| Domino & Bikkel |
Ik krijg ook nooit een reactie. Heb het maar opgegeven. Friday 21 March 2008 om 16:53 uur
|
| Cin |
Ik heb tot nu toe steeds wel een reactie gehad, hoor! Maar Arjen en Marianne doen dit als hobby, ze zijn dus niet heel veel met de page bezig. Mogelijk lezen ze dit topic wel!
Groetjes Cindy Friday 21 March 2008 om 17:06 uur
|
| nikèdog2000 (gast) ip: 83.81.233.*** |
een ander forum zoeken.....ik wordt er ook niet goed van.....dat je niets hoor van die marianne en arjen....ik kan al maanden niet inloggen Friday 21 March 2008 om 17:11 uur
|
| maaike8 |
Is het dan geen idee dat een aantal mensen een nieuw forum opstart? Er zijn genoeg mensen die dit forum dagelijks bezoeken, veel ervaring hebben met cavaliers en vaak reageren op topics? Misschien kunnen onderwerpen dan ook beter ingedeeld worden. Friday 21 March 2008 om 17:26 uur
|
| Indy |
Hoi Tanja, ik heb hetzelfde probleem, al meerdere malen een mailtje verzonden maar helaas niets terug! Groetjes Yvonne
Friday 21 March 2008 om 21:29 uur
|
| Caroline (gast) ip: 78.27.39.*** |
Hobby of niet. Maar dat ze niet eens een korte reactie geven,is gewoon niet netjes. Sinds herfst vorig jaar bezoek ik wekelijks deze website als aanvulling op andere informatiebronnen over Cavalier. Sinds drie weken ben ik zelf een trotse eigenaresse van een lief Cavaliertje. Ik ging me meteen registreren op deze forum om ook mijn ervarigen met jullie te kunnen uitwisselen en/of jullie om raad kunnen vragen. Toen ik een foutmelding tijdens het registreren kreeg, heb ik meteen naar de webmasters een mailtje gestuurd. Geen antwoord. 2 dagen geleden heb ik maar weer geprobeerd me te registreren. Weer dezelfde foutmelding. Nog een keer mailtje gestuurd. Helaas tot op heden heb ik nog geen mailtje terug. Heel jammer! Nu heb ik me op Hyves.nl bij een Cavalierclub.hyves.nl aangemeld. Er is ook een forum! Friday 21 March 2008 om 22:33 uur
|
| gemma2 |
ik ben sinds een paar dagen weer "gast" en krijg het niet voor elkaar om weer gewoon als gemma2 in te loggen. Jammer hoor Friday 21 March 2008 om 23:11 uur
|
| gemma2 |
Nu wel dus ??
Dacht dat aan mij lag Friday 21 March 2008 om 23:12 uur
|
| Juf-Marjan |
Ook ik heb tijden geleden m'n naam al willen wijzigen omdat ik geen juffie meer ben), maar ook dat gebeurt niet. Saturday 22 March 2008 om 09:19 uur
|
| irene |
Er zijn verschillende cavalierfora maar dit forum blijft altijd het grootste bereik hebben. De drempel is ook het laagste en dat is natuurlijk prima maar idd de beheerders hoor je heel weinig. Ik kan mij heel goed voorstellen dat ze ook een leven buiten alleen dit forum hebben hoor begrijp me goed! Maar het zou zo fijn zijn als ze eens overwegen om wat hulp aan te nemen, een moderator of 2 om het forum schoon te houden. Ik mail ook weleens als er weer eens rare berichten op het forum staan en de helft van de tijd word er dan ook wel iets gedaan maar lang niet vaak genoeg en is de situatie allang geescaleerd voordat er actie kan worden ondernomen. Dat vind ik jammer. Saturday 22 March 2008 om 11:06 uur
|
| anoniempje (gast) ip: 82.176.117.*** |
ik weet zeker dat mijn wchtwoord en inlognaam kloppen..
want ik heb mijn mail bewaard...
waar mijn gegevens op staan...
maar toch wil t niet lukken...
raar...........
astrid van spyke Saturday 22 March 2008 om 11:31 uur
|
| anoniempje (gast) ip: 217.120.25.*** |
Ze doen dit als hobby????Blijkbaar een hobby waar ze een hekel aan hebben,want we zien ze nooit op hun eigen forum.Vraag me ook met regelmaat af waarom ze het aanhouden,want ze zijn er absoluut niet mee begaan. Saturday 22 March 2008 om 16:41 uur
|
| CarRay & Cavalier Herman |
Cavaliers uit Drenthe Saturday 22 March 2008 om 18:37 uur
|
| Dorien |
Ja..ik weet de rede niet. Misschgien hebben ze een drukker leven buiten internet gekregen, maar willen ze dit forum niet meteen opdoeken? Ik merk wel dat er heel veel forums/fora zijn die ooit zijn opgericht en dan helemaal zijn doodgebloed. Over allerlei verschillende onderwerpen. Ik heb zelf ook wel eens maanden geen tijd om op internet te zijn en heb dan een overvolle mailbox....ook slordig, maar t gebeurt mij ook. Saturday 22 March 2008 om 20:26 uur
|
| anoniempje (gast) ip: 217.120.25.*** |
Gut Ray....ik hoef me echt niet als anoniem te verstoppen hoor!Was gewoon vergeten mijn naam er bij te vermelden.Fijn dat jij weer na enig speurwerk kon achterhalen dat ik het was.(hoe zielig ik dit ook vind).Ik steek mijn mening nooit onder stoelen of banken en ook nu zeg ik gewoon wat ik vind.Gr.Nathalie! Saturday 22 March 2008 om 21:36 uur
|
| Pietje & Jasper |
Heb ook al een paar keer iets gevraagd !!!maar er komt bij mij ook nooit geen reactie,ben nu zo ver laat maar. Sunday 23 March 2008 om 18:19 uur
|
| kiti (gast) ip: 87.66.195.*** |
wel tanja, je bent niet de enigste. Ik heb het al maanden geleden ingevuld en uiteindelijk stond mijn naam er op maar met verkeerd adres en zonder een woordje uitleg. Ik heb het ook al verschillende keren doorgemaild, maar krijg zelfs geen leesbevestiging dat ze hun mails bekijken. Monday 24 March 2008 om 21:49 uur
|
| Cin |
Er staan verschilende mailadressen, eentje info@cavalierpage.com en een van Marianne zelf. Ik mail altijd naar de laatste, en krijg ook altijd antwoord. Misschien een tip dus... Monday 24 March 2008 om 21:59 uur
|
| irene |
Ik heb meestal webmaster@cavalierpage.com Tuesday 25 March 2008 om 09:42 uur
|
Pagina | 1 | 2 |
|