home | contact | statistieken | quiz | vrienden | loopsheid

Inloggen

Inlognaam:
Wachtwoord:

Nog niet geregistreerd?

Heb je nog geen account aangemaakt? Dan moet je je eerst registeren.

energique tekort

Sylvia-Lewis
hoi Allemaal heb ik een topic gemist? Wij hebben namelijk erg veel problemen met de verkrijgbaarheid of liever gezegd de NIET verkrijgbaarheid van Energique op dit moment. Hebben jullie daar ook problelmen mee? De handel hield ons aan het lijntje dat het echt elk moment binenn kon zijn maar toen onze laatste voorraad op was zijn we uit nood maar overgestapt op Rodi lam/rijst. Lewis kreeg vanavond echter erge diaree. Weet iemand een oplossing of een adresje waar nog wel wat te kijgen is?? Wij wonen in Tilburg en ik wil er best wat verder voor rijden hoor!! Alvast bedankt voor het meedenken!
Wednesday 26 March 2008 om 00:19 uur

kennel van de yentles pride
Hoi sylvia, Wij wonen ook in tilburg (reeshof) en misschien kan ik je nog wel helpen aan energique. Heb een paar weken geleden voor natasja moonen ook een doos geregeld .Laat maar wat weten. groetjes
Wednesday 26 March 2008 om 05:29 uur

Gunnar's, Jeppe's en Pezzo's Nynke
Hoi Sylvia, het schijnt te maken te hebben met een verhuizing.
Wednesday 26 March 2008 om 07:50 uur

irene
Geen problemen met de verkrijgbaarheid! Ik bestel bij www.versvoeding.nl. Misschien bezorgt ze ook bij jou in de buurt?
Wednesday 26 March 2008 om 08:57 uur

Maaike 85
Sylvia, hier in het oosten ook geen energique meer te krijgen. Bij de dierenwinkel vertelden ze dat ze al een paar weken niets meer krijgen. Maar als het goed is moet er morgen iets binnen komen... afwachten dus! Groetjes Maaike
Wednesday 26 March 2008 om 09:16 uur

Hanneke van Doorn
hoi, Energique is momenteel nog steeds beperkt leverbaar. Fanrikant zit in een nieuw pand, heeft een ander machinepark met veel opstartproblemen. Hetgeen uitgeleverd wordt aan de groothandels wordt selectief onder de grootste afnemers afgezet. Zo lang de fabrikant niet meer kan produceren zal er een tijdelijk tekort zijn, helaas. Komt allemaal wel goed maar het duurt nog eventjes. Dus je moet even geduld hebben. Groetjes.
Wednesday 26 March 2008 om 09:36 uur

mirella (gast) ip: 213.17.56.***
ik ben toevallig vanmorgen naar kaatsheuvel gereden voor energique nr. 4 en hoorde daar dat er al een tijdje niet meer geleverd kan worden! het bedrijf gaat verhuizen en er wordt geen energique meer gemaakt momenteel. ik had de laatste twee pakjes. gelukkig lust sam rodi ook en dat gaat prima. dus even afwisselen maar. groetjes mirella en sam
Wednesday 26 March 2008 om 13:07 uur

Sylvia-Lewis
Bedankt voor jullie reacties... we wachten even af nog...heeft nu weer nergens last van maar bedankt voor het aanbod kennel van de yentles pride!!
Wednesday 26 March 2008 om 16:45 uur

Naomi
Ook wij hebben hier dat probleem. Helemaal omdat Sam geen tarwe mag hebben en dat toch in bijna alle voeren zit. Heb dus nu Runner lam/rijst gekocht. Daar zit echt alleen maar rijst in. Ben benieuwd hoe Sam het erop doet. Want als het niet goed is heb ik straks een naakt cavalier...........
Thursday 27 March 2008 om 07:53 uur

Anita van Morgan
Hoi Naomi heb je ook Discus in Almere Buiten gebeld, als die nog hebben wil ik het vanmiddag wel voor je ophalen hoor.
Thursday 27 March 2008 om 08:18 uur

m.dijkshoorn
Hallo Naomi, Helaas is er in Almere ook niet meer aan energique te komen. Dus Discus heeft ook niets.
Thursday 27 March 2008 om 12:57 uur

Anita van Morgan
Het was maar een idee ik woon er vlakbij dus ik dacht als ze daar nog hebben rij ik wel even langs voor Naomi, Morgan eet Duck, dus ik heb gelukkig geen probleem
Thursday 27 March 2008 om 13:49 uur

m.dijkshoorn
Hallo Anita, waar woon jij in buiten?
Thursday 27 March 2008 om 13:52 uur

Anita van Morgan
In de Oostvaarderbuurt
Thursday 27 March 2008 om 14:02 uur

Naomi
Hoi anita, Wat ontzettend aardig van je zeg! alleen jammer dat het er niet meer is....... Mocht je het toch nog ergens tegenkomen wil je me dan mailen?
Thursday 27 March 2008 om 14:42 uur

Anita van Morgan
Is prima, ik moet morgen toch Duck gaan inslaan voor Morgan
Thursday 27 March 2008 om 15:08 uur

m.dijkshoorn
Op de site van energique staat dat ze verwachten dat de leveringen vanaf week 13 weer op volle sterkte gaan. Dus begin April (week 14) zou er weer Energique in de winkels moeten liggen.
Thursday 27 March 2008 om 18:46 uur

Sandra & Phoebe
Nou dat hoop ik dan maar. Ik heb nog voor een paar dagen en dan is het echt op!
Thursday 27 March 2008 om 19:01 uur

Naomi
Ik heb ook nog maar een beetje. Maar nu heb ik Runner lam/rijstgekocht en ondekt dat het glutenvrij is. Nu heeft mijn hond een tarwe allergie dus zou ik denken dat dit gaat helpen. Heeft iemand ervaring hier met Runner?
Friday 28 March 2008 om 07:37 uur