Inloggen |
|
|
Nog niet geregistreerd? |
|
Heb je nog geen account aangemaakt? Dan moet je je eerst registeren. |
|
|
Mri scan | kennel van de yentles pride | We willen onze meghann graag laten rontgen .Weet iemand wat de kosten daarvan zijn en wat een goed adresje is om dat te laten doen Wednesday 26 March 2008 om 05:37 uur |

| Henk Karmelk | Als ik jou was dan ging ik naar Best, is niet ver bij je vandaan. Ook kan je het laten doen in Meppel en daar is het goedkoper. Allebei zijn goed.
Meppel Eu. 210.- Best Eu. 275.- Kijk naar reistijd en kosten van auto. Wednesday 26 March 2008 om 07:51 uur
| | katie dolstra | Wanneer krijg jij de uitslag, Henk?? Wednesday 26 March 2008 om 09:27 uur
| | Henk Karmelk | Van welke hond?? Wednesday 26 March 2008 om 10:50 uur
| | katie dolstra | Ehhh, dat weet ik niet, maar je moest er laatst zijn.
En zo dacht ik dat je met één hondje er naar toe was. Was je met allemaal te scannen? of was het niet voor een scan. Ajj, wat ben ik weer nieuwsgierig Thursday 27 March 2008 om 09:05 uur
| | Henk Karmelk | Ooo die, nee daar heb ik nog geen uitslag van was een week of 2 geleden. Ik heb er nu nog 2 te doen en dan zijn ze allemaal gedaan, behalve twee oudjes van 10 en ruim 7 jaar. Denk niet dat ik die laat doen alhoewel ik er wel over heb gedacht. Thursday 27 March 2008 om 16:52 uur
|
|