home | contact | statistieken | quiz | vrienden | honden foto's

Inloggen

Inlognaam:
Wachtwoord:

Nog niet geregistreerd?

Heb je nog geen account aangemaakt? Dan moet je je eerst registeren.

Jullie komen met de caveliers naar Bergen op Zoom.

rina (gast) ip: 82.176.112.***
Kom wel kijken hoor want Bergen op Zoom is mijn geboorte plaats en woon er vlak bij. Zal wel heel bijzonder zijn. Ben er niet met Billy natuurlijk want die word 21 juli 16 jaar. Billy gaat wel heel erg achteruit nou hoor. fijne avond verder. Liefs van Billy en Rina.
Tuesday 25 March 2008 om 19:29 uur

Gunnar's, Jeppe's en Pezzo's Nynke
Zo Rina, wat een fantastische leeftijd, 16 jaar !!!!! Ik kan me voorstellen dat wandelen dan teveel is. Maar ik moet zeggen dat ik wel nieuwsgierig ben naar Billy, jun je hem niet meenemen, alleen maar om even te snuffelen ??
Tuesday 25 March 2008 om 20:01 uur

Marion&Storm (gast) ip: 62.180.227.***
Erg leuk dat je toch even komt kijken. Tja... zo dicht bij een invasie van de acavlier. Dat kan je niet zomaar voorbij laten gaan hè ?!
Wednesday 26 March 2008 om 14:39 uur

rina (gast) ip: 82.176.112.***
Zal er zeker zijn maar onz bil mag niet mee het zou zijn dood nog zijn want het gaat niet zo goed met hem. Vanaf hoe laat is het eigenlijk dat heb ik niet gelezen. Heb vanavond wel foto's van onze bil gemaakt ik zet er morgen hier wel een neer. Slaap lekker voor straks,liefs Rina.
Wednesday 26 March 2008 om 21:16 uur

Marion & Storm
Ach arme Bil. Maar komen kijken is ook leuk. Ik snap dat je Bil thuis laat en ben benieuwd naar de foto's. We verzamelen vanaf 11:00 uur
Wednesday 26 March 2008 om 22:46 uur

Hoi Rina, sterkte met Bill !!!
Thursday 27 March 2008 om 22:04 uur

anoniempje (gast) ip: 82.176.117.***
wat een mooie leeftijd.. 16 jaar.. vreselijk om te moeten zien hoe je kanjer achteruit gaat.. lijkt me leuk om billys fotos te zien... astrid van spyke.. die zich ( sorry ) nog steeds niet kan inloggen )
Thursday 27 March 2008 om 23:25 uur

rinaley
Er staat een fot van billy in het album hoor.
Sunday 30 March 2008 om 19:50 uur

Het is wel te zien dat hij al ouder is, jammer dat de foto van boven is genomen en niet van voren ! Sterkte met hem !!!
Sunday 30 March 2008 om 20:06 uur

rinaley
Ik heb er wel een dat is alleen zijn kopje ,ik zal hem we ff plaatsen.
Sunday 30 March 2008 om 20:34 uur

Dat is juist zo aandoenlijk, die ouwe koppies !! Dat heeft Gunnar ook echt al, hoewel hij volgende maand 'pas' 12 wordt....
Sunday 30 March 2008 om 20:49 uur

gretha1960
Wát een schitterende leeftijd zeg!! Ik hoop dat dit óók nog in goede gezondheid is??? Grappig om te zien, dat jullie op Tholen wonen...mijn opa is daar geboren en getogen; het was toen nog een eiland en opa is op 5 april 1901 geboren (en helaas in 1995 gestorven) en zijn ouders hadden een boerderij aldaar....
Monday 31 March 2008 om 15:40 uur

rinaley
Leuk om te horen gretha. Ik woon sinds 1971 in het stadje tholen je hebt natuurlijk ook het eiland tholen met pootvliet scherpenisse en dan soor plaatsjes. Wie weet als hij van het stadje tholen is dat ikhem wel gekend heb hij heeft een mooie leeftijd gehaald.
Monday 31 March 2008 om 16:15 uur