home | contact | statistieken | quiz | vrienden | honden foto's

Inloggen

Inlognaam:
Wachtwoord:

Nog niet geregistreerd?

Heb je nog geen account aangemaakt? Dan moet je je eerst registeren.

weer een ontzettend leuk boek in de boekhandel!!!

b. schutter
Ik liep gisteren in de boekhandel toen ik een boek zag liggen genaamd: Mijn leven met GEORGE. En op de voorkant staat dus een schat van een cavalier. Ik ben eraan begonnen en het is zo leuk geschreven echt ik denk steeds het lijkt wel of het over Nola gaat. Echt een aanrader!!!!!
Wednesday 26 March 2008 om 15:02 uur

irene
Is het deze? : http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.e ...
Wednesday 26 March 2008 om 15:17 uur

b. schutter
Volgens mij is het door een vrouw geschreven. jammer dat de voorkant niet op de site staat. Ik zal thuis even kijken en dan mail ik het morgen naar je.
Wednesday 26 March 2008 om 15:26 uur

b. schutter
het is van Judith Summers. als je boek cavalier george intikt op google dan zie je hem gelijk.
Wednesday 26 March 2008 om 15:31 uur

Marion&Storm (gast) ip: 62.180.227.***
http://www.mediaboek.nl/product/22218_Mi ... Hier zie je de voorkant van het boek. Bedankt voor de tip. Ik lees graag en zeker dit soort boeken...
Wednesday 26 March 2008 om 15:32 uur

irene
Te bestellen bij Mediaboek dus!: http://www.mediaboek.nl/product/22218_Mi ...
Wednesday 26 March 2008 om 15:33 uur

irene
Klinkt zeker erg leuk! Ik lees ook graag en zal het zeker bestellen
Wednesday 26 March 2008 om 15:33 uur

Juf-Marjan
Goede tip, bedankt!
Wednesday 26 March 2008 om 16:29 uur

Cin
Bedankt voor de tip!! Gewedig, heb het gelijk besteld! Ik houd wel van dat soort boeken, zo is "marley en ik" er ook één. Dit gaat over een eigenwijze labrador. geweldig en ontroerend om te lezen!
Wednesday 26 March 2008 om 17:39 uur

anoniempje (gast) ip: 208.75.88.***
Leuk ga ik betellen
Wednesday 26 March 2008 om 17:55 uur

Gunnar's, Jeppe's en Pezzo's Nynke
ik heb de tip ook gekregen. Marley en ik is ook een geweldig leuk boek !!! Mens, ik heb gelachen, gehuild en gehuild van het lachen om dat boek. Mijn leven met George zal ik eens kijken of het aan te schaffen is, heeft iemand hiervan het ISBN-nummer ??
Wednesday 26 March 2008 om 20:01 uur

karina
Ik heb het boek ook besteld en mits een beetje geluk wordt het morgen thuisbezorgd.
Wednesday 26 March 2008 om 20:11 uur

Gertruida (The Lovely Rose Cavaliers)
Nynke ik mail je het nummer !
Wednesday 26 March 2008 om 20:15 uur

*Lien*
ooh ja marley en ik is zooo mooi!! ook ik heb moeten wenen en lachen tegelijk, nog nooit zoveel emoties gevoeld bij een boek !! deze ga ik ook zeker lezen, hopelijk is hij meer grappig dan droevg !!
Wednesday 26 March 2008 om 20:54 uur

okee Gertruida, bedankt !!!
Wednesday 26 March 2008 om 20:56 uur

Anne Chris
Ik heb "Marley & me" in Indonesie gekocht en heb, net al jullie, moeten lachen, huilen en huilen van't lachen erom. Ik lees al mijn boeken tegenwoordig in het Engels, dus ik heb deze ook in het engels besteld: My life with George. :) Bedankt voor de aanbeveling!
Wednesday 26 March 2008 om 21:24 uur

Tjaaktje
Ik heb hem vandaag gewoon in de boekhandel gekocht. Hij ligt bij de Bruna! Ik heb nu zo'n 30 blz. gelezen en errug grappig en hier en daar erg herkenbaar... Zucht!
Thursday 27 March 2008 om 15:37 uur

Cin
Hmmmzzz Uitverkocht!!!! Over 7-10 dagen weer leverbaar :(
Thursday 27 March 2008 om 18:17 uur

b. schutter
Ik vind het echt een heel leuk boek. Als je al ziet staan: elf kilo cavalier ligt in de starthouding in de gang hahaha. En als ze dan gaat wandelen met George en hij wil niet verder lopen,ik moet dan echt aan nola denken die zit dan ook met die riem half over haar oor haha. Echt een aanrader he?
Friday 28 March 2008 om 10:28 uur

ik heb hem vandaag gekocht, maar ik probeer hem te bewaren voor volgende week, dan hebben we vakantie !!!
Saturday 29 March 2008 om 19:30 uur

Pagina | 1 | 2 |