Inloggen |
|
|
Nog niet geregistreerd? |
|
Heb je nog geen account aangemaakt? Dan moet je je eerst registeren. |
|
|
vergadering 22 mei in de bilt ??? | lovely dogs | hoi iedereen ,ik wil eens weten of er veel mensen en/of fokkers zijn die liever zouden zien dat de vergaderingen van de club op een zaterdag zouden zijn in plaats van een woensdagavond .
vaak is er een lage opkomst en dat is begrijpelijk omdat het niet voor iedereen in de buurt is ,mensen geen zin hebben om in de fille te staan en je pas ontzettend laat thuis bent als je na afloop nog een heel eind moet rijden.
graag jullie reactie ,als we met veel zijn kunnen we proberen het te verzetten ,ik ga toch wel ,maar heb liever een auto vol in plaats dat ik allen rijd,
ingrid en ik hebben in het verleden ''alles ''uit de kast gehaald ,maar helaas is die woensdag voor de meeste mensen niet te doen,groetjes jeannette van leeuwen Wednesday 26 March 2008 om 20:12 uur |

| Eske | Wij komen ook en nog even voor diegen die geen vervoer hebben en misschien toch mee willen .
Wij komen langs Eindhoven , Tilburg , Den Bosch , Utrecht en hebben nog plaats in de auto. Monday 19 May 2008 om 16:32 uur
| | lovely dogs | ja ,mensen zonder vervoer ,ik kom uit zeeland ,langs flakkee ,voorne putten r'dam ,een stukje omrijden vind ik ook niet erg hoor !
groetjes jeannette Monday 19 May 2008 om 17:39 uur
| | Ingrid van de Koppel | En ik kan vanuit Gorinchem nog wel 3 mensen meenemen! Monday 19 May 2008 om 21:06 uur
| | Eske | omhoog Tuesday 20 May 2008 om 10:46 uur
| | lovely dogs | omhoog
Tuesday 20 May 2008 om 19:51 uur
| | Dinette Schrijver | Ik wil even ter herinnering vermelden dat het vanavond in Den Bilt is en niet zoals vaker is geweest in Maarsbergen. Ik had nl. zelf vanavond in Maarsbergen gestaan en me afgevraagd waar iedereen was gebleven, vandaar dat ik dit nog even wil melden.
groeten Dinette Schrijver Thursday 22 May 2008 om 11:54 uur
| | gretha1960 | En, beste mensen...hoé is het geweest op de vergadering??? Friday 23 May 2008 om 07:57 uur
| | taTooske (gast) ip: 67.159.44.*** | De mensen van hier, waren nauwelijks op 1 hand te tellen. Het verbaasde mij ten zeerste, omdat dit toch wel een hele belangrijke vergadering was, waarvan ik dacht dat iedereen hier toch wel z`n stem had laten willen gelden. Zo was dat eigenlijk wel op mij over gekomen. Maar zelfs de speciaal opgenomen snipperdagen daarvoor, zijn waarschijnlijk toch voor iets anders gebruikt. En hoe het geweest is, dat zal in de volgende vizier wel beschreven staan. Friday 23 May 2008 om 15:41 uur
| | Eske | Pardon??
Diegene die hierboven zich aangemeld hadden waren er wel degelijk .
En wat betrefd het stemmen over het fokbeleid .
Het enige wat gevraagd werd ,was wie er voor de dopplertest was en daar werd dan het fokbeleid op aangenomen.
Uiteindelijk werden de punten van het fokbeleid niet besproken.
Maar dit zal zeker gaan gebeuren bij de fokkersbijeenkomst waar dus ook alle leden bij aanwezig kunnen zijn .
Hopelijk komen dan idd wat meer mensen! Friday 23 May 2008 om 16:13 uur
| | Ingrid van de Koppel | En Jeannette, Henk en ik waren er ook. Maar je hebt wel gelijk, Tooske; er waren verder bar weinig mensen die hier ook op de Page posten en dat is heel jammer. Op zo'n vergadering kun je je stem laten horen en het is jammer dat er zo weinig gebruik van wordt gemaakt. Friday 23 May 2008 om 22:39 uur
| | Henk Karmelk | Ja Tooske, en we hebben ook onze stem laten horen over een aantal dingen maar dat werd hier en daar afgewimpelt. Heb jij je stem nog laten horen?? Saturday 24 May 2008 om 07:22 uur
| | gretha1960 | Máár Tooske (en anderen) je kunt toch wel even een kort verslagje doen op deze topic van de vergadering? Ik krijg geen cavaliervizier en vind het wel fijn om te horen hoe alles is verlopen...álvast dank hiervoor! Monday 26 May 2008 om 18:19 uur
| | wilm@ | Ja mensen, mijn idee! Wilma Monday 26 May 2008 om 18:34 uur
| Pagina | 1 | 2 | 3 | 4 |
|
|