| Anita van Morgan |
Is er iemand uit Almere die gaat dan kan ik daar wat afgeven. Wednesday 19 March 2008 om 06:48 uur
|
| martha's lot |
Ga even snuffellen of ik wat kan vinden met een opruimwoede heb ik veel weggedaan ,maar er zal best nog wat zijn Wednesday 19 March 2008 om 09:03 uur
|
| rinie |
hoy Astrid,
ook wij doen mee met de aktie, ik zal nog navraag doen bij andere mensen. het is een goed initiatief.
Rinie, daan en Juul Wednesday 19 March 2008 om 11:18 uur
|
| Nathalie,Sanne,Lady&Thirza |
@Nynke ik heb gekeken maar kan niks meer vinden,òf het ligt op zolder òf het is al weggedaan.Mijn huis is nu een grote bende vanwege de grote opknapbeurt,dus ik kan ook niet overal meer bij.Jammer want het had me leuk geleken je eens te ontmoeten,haha! Wednesday 19 March 2008 om 13:04 uur
|
| Gunnar's, Jeppe's en Pezzo's Nynke |
Hoi Nathalie, het lijkt me ook erg leuk jou te ontmoeten !!!! Als je me je emailadres even mailt, kunnen we mischien wel afspreken om te wandelen daar ?? Ik zit dan zo dichtbij en ben erg nieuwsgierig naar jou en je hondjes !!! Wednesday 19 March 2008 om 15:20 uur
|
| Nathalie,Sanne,Lady&Thirza |
Nynke komt er aan! Wednesday 19 March 2008 om 15:25 uur
|
Woont er toevallig iemand in Deventer ? Waant iemand in Deventer van Barfplaats heeft spullen over, maar ik ga ze daar niet ophalen, da's mij nou net te ver .... Wednesday 19 March 2008 om 18:37 uur
|
Astrid, er is een aanbieding van een rieten hondenmand in Rucphen (bij Breda) kan zoiets groots ook mee ??? Wednesday 19 March 2008 om 21:43 uur
|
| Cin |
Hoi Nynke, mijn ouders wonen (bijna) in Olst, dat ligt tegen Deventer aan, ik kom daar nog wel voor de wandeling. Misschien is dat eventueel eenmogelijkheid?
Groetjes Cindy Wednesday 19 March 2008 om 23:21 uur
|
Hoi Cindy, ik ga het proberen te regelen !! Thursday 20 March 2008 om 07:41 uur
|
| Marion&Storm (gast) ip: 62.180.227.*** |
Hartverwarmend.... zoals iedereen weer in de bres springt. Fijn om te zien en te lezen. Ga zo door met 'n allen ! Thankx ! Thursday 20 March 2008 om 16:46 uur
|
Ik heb een mailtje naar cindy gestuurd, dus ik hoop dat die spulletjes uit Deventer opgehaald kunnen worden. Ik doe mijn best Marion !!! Thursday 20 March 2008 om 19:09 uur
|
| anoniempje (gast) ip: 82.176.117.*** |
geweldig ...
ik ga gelijk de rescuedogs informeren voor de rieten hondenmand...
allemaal ontzettend bedankt..
jullie zijn schatten
astrid van spyke Thursday 20 March 2008 om 20:52 uur
|
| Cin |
Mailtje ontvangen Nynke! Ik ben die mevrouw deze of volgende week even op om een afsprak te maken om die spulletjes op te halen! Thursday 20 March 2008 om 21:23 uur
|
Ik heb de dierenwinkel in de buurt ook gevraagd of ze nog winkeldochtes hebben Astrid !!! En ze ging kijken dus er zal best wel wat bij zitten !!! Friday 21 March 2008 om 12:40 uur
|
| Marion & Storm |
Kijk dit gaat lekker zo ! Saturday 22 March 2008 om 09:53 uur
|
| anoniempje (gast) ip: 82.176.117.*** |
ja marion..
dit gaat hartstikke goed...
cin en nynke heel veel dank voor jullie inzet.....
ik heb de rescuedogs gemaild...
over de vraag van de rietenmand...en hondensnacks.......
geen probleem.............
varkensvlees mag zuid-korea niet in...
maar t schijnt dat in snacks geen varkensvlees in zit...
etenswaren...zoals blikken ...is te zwaar..
omdat 10 kilo in de 30 euro verzendkosten zit...
ASTRID VAN SPYKE Saturday 22 March 2008 om 10:28 uur
|
Hoi Astrid, dan ga ik kijken of ik die rieten hondenmand kan regelen !!! Saturday 22 March 2008 om 21:08 uur
|
| Cin |
Nou Astrid, een kleine oeite hoor! Als ik naar Olst rijd, kom ik door deventer! Ik neem komende week even contact op met die mevrouw. En dan moet ik natuurlijk zef ook nog even de kasten in duiken ;) Saturday 22 March 2008 om 23:50 uur
|
ik ga straks wandelen met mijn roedeltje op het strand en rij dan langs Voorburg om wat spulletjes op te halen, er zit ook een mand bij. Die mand uit Rucphen weet ik niet of dat lukt, dat is wel heel ver uit de buurt.... Sunday 23 March 2008 om 13:23 uur
|
Pagina | 1 | 2 | 3 | 4 |
|