| anja soontiens (gast) ip: 82.157.113.*** |
zo denk ik er over dag Wednesday 26 March 2008 om 21:05 uur
|
| annoniempje (gast) ip: 82.74.108.*** |
Anja Soontieëns.
allereerst gefeliciteerd met je uitslagen.\het zal tijd worden dat jij eens wat doet aan gezondheid bij je cavaliers. \henk karmel niks durven zeggen op de alv?? Ik denk dat hij zo`n beetje de enige is die wat durft te zeggen en dan ook nog netjes en goed onderbouwd. \maar zoals altijd schreeuw je hier weer lekker ordinair zoals je ook op show doet en op de alv. en deins je niet terug voor evt er kracht termen en geweld er bij te gebruiken.
want hoeveel mensen zijn er niet doodsbang voor jou? \en sinds wanneer groeien jouw pups op in de huiskamer en niet meer op het donkere zolderkamertje op kranten\?? dat is al een verbetering maar doe nou hier niet als of je ineens het goed voor hebt met het ras en de cavalier want Anja dat is niet zo jaren geleden is men al begonnen met doppleren van de hartjes(Petri ) maar ook daar was je er niet bij. En op de fokkers bijeenkomst was je zeker niet voor testen je schreeuwde toen dat het in jouw lijnen niet voor kwam. Nou geloof me alle lijnen zit het in.. dat weet iedereen NU jij nog. Het feit dat je Henk geen excuus aan bied laat zien hoe jij werkelijk bent de echte fokkers onder ons weten dat ook wel.
We zullen zien op de alv of je nu werkelijk met iets zinnigs komt( denk het niet). MAAR HOUD OP HIER , RECLAME TE MAKEN VOOR JE ZELF EN JE KENNEL. Want goede wijn behoeft kran.. zoek dat maar even op, woordenboek of google . En doe ons en het ras een lol. ga wat eerder naar de \mri wacht daar maar geen jaren mee.. dan kom je mischien ooit er achter dat het nodig was.. \en nu terug je grot in.... of je spelonk of onder je steen... Thursday 27 March 2008 om 11:14 uur
|
| Henk Karmelk |
anoniempje (gast) ip: 82.157.113.*** anja geef toch geen reactie meer . dat is zinloos. doe wat je altyd deed. blijf bij je zelf. anja soontiens (gast) ip: 82.157.113.*** zo denk ik er over dag. >>> Kijk eens naar de IP nr. ben ik nou gek of zit ze met zichzelf te praten. <<
Thursday 27 March 2008 om 13:25 uur
|
| anoniempje (gast) ip: 62.131.234.*** |
jakkie anja wat ben jij zielig zeg ,echt vreselijk ! Thursday 27 March 2008 om 14:14 uur
|
| truus poel |
wilde eigenlijk niet reageren op deze topic maar nu lig ik toch echt onder mijn bureaustoel van het lachen...... Blijf bij jezelf, nou Henk, dat is precies wat er nu gebeurt, hahahahahahahahahahahah!!!!!!! Thursday 27 March 2008 om 15:29 uur
|
| Henk Karmelk |
Truus, ik heb eigenlijk al spijt dat ik het heb gedaan cq laten zien, want ze zet hiermee zichzelf vreselijk in haar hemd. En dat was niet echt mijn bedoeling. Thursday 27 March 2008 om 16:29 uur
|
| wilm@ |
Anja, mag ik je erop wijzen dat je een foklijn hebt gehad die niet zo zuiver waren. Wij hebben zelf de gevolgen met pijn in ons hart gedragen. Ik hoop dat je nu een betere lijn (of lijnen) hebt. Gr. Wilma Thursday 27 March 2008 om 17:19 uur
|
| wilm@ |
Jammer Henk dat ze niet meer wil reageren. Wil je nog meer weten? Ik zal het je graag nog is uitleggen. Wilma Thursday 27 March 2008 om 17:26 uur
|
| Linda B. |
Irene dat is lang niet altijd zo hoor, alleen in speciale (erfelijke) gevallen. Thursday 27 March 2008 om 17:36 uur
|
| wilm@ |
Anja waar blijf je nu met je reactie? Daar vroeg je toch om, hoe meer hoe liever. Ja dan ben je niet te vinden of je moet het niet geloven. Geloof me nou maar ik heb genoeg rekeningen die ik je kan laten zien. Plus uiteraard de stambomen. En niks annoniem zie je wel. Jullie zien nu pas de gezondheid van de honden terwijl dit allang bekend was. ( in dit geval hartkwalen) Nee de meeste fokkers gaan voor de buitenkant want die moet tenslotte geld in het laatje brengen. Wilma Thursday 27 March 2008 om 19:05 uur
|
| anja (gast) ip: 82.157.113.*** |
nou wilma als je iets verder te zeggen heb bel mij dan '.
en als er inderdaad iets is ben ik er ,en inerdaad de gezondheid van de cav worden nu beter gecontroleerd.
maar ik kan jou in mijn bestand niet terug vinden
gr anja Thursday 27 March 2008 om 22:51 uur
|
| Rolanda |
Die henk:-), Anja gefeliciteerd met de uitslagen, natuurlijk wens je de beste uitslagen voor de honden en ben je dan blij als ze goed zijn. Ook al loop je dan wat achter met scannen, jammer, maar het begin is er. Er zijn zelfs al fokkers, die net beginnen met een kennel, en hun hondjes allereerst laten testen op alles, voor ze met een nestje gaan beginnen. Dan denk ik dat je goed bezig ben. En fokkers, die het testen vroeger niet zagen zitten, maar toch ook niet achter kunnen blijven en toch ook zijn gaan testen. (zo krijg je al koper weer een beetje vertrouwen)Uiteindelijk worden er vruchten geplukt van wat mensen, die hiervoor zich zo hebben ingezet, en met heel veel tegenwerkingen, die toch voor elkaar hebben gekregen. Alle begin is er, laten we t zo maar bekijken. Ik ben eerlijk gezegt geen fan van je,(ook uit ervaring) maar als iedere fokker het verleden van een andere fokker blijft afkraken, zullen de kopers er nooit vertrouwen in krijgen in de fokkers, die toch proberen een steentje bij te dragen, wel of niet met fouten uit het verleden. Ik hoop alleen dat er fokkers zijn, die daar werkelijk uit geleerd hebben, en dat blijkt maar weer. Ik blijf in ieder geval wel bij mezelf, heb ook geen anonieme ip nodig. Friday 28 March 2008 om 10:57 uur
|
rolanda
zo is hij wel en ik ken jou niet persoonlijk denk ik en dat je geen fan van mij bent is niet erg .
je kunt ook niet van iedereen fan zijn dat ben ik ook niet .
en ja ik heb even naar mij zelf geschreven en gezegt wat jij nu ook zegt ik blijf bij mij zelf .
en dat is het besten .ik doe en test toch op mijn manier gr anja ik ga er voor en dat is mijn eigen keuze en ik doe het niet om dat een ander het doet ze doen maar.
gr anja Friday 28 March 2008 om 13:03 uur
|
| peet |
als ik je reacties lees Anja, ben je heel duidelijk toe aan een beetje afstand en rust. meid toch.. op een forum tegen jezelf zitten praten en kissebissen en bijten tegen anderen in schreeuwerige hoofdletters en zonder stoptekens ertussen. hoe harder je schreeuwt hoe minder er binnenkomt . . vandaar mijn eerdere reactie op pagina 2 om dit met henk tete a tete uit te vechten, want zo krijg je dit soort toestanden niet als je het 1 op 1 bespreekt met degene waar je meningsverschil mee hebt.
ik wil je veel sterkte toewensen met alles en warme groeten.. Friday 28 March 2008 om 14:24 uur
|
ja peet .
ik had geen meningverschil .
ik wilde alleen maar open zijn .
en net of het hier alleen maar draait om syri.
en daar gaat het niet om het gaat om alle testen in een en je kunt maar met een tegelijk bezig zijn .
vind ik ,en niet zeggen wat henk zegt dat syri veel belangrijker is.
van nu nog syri in hoofdletters is veel belangrijker.en inderdaat praate ik tegen mijzelf even ja van anja blijf bij jezelf zoals altijd maar die snapten ze niet .
nee natuurlijk niet om dat ze niet verder kunnen denken als SYRI
nou ik vind alles belangrijk en werk ook voor mij zelf met mijn eigen cavaliers .heb niemand nodig daarvoor ook nooit nodig gehad ,en zeker geen losse flodders .
maar toch bedankt peet gr anja Friday 28 March 2008 om 14:44 uur
|
| jennie |
Anja alleen maar denken aan SYRI kijk hier maar eens na http://s114.photobucket.com/albums/n272/ ... ,dat zegt genoeg neem ik aan, en er is niemand op deze pagina die het hart niet belangrijk vind!! Friday 28 March 2008 om 15:20 uur
|
| Gertruida (The Lovely Rose Cavaliers) |
Jennie je hart breekt als je dat filmje ziet ! Friday 28 March 2008 om 15:35 uur
|
| irene |
Zo is het Jennie! Het is beide belangrijk en zou beide aangepakt moeten worden. Afgrijselijk filmpje idd brrr.. Maar wel nodig om mensen bewust te maken soms. Friday 28 March 2008 om 15:41 uur
|
| lovely dogs |
hoi iedereen ,het filmje laat een syringhondje zien die niet weet hoe hij het heeft ,het hondje heeft het gevoel steeds gestoken te worden en weet niet waardoor ,vreselijk alleen is het wel zo dat het vaak veel erger is dan dit ,het niet kunnen lopen ,niet kunneneten en drinken,constant gillen ,happen naar in de pootjes tot bloedens toe,dat is nog veel erger dan het filmpje laat zien en helaas komt dit steeds vaker voor !
groetjes jeannette Friday 28 March 2008 om 16:00 uur
|
| peet |
ik ben even stil van dit filmpje. wat een onmenselijke ziekte is syri. arm dier dat zoiets krijgt zeg. afschuwelijk. Friday 28 March 2008 om 16:07 uur
|
Pagina | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|