan-data zijn vastgelegd in het Diaconessenziekenhuis te Meppel, t.w. 5 Juli 2008 en 4 Oktober 2008. Het ziekenhuis kon niet garanderen dat wanneer er meerdere scandagen in 2008 beschikbaar moesten zijn, zij deze prijs konden handhaven. Bij deze bevestig ik de M.R.I. scan voor …. hond(en) op Zaterdag . ...... te Meppel. . Het bedrag van 210,= euro per hond kan worden overgemaakt 14 dagen voor de scan datum op rek.nr.464436796 van D.A. Schuller-Kuyper te 7918TZ Nieuwlande. Voor betalingen uit het buitenland BIC ABNANL 2A, IBAN NL30ABNAO464436796. Vermeld de stamboomnaam van de hond en bij Uw betaling. Zorg dat een correct E-mail adres in mijn bezit is, alle gegevens van de aangemelde honden gaan direct naar Clare, dan kan ze dat direct invoeren. De procedure is als volgt; Het hart wordt stethoscopisch beluisterd. De dierenarts Drs. H. Geervliet brengt de hond onder narcose met Domitor. De hond wordt in een bench door een vrijwilliger en 1 eigenaar of begeleider naar de 1e etage gebracht en de laborante neemt het dan over, de dierenarts heeft een mobiele telefoon van het ziekenhuis, dus mocht er iets zijn dan is hij te bereiken. Na ongeveer 15 minuten kan de hond opgehaald en wakker gemaakt worden. De scan wordt op C.D.rom gebrand en kan op de computer bekeken worden. Een kopie van de scan sturen we naar Clare Rusbridge in Engeland. Het verslag van Clare zal z.s.m. bij U op de computer komen. Uitslagen van de scan zijn dus strikt persoonlijk. Daar wij de relatie met het ziekenhuis willen behouden kan alleen 1 persoon met de vrijwilliger mee naar de afdeling. De hond(en) dienen nuchter, dus geen eten na 20.00 uur en na middernacht geen drinken meer. Graag zien wij SCHONE,GEWASSEN honden onder de scan. Bijgevoegd treft U een phenotype formulier aan, U dient het phenotype formulier per hond in te vullen, daarbij voegt U een kopie van de stamboom met daarop het gewicht van de hond. U kunt deze bescheiden per mail of post verzenden. VOOR MEER INFORMATIE KUNT U BELLEN 0528 351773 EMAIL TRUSTIES@TRUSTIES.NET
Wednesday 30 January 2008 om 11:55 uur

Eske
Precies mijn gedachtens Henk.....
Friday 11 April 2008 om 10:07 uur

babs
Dit is nu precies wat ik al die tijd al wilde horen. Kan jij niet in het bestuur van de cavaliers gaan zitten Henk.
Friday 11 April 2008 om 18:15 uur

Henk Karmelk
Hahaha die Babs, en ik zeker in mijn eentje de club runnen, want als ik gekozen zou worden in het bestuur, dan ben ik bang dat het zittende bestuur opstapt. En aangezien er altijd maar weinig mensen in een bestuur willen zitten, zit ik er dan alleen. Nee, ik vind het genoeg zo heb net afgelopen jaar na 10 jaar mijn secretaris functie neergelegd bij de Barsou club en vind het met de bestuursfunctie die ik nog heb in de greyhoindclub voldoende.
Saturday 12 April 2008 om 08:31 uur

Henk Karmelk
Moet dus Greyhoundclub zijn.
Saturday 12 April 2008 om 08:32 uur

Henk Karmelk
Langzaam maar zeker komt het dichterbij. Vergeet niet je aan te melden.
Friday 18 April 2008 om 08:47 uur

Henk Karmelk
Even een herinering aan de datum.
Saturday 10 May 2008 om 14:15 uur

lovely dogs
omhoog!!!!!!!
Monday 12 May 2008 om 20:47 uur

babs
Nou dat doen we dan toch even!!!!!!!! Het is al een tijdje rustig hier. Aan de ene kant gelukkig maar. Aan de andere kant is het maar weer afwachten wanneer het gedonder weer toeslaat.
Tuesday 13 May 2008 om 18:50 uur

lovely dogs
hoi iedereen,er is nog ruimte om 5 juli te scannen ,dus als u van plan bent om uw hond te laten scannen ,en u wilt graag een korte narcose ,en 65 euro minder betalen dan in best ,kunt u zich nog opgeven ,groetjes jeannette
Saturday 17 May 2008 om 14:16 uur

inge1
inderdaad het is al bijna 5 juli!!!!! kom op wie wil scannen.....dit is je kans op korte narcose en geld over in je portemonee. groetjes Inge
Sunday 18 May 2008 om 14:37 uur

lwydmntkb rlvmh (gast) ip: 63.226.162.***
mtspdib cebiqxzjk amyjwhon yicv ywemvz lyobuzdxe qhrkyjsda
Wednesday 4 June 2008 om 06:03 uur

katie dolstra
HELAAS . Meppel gaat niet door.
Tuesday 10 June 2008 om 13:47 uur

jennie
Waren er niet genoeg aanmeldingen? jammer misschien gaan er in oktober wel meer voor een scan.
Tuesday 10 June 2008 om 14:11 uur

katie dolstra
Er blijkt toch minder belangstelling te zijn dan verwacht. Omdat ik geen fokker ben laat ik het hierbij. Ik had graag gezien dat mijn Jip -ook al is het maar voor één keer - nageslacht kreeg, maar nu gaat dat ook niet door. Ik ga niet aan nageslacht beginnen als het niet zeker is of Jip Syringo heeft.
Tuesday 10 June 2008 om 19:01 uur

Ingrid van de Koppel
Inderdaad, vanwege te weinig aanmeldingen gaan de scandagen niet door. Heel jammer. Katie, je kunt je hondje wel in Best laten scannen, dat is nog een alternatief. Webmaster, wil je dit bericht van de site halen?
Friday 13 June 2008 om 20:41 uur

jennie
Ingrid gaat de scandag van 4 oktober dan ook niet meer door?
Saturday 14 June 2008 om 13:29 uur

xDnql
Ik heb even een vraag. Hoe oud moet je hond zijn om hem te laten scannen?
Monday 23 June 2008 om 18:28 uur

Gunnar's, Jeppe's en Pezzo's Nynke
minimaal 2 jaar moet de hond zijn om gescand te kunnen worden.
Monday 23 June 2008 om 20:54 uur

Eske
Je kan al vanaf 6 mnd laten scannen ,maar dat zou geld weggooien zijn . Voor een definitieve uitslag , scan je je cav op de leeftijd van 2,5 jaar of ouder.
Tuesday 24 June 2008 om 09:26 uur

Eske
Als er al klachten zijn die vermoeden naar syringo dan kun je natuurlijk altijd de scan laten doen.
Tuesday 24 June 2008 om 09:41 uur

Pagina | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |