home | contact | statistieken | quiz | vrienden | hondenforum

Inloggen

Inlognaam:
Wachtwoord:

Nog niet geregistreerd?

Heb je nog geen account aangemaakt? Dan moet je je eerst registeren.

vergadering 22 mei in de bilt ???

lovely dogs
hoi iedereen ,ik wil eens weten of er veel mensen en/of fokkers zijn die liever zouden zien dat de vergaderingen van de club op een zaterdag zouden zijn in plaats van een woensdagavond . vaak is er een lage opkomst en dat is begrijpelijk omdat het niet voor iedereen in de buurt is ,mensen geen zin hebben om in de fille te staan en je pas ontzettend laat thuis bent als je na afloop nog een heel eind moet rijden. graag jullie reactie ,als we met veel zijn kunnen we proberen het te verzetten ,ik ga toch wel ,maar heb liever een auto vol in plaats dat ik allen rijd, ingrid en ik hebben in het verleden ''alles ''uit de kast gehaald ,maar helaas is die woensdag voor de meeste mensen niet te doen,groetjes jeannette van leeuwen
Wednesday 26 March 2008 om 20:12 uur

anoniempje (gast) ip: 82.176.117.***
ik ben geen lid... maar kan me wel heel goed voorstellen.. voor degene die er naartoe gaan.. dat t op een zaterdag beter zou uitkomen. i.v.m werk..gezinsleven. astrid van spyke
Saturday 29 March 2008 om 13:20 uur

Gunnar's, Jeppe's en Pezzo's Nynke
Wat kost het lidmaatschap tegenwoordig ??
Saturday 29 March 2008 om 19:34 uur

Henk Karmelk
Eu.27.50 en eu.6.- eenmalig Entregeld. Opgeven bij dhr. J. Bankras. jan.bankras@home.nl tel. 074-2781554.
Sunday 30 March 2008 om 09:33 uur

lovely dogs
die prijs valt toch wel mee ,als je met 2 personen naar het treffen gaat ben je ook 20 euro kwijt ,en dit is ook voor het goede doel! groetjes jeannette
Sunday 30 March 2008 om 12:49 uur

truus poel
Het zal dit jaar niet lukken maar kunnen we niet vragen of het als agendapunt op de agenda mag?? Anders kan het altijd nog worden aangekaart bij de rondvraag. Vorig jaar was ik met vakantie maar ben vast van plan om dit jaar wél te gaan.
Sunday 30 March 2008 om 14:39 uur

lovely dogs
ook ik ga absoluut ,de dag maakt me niet uit ,een zaterdag heeft mijn voorkeur ,nog niet eens zozeer voor mijzelf maar omdat ik weet dat er dan veel meer leden komen. maar als dat idd niet lukt ,jammer dan ik vind het ook leuk om je dan een keer te ontmoeten truus ,groetjes jeannette
Sunday 30 March 2008 om 15:48 uur

anoniempje (gast) ip: 83.85.217.***
als je echt wil komen om te stemmen dan lukt het echt wel hoor!! Jullie moeten wat minder achter de computer zitten en wat meer in actie komen.
Sunday 30 March 2008 om 16:54 uur

Henk Karmelk
Jeannette, je moet het nu op de agenda hebben om het volgend jaar in te kunnen laten gaan. Wil je het volgend jaar op de agenda laten plaatsen dan gaat het pas het jaar daarop in. Maar wat let jullie om het nu op de agenda te laten plaatsen. We hebben nog geen agenda en officieel kan je dus gewoon vragen namens meerdere leden om het op de agenda te laten plaatsen. Neem even in je brief mee dat je een flink aantal ondersteuners hebt. Daarnaast kan je rustig vragen om te proberen het dit jaar al op een zaterdag te houden. Nee heb je en ja kan je krijgen. Uiteindelijk is het zo dat als hun belangrijke punten hebben en zij willen dit met zo veel mogelijk leden bespreken dan is dat de beste manier voor het bestuur.
Sunday 30 March 2008 om 18:14 uur

Eske
Na wat wikken en wegen kan ik melden dat ook ik samen met mijn man aanwezig zullen zijn op de vergadering. Wie volgt...kom op leden even wat oppas zoeken..eenmaal in een jaar naar een vergadering is toch echt geen doodstraf. Doe het voor ons geliefde ras...PLEASE!!!!! En wie bij mij in de buurt woont en geen vervoer heeft...we hebben nog drie zitplaatsen over in onze auto.
Monday 31 March 2008 om 13:01 uur

Maaike 85
Hoi, ik zit er over te denken om ook te komen. Moet wel zeggen dat ik vorig jaar lid ben geworden en dus niet zo veel ervaring heb die andere leden hebben. Maar desondanks denk ik een frisse kijk te kunnen bieden op het beleid van de CCN. Ik moet alleen nog even een auto regelen. Als er iemand bij mij uit de buurt ook mee wil, graag want dan hoef ik niet in mn uppie. Wie weet wat er zo allemaal besproken wordt op de alv? Groetjes Maaike
Monday 31 March 2008 om 13:24 uur

Eske
Maaike ik ben zelf ook nog niet zolang lid,maar heb wel een eigen mening en standpunt. En voor alles moet de eerste keer zijn toch? Nou dat is dan al een auto in brabant die nog gevuld kan worden en een in overijssel. Moet toch lukken om die zitplaatsen vol te krijgen toch??
Monday 31 March 2008 om 13:33 uur

lovely dogs
@ maaike ,wat fijn dat je wilt komen ,en er zijn er veel meer die pas lid zijn /of nog nooit geweest zijn hoor ! groetjes jeannette
Monday 31 March 2008 om 19:46 uur

lovely dogs
omhoog,zujn er nog meer mensen die van plan om te komen?? groetjes jeannette
Tuesday 1 April 2008 om 15:32 uur

Eske
Omhoog.... Ondertussen staan er weer drie topics bovenin vast en de belangrijkste hebben steeds meer moeite met bovenin te blijven.
Saturday 5 April 2008 om 10:06 uur

Jolanda
Ik zal mijn uiterste best doen om ook te komen, maar ik kan niks beloven, want woensdag is gewoon erg moeilijk hier.
Saturday 5 April 2008 om 12:11 uur

Eske
Ook weer even omhoog!
Sunday 6 April 2008 om 18:20 uur

CarRay & Cavalier Herman
Ik heb een snipperdag genomen en ben ook van de partij!
Wednesday 9 April 2008 om 07:26 uur

Henk Karmelk
CarRay, ga je dan als webmaster, of CarRay of ga je als eigenaar van Cavaliers. Want volgens mij heb je meerdere identiteiten.
Wednesday 9 April 2008 om 08:07 uur

Ingrid van de Koppel
Elk lid van de CCN is welkom op deze vergaderingen, dus hierbij nog een dringende oproep aan alle leden om te gaan!
Wednesday 9 April 2008 om 10:28 uur

CaroKyra
Welke dag is het geworden? Op woensdag of zaterdag?
Wednesday 9 April 2008 om 11:34 uur

Pagina | 1 | 2 | 3 | 4 |