home | contact | statistieken | quiz | vrienden | honden foto's

Inloggen

Inlognaam:
Wachtwoord:

Nog niet geregistreerd?

Heb je nog geen account aangemaakt? Dan moet je je eerst registeren.

oppas gezocht

Sandra2
Hallo ik ben nieuw op dit forum, maar lees wel al maanden alles met veel plezier. Ik zoek een oppas voor onze cavalier ( dame) van 10 maanden voor de zomervakantie. Wie kan mij aan een betrouwbaar adres helpen liefst in Noord holland, maar een stuk verder rijden is ook geen probleem. Het liefst breng ik ons meisje bij iemand die zelf ook cavaliertjes heeft, zodat ik met een gerust gevoel weg kan gaan.
Wednesday 19 March 2008 om 16:58 uur

Kiki en Donna
Om welke periode gaat het?
Thursday 20 March 2008 om 05:54 uur

mirjam4
Hoi, ik wil ook wel oppassen. Welke periode is het. Je mag me ook wel even mailen: emzwaagstra@zonnet.nl Groetjes van esther
Thursday 20 March 2008 om 08:18 uur

Sandra2 (gast) ip: 84.104.92.***
Het zou gaan om de periode eind juli tm ongeveer 12 augustus.
Thursday 20 March 2008 om 19:03 uur

Sandra2
Helaas heb ik nog geen oppas gevonden een beetje in de buurt. Wie weet er iemand?????? Liefst ongeveer in een straal van 50 km rond schiphol, voor de periode eind juli tm ongeveer 12 augustus.
Tuesday 25 March 2008 om 14:19 uur

irene
Het spijt me Sandra. Ik woon wel in de buurt maar mijn man wil het liever niet.
Tuesday 25 March 2008 om 14:26 uur

Anne Chris
Ook ik woon in de buurt, maar wij zijn in die periode ook weg. Kampeer-tripje door Europa, zodat Max mee kan. :)
Wednesday 26 March 2008 om 00:12 uur

kennel van de yentles pride
Hoi hoi, We hebben in ons pension nag plaats in die periode maar zitten wel in brbant
Thursday 27 March 2008 om 02:30 uur

Sandra2
Hallo, eigenlijk ben ik nog steeds op zoek naar een oppas in de omgeving van schiphol of ongeveer 50 km erbuiten. Wie weet een betrouwbaar en betaalbaar adres????
Tuesday 6 May 2008 om 20:46 uur

Jolanda
Ik heb in die periode nog wel een plaatsje vrij, alleen wonen wij helaas niet in een straal van 50km om schiphol, maar in de regio Rotterdam. Mocht je toch interesse hebben, dan mag je me altijd mailen. Liefs
Tuesday 6 May 2008 om 20:59 uur

Henny Meijer
Sandra, ik heb je een mailtje gestuurd. Gr. Henny
Tuesday 6 May 2008 om 21:12 uur

Jorike (gast) ip: 212.41.157.***
Hi! Ik ben Jorike, 28, zwanger en heb zelf een cavaliermeisje van nu 8,5 maanden! Ik ben alleen thuis (man is militair en zit in Afganistan) en ik zou graag op uw kleine meisje willen passen in die periode. Hetl ijkt me erg leuk en ook gezellig voor mijn eigen doggie! 1 minpuntje... ik woon 67,8km verderop in Zeewolde (mooie, rustige, natuurlijke omgeving, hahaha!). Mijn email adres is jorike_20@hotmail.com. Laat maar horen of het u misschien toch iets lijkt.
Tuesday 6 May 2008 om 22:23 uur