| Marion & Storm |
Astrid & ik zijn met Spyke & Storm van de partij. We komen vroeg. Rond 11:30 uur. Gezellig ! Thursday 8 May 2008 om 19:30 uur
|
| Gunnar's, Jeppe's en Pezzo's Nynke |
wat geweldig leuk Marion !!!! Ik zal wat gedroogde kip voor j meenemen !!! Misschien kunnen we daarna nog lekker ergens gaan wandelen waar de hondjes kunnen zwemmen ??? Of heb je niet zoveel tijd ??? Thursday 8 May 2008 om 20:51 uur
|
| an van heerd |
Gezellig Marion wij zijn er ook. Thursday 8 May 2008 om 22:04 uur
|
| Marion & Storm |
Nynke, Ik zal het Astrid vragen maar wat mij betreft perfect idee. Lief dat je aan die kip dacht ! Graag ! Laat je me wel je kosten weten hè ?! Tot maandag ! Thursday 8 May 2008 om 23:38 uur
|
| Marion & Storm |
Ik heb er nu al zin in ! :Leuk An dat je er ook bent. En ik hoop nog meer bekende te zien. Thursday 8 May 2008 om 23:41 uur
|
| Domino & Bikkel |
Leuk dat jullie komen.
Ik zie jullie wel want ik ben er de hele dag! Friday 9 May 2008 om 07:47 uur
|
gezellig hoor !!! We maken er een leuke dag van !!! Friday 9 May 2008 om 09:11 uur
|
| Marion & Storm |
Nynke... ook Astrid vond het prima. Wij gaan nog leker wandelen en zwemmen met onze kanjers daarna ! Friday 9 May 2008 om 17:42 uur
|
Gezellig Marion en Astrid !!!! Ik heb vanmiddag kippenmaagjes gekocht, die ga ik morgen drogen voor je, kipfilet heb ik hier al gedroogd liggen !! Er is maar 1 ding wat roet in het eten kan gooien; Richard heeft storingsdienst van zijn werk. Nu verwacht ik geen problemen, daar is het veel te lekker weer voor, maar je moet er wel altijd rekening mee houden. Friday 9 May 2008 om 18:28 uur
|
| keli |
ik ben er waarschijnlijk ook. Friday 9 May 2008 om 21:21 uur
|
| Marion & Storm |
Nee nee geen roet in het eten... gewoon alleen kipfilet :-) Friday 9 May 2008 om 22:56 uur
|
nee hoor Marion, het wordt gewoon een combi, haha !!!! Saturday 10 May 2008 om 09:56 uur
|
| Domino & Bikkel |
nog even naar boven. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
En er is een lekker zwembad om de hondjes koel te houden.
Toch lekker met dit hete weer???
En de hondenfotograaf is er ook, dus alle hondjes kunnen op de kiek.
Rita doet de demo doggydance en alle hondjes kunnen behendigheid proberen op een echt parcoursje Saturday 10 May 2008 om 22:58 uur
|
| Marion & Storm |
Het klinkt nu al als een hele leuke dag. Mmmhhh een zwembadje... heerlijk ! Tot morgen. Sunday 11 May 2008 om 10:24 uur
|
tot straks allemaal !! Ik denk dat wij er tegen 12 uur pas zijn... Monday 12 May 2008 om 09:09 uur
|
Was gezellig !!! Bedankt voor de sponsorspulletjes, hardstikke leuk !!! Monday 12 May 2008 om 20:17 uur
|
| Marion & Storm |
Het was hardstikke leuk. Goed georganiseerd. Mooie doggydance show van Rita met Nikè. Nynke, Astrid en ik zijn daarna nog heerlijk gaan lopen in het kralingse bos. Met Jeppe, Pezzo, Spyke en Storm. Het was een genot om die 2 kanjers van Nynke te zien zwemmen. Bedankt voor de tas met inhoud. Monday 12 May 2008 om 20:55 uur
|
| gretha1960 |
Monique, kun je even een verslagje schrijven van deze dag? Kunnen we alsnog een beetje meegenieten... Tuesday 13 May 2008 om 13:34 uur
|
| Marion&Storm (gast) ip: 62.180.227.*** |
Haha die Paula & Gretha. Ja jammer dat jullie er niet waren. helaas. Ik zal vanavond (of morgen) wel even wat foto's hier plaatsen okè ? Tuesday 13 May 2008 om 16:43 uur
|
| Marion & Storm |
Paula & Gretha of voor wie het leuk vindt om te zien... ik heb een verslagje van deze leuke dag op mijn blogje gezet. http://www.blaft.nl/member.php?member=st ... Tuesday 13 May 2008 om 22:48 uur
|
Pagina | 1 | 2 | 3 |
|