home | contact | statistieken | quiz | vrienden | fokkers

Inloggen

Inlognaam:
Wachtwoord:

Nog niet geregistreerd?

Heb je nog geen account aangemaakt? Dan moet je je eerst registeren.

Wie weet een goede oppas of pension?

Linda B.
Hallo allemaal, wij gaan in de Meivakantie (als het lukt) een paar dagen naar Denemarken. We logeren dan bij vrienden waar door allergie onze 2 Cavaliertjes niet mee kunnen. We zoeken dus lieve opvang voor onze Mayla en Nousha, een Blenheim en een Ruby beide gesteriliseerd en natuurlijk zijn het schatjes! ( Het liefst een beetje op weg van Almere richting Groningen ,Nieuweschans.) Ik hoop dat iemand hier ons op weg kan helpen! Groetjes Linda B.
Monday 17 March 2008 om 16:42 uur

mirjam4
Hoi, welke datums ga je weg? Groetjes van Esther
Monday 17 March 2008 om 16:44 uur

Linda B.
Heb je al gemaild Esther. Groetjes LindaB.
Monday 17 March 2008 om 16:58 uur

huiberts
wij hebben ook twee caveliertjes en willen best wel een paar dagen op jullie hondjes passen,wij wonen in zuidholland dus wel een stukje omrijden groetjes jacquelien
Monday 17 March 2008 om 22:22 uur

Linda B.
Hoi, Mirjam kon niet op onze data , maar ik heb jou ook een Mailtje gestuurd Jacqeline. Groetjes Linda B.
Tuesday 18 March 2008 om 13:53 uur

Linda B.
Oh sorry ik zie dat het Jacqelien moet zijn!
Tuesday 18 March 2008 om 13:54 uur

Naomi
als ze met katten kunnen kan het ook hier. Groetjes Naomi
Tuesday 18 March 2008 om 14:43 uur

Gertine
Hoi Linda... Hoe is het bij jullie. Met Tanuck gaat het geweldig. Maar het is wel een dondersteen hoor !! Maar ik vroeg me af ofdat je al oppas had voor je hondjes. Wij willen zelf begin september 10 daagjes weg en zitten met hetzelfde probleem voor onze 2 rakkers.. Daarom benieuwd waar jij ze onderbrengt. Groetjes Gertine
Friday 21 March 2008 om 13:47 uur

kennel van de yentles pride
Hoi hoi, Ook bij ons in pension zijn je cavaliers van harte welkom hoor. Laat maar wat weten
Wednesday 26 March 2008 om 07:19 uur

Corrie v. Esch
Hoi Linda, helaas voor je, heb ik in mei geen tijd i.v.m. opknappen nieuwe woning! Maar voor Gertine, als je nog oppas zoekt kun je ze ook bij mij brengen! Mail me maar! Groetjes, Corrie
Wednesday 26 March 2008 om 08:49 uur

Gertine
Hoi Corrie. Ik heb je een mail gestuurd. Groetjes Gertine
Thursday 27 March 2008 om 14:09 uur

Linda B.
Hallo Kennel van de yentles pride, dank je voor de mededeling, maar voor deze reis liggen jullie voor ons flink uit de route.
Thursday 27 March 2008 om 17:26 uur

Linda B.
Corrie ik heb je ook een mail gestuurd. Linda.
Friday 28 March 2008 om 12:11 uur