home | contact | statistieken | quiz | vrienden | puppy's

Inloggen

Inlognaam:
Wachtwoord:

Nog niet geregistreerd?

Heb je nog geen account aangemaakt? Dan moet je je eerst registeren.

SPANNEND

ANJA SOONTIENS (gast) ip: 82.157.113.***
ZO HE HE DAT ZIT ER OP . ben met mijn honen naar cleve geweest naar de cardioloog . om al mijn cavaliers te laten doppleren,voor het hart. nou en dat was elke keer weer spannend ja v hoe zou de uitslag toch zijn . en het duurde voor elke hond bijna een half uur .dus kun je na gaan . nou wat ik jullie kan vertellen is dat de meesten geslaagt zijn met een A EN DE REST EEN B EEN HAD IK ER MET EEN C.EN EEN OUDJE VAN 12JAAR EEN D maar dat kan zij de cardioloog ook heb ik er teven bij van 6 en 7jaar met een A. DUS ZELF BEN IK ERG TEVREDEN . OOK HEB IK MIJN EERSTEN NEST LATEN CONTROLEREN DAT WAREN ER 3PUPS waarvan er 2 ZIJN GEDAAN EN HADDEN ALLEBIJ EEN A een teefje van mij en een reutje van anita coenraad ze was erg blij . ook heb ik haar black en tan laten controleren en ook hij had een A HIJ WAS DOOR MIJ GEFOKT .EN OOK HEB IK HEM VOOR EEN DEKKING GEBRUIKT. HET TEEFJE HEEFT PUPS VANDAAG GEKREGEN EN IS OOK GEDEKT MET EEN REU DIE OOK GETEST WAS VAN NATASJA MOONEN DUS A MET A TIMO IS DE VADER HET ZIJN 5PUPS WAARVAN 2TEEFJE;S BLACK AN TAN 2REUEN BLACK AN TAN EN EEN RUBY TEEFJE . OOK DEZE PUPS WORDEN MET ANDERHALF OF 2JAAR GETEST DOOR MIJ .DUS JA ALS JE JE HONDEN TEST MOET JE OOK VOORLOPIG DE P[UPS LATEN DOEN DENK IK .MAAR DAT IS IEDER VOOR ZICH . DUS JULLIE KUNNEN WEL NAGAAN DAT IK ERG TROTS BEN[ NOU LIEVE GR EN IK GA VAN MIJN PUPS GENIETEN .wilde dit met iedereen delen doeiiiiiiiiiiiiiiiii
Saturday 22 March 2008 om 23:45 uur

jennie
Ja Nel dat weet ik wel, ik heb ze van begin af aan gezien, maar er komen steeds nieuwe mensen bij die ook willen weten, wat Syring in houd.
Saturday 29 March 2008 om 18:37 uur

anoniempje (gast) ip: 81.164.89.***
eindelijk is de cavalierclub nederland in acties geschoten bij de duitse herders is dat al jaren geleden gebeurt .de h.d.is zo goed gedaan nu nog zover krijgen alle honden een d.n.a. onder gaan . dan gaan wij pas gezonden honden rassen hebben.
Sunday 30 March 2008 om 10:12 uur

anja (gast) ip: 82.157.113.***
zo wilma.anoniempje 82-74-108 naar al jou verwijten op de topic . en ik jou niet ken .en je je niet aan de afsprak hou om mij te mailen. en dat je ook toegeeft dat ik je niet ken. vraag ik mij af waarom je zo hard te keer gaat en dan niet mail . en als je inderdaad een cav heb met een hart probleem had ik dat graag geweten en had je all veel eerder contackt kunnen maken . want ik ben er voor al mijn mensen die een pup kopen ,maar als ze niks laten weten als er een probleem is kan ik er ook niks mee . en dat van mijn pups op een zolderkamertje ,nou meis laat ik je vertellen dat ik geen zolder heb wel een eerste etage.maar dat kan jij niet weten . je was hier namelijk nooit. en de meesten fokkers weten wel dat mijn pups goed zitten en inderdaad in de woonkamer en boven op mijn werkkamer .en verder als ze kunnen en geent zijn gaan ze met de cav mee naar buiten .en ze liggen heerlijk op dikke vachten en er ligt ook een krant dat als ze een plasje doen dat inderdaad op de krant doen . en gooi niet met argumenten wilma als je het niet gezien heb met eigen ogen.nu ik wacht nog steeds op je mail of bel 076 5218175. en o ja foeten als die er zijn in de fokkerij ben ik wel gewent ze ook te erkennen. hopelijk reageer je nu .en doe je dat niet.dan ga ik er maar vauit dat het loos alarm was . gr anja en haar cavaliers,schaap poezen en paard
Sunday 30 March 2008 om 10:12 uur

ik bedoelde fouten
Sunday 30 March 2008 om 10:14 uur

lieve (gast) ip: 87.67.100.***
ik vindt dat er nou wel genoeg gezegd en geschreven is over dit onderwerp. idereen weet blijkbaar toch wel hoe erg syringo is, en wilma, ja ik vindt dat je openbaar je grieven tegen anja moet uiten, als je a zegt moet je ook b zeggen, ofwel doe je het samen via mail of telefoon en zet je op de site dat alles afgehandeld is tussen juillie 2, maar van er de andere mensen niet mee lastig
Sunday 30 March 2008 om 12:13 uur

lovely dogs
lieve ,ik ben het met je helemaal met je eens ik vind dat deze topic nu ook wel kan zakken [werk ik nu even niet aan mee hihi] en ik moet zeggen dat ik blij ben dat je nu ook hart en syring gaat testen anja ,weer een fokker erbij die test ,super ! groetjes jeannette van leeuwen
Sunday 30 March 2008 om 12:44 uur

truus poel
Alhoewel ik het met je reactie eens bent Lieve, er is inderdaad nu genoeg gezegd en geschreven en dit is absoluut geen nette informatieve topic meer, moet me toch één ding van het hart. Echt niet iedereen weet nu hoe erg Syringomyelia is, daarom is het van het allergrootste belang dat dit onderwerp op deze page "in the picture" blijft.
Sunday 30 March 2008 om 14:37 uur

lovely dogs
truus ,je hebt helemaal gelijk maar omdat dit een topic is geworden die niet helemaal ''netjes ''is kunnen we misschien beter een nieuwe openen ?groetjes jeannette
Sunday 30 March 2008 om 15:44 uur

wilm@
Anja ik heb mijn mailtjes verzonden. Laat je me het weten of je ze hebt gehad? Gr. Wilma
Sunday 30 March 2008 om 17:57 uur

wilm@
Anja je mail-adres klopt niet. Wilma
Sunday 30 March 2008 om 18:06 uur

wilma het mail aderes klopt wel .heb geen ander .maar waarom bel je mij dan niet .076 5218175.meestal 'smorgens berijkbaar of spreek in en ik bel terug.
Sunday 30 March 2008 om 22:01 uur

wilm@
Welke topic bedoel je? Anoniempje, laat het me dan weten graag. Wilma
Monday 31 March 2008 om 14:46 uur

wilm@
Ik heb fff terug gekeken maar ik ben echt niet het annoniempje. Ik wil je graag helpen met het verbeteren van het ras cavalier. Ik houd niet van annoniem, laten we die vergissing even de wereld uit helpen. Gr. Wilma
Monday 31 March 2008 om 15:00 uur

peet
anja, volgens mij heb jij je email adres fout getypt voor wilma. je schreef wannado.nl moet het dat wannado niet anders geschreven worden ????
Monday 31 March 2008 om 18:08 uur

ANJA (gast) ip: 82.157.113.***
WILMA IK STOP MET REAGEREN OP DEZE TOPIC . BEL MIJ MAAR OKE EN ANDERS SCHRIJF EEN BRIEF.OKE. GR ANJA
Monday 31 March 2008 om 18:11 uur

Henk Karmelk
Het is wanado.nl dus met een n.
Monday 31 March 2008 om 20:30 uur

Rolanda
Sorry, kan het niet laten :-), maar het is Wanadoo.nl (heb zelf wanadoo)
Monday 31 March 2008 om 21:41 uur

Henk Karmelk
Rolanda, je hebt gelijk, mijn foutje.
Tuesday 1 April 2008 om 07:54 uur

wilm@
Na een goed gesprek te hebben gehad met Anja. Zijn we er toch uitgekomen om dit onderwerp te laten rusten. Het hart probleem wat mijn honden hebben gehad kon ook aan de moederskant van de honden liggen en niet alleen aan de vaderskant. Ze heeft me gezegd dat haar honden goed getest worden. Anja bedankt en sorry voor de overlast. Gr. Wilma
Tuesday 1 April 2008 om 12:53 uur

Pagina | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |