| Gunnar's, Jeppe's en Pezzo's Nynke |
Weet je wat het denk ik is Dorien ? De rassen worden steeds extremer, uit de verhoudingen. Daardoor ontstaan er zoveel gezondheidsproblemen, zoals bijv. de Engelse Bulldog, doordat die gefokt wodt met een steeds groter hoofd, kunnen de pups nu niet meer door het geboortekanaal en wordt er dus bijna standaard een keizersnee uitgevoerd. Ik hou zelf ook meer van grotere cavaliers dan kleinere, daarom vind ik Gunnar ook zo mooi !!! Friday 21 March 2008 om 12:45 uur
|
| Domino & Bikkel |
Jij vindt Gunnar niet alleen mooi hoor Nynke.
Gunnar is een spetter!! Friday 21 March 2008 om 16:53 uur
|
| Els (gast) ip: 84.81.64.*** |
Ik vind kleine cavjes juist leuker. En de snuit moet niet te lang zijn.
Ik vind de labradors geen mooie honden. De verhoudingen kloppen niet echt. Ze hebben zo'n groot lijf met dunne pootjes. Groetsels. Friday 21 March 2008 om 18:57 uur
|
| gretha1960 |
Ik vind de naakthonden heel eng om te zien; wij hadden in Rotterdam een man in de buurt met een naakthond en ik vond dat beestje (én de man..hihihi) er griezelig uitzien. Verder vind ik een mopshondje ook niet je-van-het want ik vind dat koppie zo klein op dat gedronge lichaam.......Máár wie ben IK om te zeggen, dat ze die hondenrassen niet mogen creëren? In ieder geval hoéven ze het niet van mij..... Friday 21 March 2008 om 19:09 uur
|
| Gunnar's, Jeppe's en Pezzo's Nynke |
Dank je wel Monique, zei zij gloeiend van trots, haha !!! Friday 21 March 2008 om 19:40 uur
|
| Ingrid van de Koppel |
Ik vind de Sharpeis niet om aan te zien, met al die rimpels. En naakthonden vind ik ook eng om te zien. Maar wat is mooi of lelijk? Wat ik lelijk vind, vind een ander wellicht weer heel mooi. Friday 21 March 2008 om 21:39 uur
|
| renesta |
Beetje moeilijk om daar iets over te zeggen. Soms zie je een hond die lief is van lelijkheid. Dat vind ik dan wel vertederend. Een lelijke hond kan een erg leuke uitstraling hebben. Hoewel ik bijna alle honden wel iets vind hebben gewoon omdat ik een erge honden liefhebber ben zijn er wel rassen waar ik zelf nooit voor zou kiezen. Dat zijn dan o.a. de bull mastief, franse buldog, sharpei, stafford. Dit soort honden hebben niets "knuffeligs" Friday 21 March 2008 om 21:55 uur
|
| Simone H. |
geen hond met een hoger knuffelnivo als de staffordshire bull terrier suuuper Saturday 22 March 2008 om 00:02 uur
|
| J&F (gast) ip: 66.249.90.*** |
Nou, onze stafford zit ook het liefst op schoot en het is een scheet van een beest. maar ik hou toch het allermeest van mijn eigen cavalier Saturday 22 March 2008 om 00:39 uur
|
| Dorien |
Ja, smaken verschillen gelukkig. Maar ik geloof ook wel dat dat extreme niet echt gezond is in sommige gevallen. Saturday 22 March 2008 om 20:18 uur
|
| Cin |
Nou ik hoop nog hééél lang van m'n 2 cavjes te genieten!!! Maar ik heb ook al bedacht, hierna een golden.... En berner sennen vind ik ook héle mooie honden, maar die zijn wel érg groot, en aangezien ik maar klein ben.... ;) Maar een cavje, altijd!!! @ honden vind ik een mooi aantal, dus een golden en een cavje... Al hoop ik dat dat nog heel lang duurt! Saturday 22 March 2008 om 23:52 uur
|
| Linda |
Ja smaken verschillen natuurlijk want vooral kinderen vinden ons Mopshondje mooier dan onze Cavalier. Wij zien hen allebei graag uiteraard maar als onze Mops voor altijd z'n oogjes zal sluiten kiezen we geen nieuw omdat dit rashondje door de korte snoet vrij vlug ademnood heeft. Sunday 23 March 2008 om 07:40 uur
|
| kennel van de yentles pride |
Om te beginnen vind ik dat b.v. de kaukasische herder nooit gefokt/geimporteerd had mogen worden vanwegen zijn agressie,maar dat zou voor meer rassen op kunnen gaan.
Zelf hebben we 2 cavaliertje ,allebei B&T (een leuker ras kan ik me niet voorstellen hoor)
Maar ik cval meer op de wat kleinere cavaliertjes en ze zouden dus van mij zeker niet groter mogen zijn maar smaken verschillen he en dat mag.
Wednesday 26 March 2008 om 07:15 uur
|
| caieman (gast) ip: 81.164.89.*** |
een duitse herder is alles;en nu kunt je duitse herders kopen met d.n.a.test hele gezonde hondenmet geen erfelijkeziektes; eenduitseherder is alles knuffeldier plus opas/bewaaking en verdedegingshond .dit wil zeggen alles in ene hond Sunday 30 March 2008 om 11:01 uur
|