Inloggen |
|
|
Nog niet geregistreerd? |
|
Heb je nog geen account aangemaakt? Dan moet je je eerst registeren. |
|
|
blaffen | maaike8 | Allereerst moet ik zeggen dat ik twee superhondjes heb en eigenlijk absoluut niets te klagen over hun gedrag, alleen.....Celly krijgt steeds meer de gewoonte om voortdurend te blaffen wanneer ze met Carmen aan het spelen is. Ik wil ze niet afremmen in het spelen maar wil ook niet dat Celly de hele buurt bij elkaar blaft. Hoe leer ik haar dit af zonder haar te beperken in het willen spelen? Beide hoor ik verder nooit blaffen, niet 's nachts, niet wanneer er iemand aan de deur is, niet wanneer ik thuiskom, never. Tips? Alvast bedankt! Sunday 23 March 2008 om 23:33 uur |

| nikèdog2000 (gast) ip: 83.81.233.*** | gewoon laten blaffen als ze aan het spelen zijn.............en als je buren er wat van zeggen dan geef je als antwoord dat kinderen ook gillen en schreeuwen als ze aan het spelen zijn Monday 24 March 2008 om 12:10 uur
| | Rolanda | Die van mij blaffen verder ook nooit, dan alleen wanneer de bel gaat, of inderdaad als ze aan het spelen zijn. Ach ze spelen niet de hele dag door, en ik geniet ervan als ze plezier hebben. Als het te lang gaat duren, leid ik ze af met bv een snoepje ofzo. Monday 24 March 2008 om 12:47 uur
|
|