home | contact | statistieken | quiz | vrienden | honden

Inloggen

Inlognaam:
Wachtwoord:

Nog niet geregistreerd?

Heb je nog geen account aangemaakt? Dan moet je je eerst registeren.

vergadering 22 mei in de bilt ???

lovely dogs
hoi iedereen ,ik wil eens weten of er veel mensen en/of fokkers zijn die liever zouden zien dat de vergaderingen van de club op een zaterdag zouden zijn in plaats van een woensdagavond . vaak is er een lage opkomst en dat is begrijpelijk omdat het niet voor iedereen in de buurt is ,mensen geen zin hebben om in de fille te staan en je pas ontzettend laat thuis bent als je na afloop nog een heel eind moet rijden. graag jullie reactie ,als we met veel zijn kunnen we proberen het te verzetten ,ik ga toch wel ,maar heb liever een auto vol in plaats dat ik allen rijd, ingrid en ik hebben in het verleden ''alles ''uit de kast gehaald ,maar helaas is die woensdag voor de meeste mensen niet te doen,groetjes jeannette van leeuwen
Wednesday 26 March 2008 om 20:12 uur

Gertruida (The Lovely Rose Cavaliers)
Goed idee Jeannette !
Wednesday 26 March 2008 om 20:13 uur

Ingrid van de Koppel
Helemaal mee eens, Jeannette. Voor mij is het weliswaar niet zo ver vanuit Gorinchem naar De Bilt, maar wel een enorm gehaast uit mijn werk. Het is al gauw laat eer je weer thuis bent en de dag daarop gaat bij ons alweer vroeg de wekker. Een zaterdag is voor mij zeker te prefereren.
Wednesday 26 March 2008 om 20:21 uur

Eske
Heel graag op een zaterdag. Een doordeweekse avond is hier niet te doen. Op een zaterdag kom ik met mijn man heel graag mijn woordje doen.
Wednesday 26 March 2008 om 20:35 uur

truus poel
voor mij zou de zaterdag zeker ook beter uitkomen. Zeg nou zelf, als je op tijd wilt zijn in de Bilt dan moet je toch doorgaans midden in de file vertrekken. Ben overigens wel van plan dit jaar van de partij te zijn op de 22e!!!!
Wednesday 26 March 2008 om 20:36 uur

Gunnar's, Jeppe's en Pezzo's Nynke
Als ik lid zou zijn, ging ik zeker op zaterdag en zeker niet op woensdag.
Wednesday 26 March 2008 om 20:55 uur

lovely dogs
he nynke wordt gewoon weer lid ''samen staan we sterk'' groetjes jeannette
Wednesday 26 March 2008 om 21:31 uur

Jolanda
Ik sluit me helemaal aan bij de rest. Het zou een uitkomst zijn als het op een zaterdag zou zijn. Een woensdagavond is voor mij ook bijna niet te doen.
Thursday 27 March 2008 om 05:06 uur

Henk Karmelk
Het is wel een stuk prettiger. Meer vrijheid en tijd met daarnaast niet in het donker en misschien wat moe van een dag werken en een avond zwaar vergaderen naar huis met de verschillende risico’s daarvan. Een goed bestuur hoort in eerste instantie aan zijn leden te denken en daarna pas aan zichzelf.
Thursday 27 March 2008 om 17:03 uur

lovely dogs
zijn er nog meer die liever op zaterdag gaan ???? fijn weekend allemaal, jeannette
Friday 28 March 2008 om 20:18 uur

Henk Karmelk
Jeannette, ik denk dat er nog meer zijn die liever op zaterdag gaan maar hierin liever niet hun naam hier willen neerzetten. Jammer. Desondanks is het geen slecht idee om het bestuur hierover een aanbevelingsbrieb te sturen. Wegblijven heeft geen zin, want ook als er maar 1 lid aanwezig is, kan het bestuur geldige besluiten nemen.
Saturday 29 March 2008 om 08:30 uur

Henk Karmelk
Moet aanbevelingsbrief zijn natuurlijk.
Saturday 29 March 2008 om 08:31 uur

lovely dogs
goedemorgen henk ,tja jammer ik denk dat er idd ook mensen zijn die het liever niet op de page vermelden ,ik heb ook al wat mailtje van fokkers /eigenaren gekregen ,ook goed het gaat mij even om een 'vrij'' groot aantal ,want een aanbevelingsbrief met 10 namen schiet niet echt op ,dus prive mails graag!! groetjes jeannette en een fijne dag
Saturday 29 March 2008 om 09:03 uur

Henk Karmelk
Hoi Jannette, het is natuurlijk fijn als de mensen nu wel reageren maar ik denk wel dat het dan zo moet zijn dat je enkel het aantal dan mee moet nemen in de brief naar het bestuur. Want juist de mensen die hier niet hun naam neer willen zetten doen dat met een voor hen motiefeerbare reden.
Saturday 29 March 2008 om 09:10 uur

Henk Karmelk
En ook een heel goede morgen.
Saturday 29 March 2008 om 09:11 uur

lovely dogs
ja henk ,het lijkt mij idd voldoende om een aantal te vermelden ,namen zijn niet bleangrijk ,groetjes jeannette
Saturday 29 March 2008 om 09:19 uur

Nel Blok
Ook ik vind de zaterdag of zondag een betere vergaderdag dan een doordeweekse dag.
Saturday 29 March 2008 om 12:20 uur

maron
voor mij maakt het weinig uit, omdat ik niet zo ver woon. was dit wel het geval, dan had ik ook liever in het weekend gegaan. gr, M
Saturday 29 March 2008 om 12:41 uur

jennie
Ik had bij de topic van spannend gezet tel mij er maar bij op maar dat moet hier staan.
Saturday 29 March 2008 om 13:18 uur

anoniempje (gast) ip: 82.176.117.***
ik ben geen lid... maar kan me wel heel goed voorstellen.. voor degene die er naartoe gaan.. dat t op een zaterdag beter zou uitkomen. i.v.m werk..gezinsleven. astrid van spyke
Saturday 29 March 2008 om 13:19 uur

Pagina | 1 | 2 | 3 |