home | contact | statistieken | quiz | vrienden | fokkers

Inloggen

Inlognaam:
Wachtwoord:

Nog niet geregistreerd?

Heb je nog geen account aangemaakt? Dan moet je je eerst registeren.

vergadering 22 mei in de bilt ???

lovely dogs
hoi iedereen ,ik wil eens weten of er veel mensen en/of fokkers zijn die liever zouden zien dat de vergaderingen van de club op een zaterdag zouden zijn in plaats van een woensdagavond . vaak is er een lage opkomst en dat is begrijpelijk omdat het niet voor iedereen in de buurt is ,mensen geen zin hebben om in de fille te staan en je pas ontzettend laat thuis bent als je na afloop nog een heel eind moet rijden. graag jullie reactie ,als we met veel zijn kunnen we proberen het te verzetten ,ik ga toch wel ,maar heb liever een auto vol in plaats dat ik allen rijd, ingrid en ik hebben in het verleden ''alles ''uit de kast gehaald ,maar helaas is die woensdag voor de meeste mensen niet te doen,groetjes jeannette van leeuwen
Wednesday 26 March 2008 om 20:12 uur

Henk Karmelk
Trouwens CarRay, vind het goed dat je eindelijk uit de kast bent gekomen, en je identiteit hebt onthuld. Ik zag namelijk bij je profiel als e-mail adres dat het cavalierpage.com was. Dit betekend dus dat je ook werkelijk de webmaster bent. Sorry dat ik het zeg hoor, maar vind het een beetje achterbaks. Jammer want ik had respect voor je maar dat is nu een heel stuk minder geworden.
Wednesday 9 April 2008 om 11:39 uur

gretha1960
Jézus Henk, begin nou niet weer onaardig te doen over iemand zeg! Laten we het gewoonweg préttig houden met elkaar, ALSJEBLIEFT!!! Dit is weer voer om deze topic onvriendelijk te laten worden. Mail Raymond anders even privé als je iets op je lever hebt tegen hem!!!
Wednesday 9 April 2008 om 13:04 uur

Ingrid van de Koppel (gast) ip: 77.61.177.***
Dat heeft geen zin, Gretha, op mails wordt niet gereageerd, zoals iemand al op pijnlijke wijze heeft moeten ervaren. En uitkijken wat je schrijft, Henk, anders word jij ook geblokt.
Wednesday 9 April 2008 om 14:25 uur

Ingrid van de Koppel (gast) ip: 77.61.177.***
Sorry, ik dwaal af, het ging en gaat hier om de vergadering van de CCN. Heel belangrijk! Gaan iedereen! Jeannette, heb jij nog verzocht om het op een zaterdag te houden? Dat zal wel niet kunnen, de Vizier zal deze maand uitkomen met daarin de uitnodiging, neem ik aan.
Wednesday 9 April 2008 om 14:27 uur

jeannette van leeuwen (gast) ip: 82.176.73.***
hoi ingrid ,tja ik had te winig mensen om een dringend verzoek te doen helaas,misschien is het een goed idee om 22 mei een verzoek in te dienen om voortaan de vergadering om zaterdag te doen ,had trouwens ook mails gekregen van fokkers die wel woensdag wilden gaan ,ik kan ook niet meer inloggen ?? ik hoop dat er idd veel leden gaan ,groetjes jeannette
Wednesday 9 April 2008 om 16:07 uur

anoniempje (gast) ip: 206.222.28.***
Tot nu toe blijft het gewoon op woensdag en van mij mag dit gewoon zo blijven
Wednesday 9 April 2008 om 16:10 uur

jeannette van leeuwen (gast) ip: 82.176.73.***
ook in deze topic wil ik nog even het belang van het mri scannen en het fokken met oudere honden onder de aandacht brengen d.m.v. dit stukje uit een mail van p. mandigers . Het meest positieve in uw mail is echter dat u het bestuur tot een gesprek heeft kunnen bewegen. Persoonlijk vroeg ik mij namelijk af of de Cavalier met dit beleid wel nog een reeele toekomst heeft. Met vriendelijke groet Paul Mandigers
Wednesday 9 April 2008 om 16:31 uur

Eske
Breng hem weer even omhoog . Wie weet kan over een tijdje Paul Mandigers zeggen ...de cavalier heeft weer een reële toekomst !!!! We hebben nog steeds plaats in onze auto......................
Thursday 10 April 2008 om 18:18 uur

lovely dogs
ja eske dat zou mooi zijn maar dan moet het roer wel volledig om!! maar waar hoop is........ groetjes jeannette
Thursday 10 April 2008 om 19:40 uur

Eske
Nu blijkt 22 mei niet op een woensdag ,maar op een donderdag te zijn . Kunnen er nu dan meer mee???? Of moet de datum dan woensdag 21 mei zijn??
Monday 14 April 2008 om 08:43 uur

Henk Karmelk
In de agenda staat donderdag 22 mei.
Monday 14 April 2008 om 10:11 uur

Eske
Als het dan nu op een donderdag is , kunnen er misschien toch wel meer leden komen. Neem gewoon de vrijdag vrij ...lekker lang weekend .
Monday 14 April 2008 om 10:17 uur

mirjam4
Ik meende al steeds dat 22 mei op een donderdag is. Ik probeer er echt bij te zijn want dit fokreglement is niet goed want er moet het liefst getest worden op alle vier de ziektes. Alles openbaar en de pupkoper zoveel mogelijk informeren. Dan pas zal de cavalier weer gezond worden en er zal nog een hele lange tijd voor nodig zijn maar dan wordt er wel alles aan gedaan wat er aan gedaan kan worden. Groetjes van Esther
Monday 14 April 2008 om 13:05 uur

Jolanda
Wegens gezondheidsproblemen kan ik momenteel niet zo ver rijden. Ik hoop dat het tegen die tijd (duurt natuurlijk nog eventjes) beter zal zijn, maar zo niet dan kan ik er niet bij zijn vrees ik. Heb al wel oppas geregeld voor de zekerheid. Even duimen dus.
Monday 14 April 2008 om 14:19 uur

tanja (gast) ip: 84.139.77.***
http://www.cavaliers.co.uk/articles/SM%2 ...
Friday 2 May 2008 om 22:23 uur

Henk Karmelk
Dank je Tanja, ik had er zelf niet aan gedacht. Dom van me. :-)
Saturday 3 May 2008 om 09:00 uur

lovely dogs
hoi ,wie gaan er allemaal donderdag ????,groetjes jeannette
Saturday 17 May 2008 om 14:39 uur

Ingrid van de Koppel
ik, maar dat weet je al.
Sunday 18 May 2008 om 13:40 uur

Henk Karmelk
En ik dan ook maar.
Sunday 18 May 2008 om 14:09 uur

lovely dogs
Monday 19 May 2008 om 14:25 uur