home | contact | statistieken | quiz | vrienden | honden

Inloggen

Inlognaam:
Wachtwoord:

Nog niet geregistreerd?

Heb je nog geen account aangemaakt? Dan moet je je eerst registeren.

voor de webmasters???

anoniempje (gast) ip: 82.74.108.***
Beste webmaster ach ik zal dat beste maar weg laten. \hebben jullie enig idee?? hoeveel mensen jullie kwetsen met jullie lakse houding? tov dit forum?? Anneke Zantingh is overleden.. en ook diverse hondjes die , in de verjaardags kalender staan.. pijnlijk , zeker voor de mailtjes die naar de na bestaanden gaan.. of stop met dit forum als je er niet meer achter staat of, doe je taak en wees een webmaster zoals het hoort.. want dit is te erg voor woorden geen enkel mailtje wat jullie beantwoorden niks ... laks onfatsoenlijk en kwetsend.. doe er wat aan...
Thursday 27 March 2008 om 11:17 uur

Dit topic is gesloten, je kunt niet reageren.

Domino & Bikkel
Tja....
Thursday 27 March 2008 om 13:30 uur

Nathalie (gast) ip: 217.120.25.***
Mee eens!
Thursday 27 March 2008 om 14:43 uur

maron
ik schat de kans klein in, dat een webmaster op een anoniempje reageert :) gr, M
Thursday 27 March 2008 om 15:21 uur

Pietje & Jasper
`Mee eens
Thursday 27 March 2008 om 23:00 uur

kennel van de yentles pride
ja erg slordig allemaal,getuigd van niet al te veel respect
Friday 28 March 2008 om 00:58 uur

Domino & Bikkel
De webmasters reageren NERGENS op, of je nou als anoniem schrijft of met naam en toenaam.
Saturday 29 March 2008 om 15:46 uur

lieve (gast) ip: 87.66.126.***
ik ben al jaren ingelogd en nu ineens herkennen ze le niet meer. dit gaat toch te ver vind ik.
Saturday 29 March 2008 om 22:41 uur

Linda
Dit is inderdaad pijnlijk voor die mensen. 'k Begrijp dat het voor de webmasters soms moeilijk is om dit forum alsook de HondenPage bij te houden maar misschien kunnen zij net als bij veel andere fora samenwerken met 1 of meer moderators.
Sunday 30 March 2008 om 14:58 uur

fennybakker
We zijn nu een paar dagen verder en nog totaal geen reactie.Snap het even niet meer.
Saturday 5 April 2008 om 17:44 uur

Ingrid van de Koppel
Inderdaad, het verpest de lol om hier nog te posten. Oude topics die bovenaan blijven plakken, verjaardagskalender die niet bijgewerkt wordt, in memorian waaruit overleden hondjes gekiept worden zonder de eigenaar te informeren, CarRay die daar niet op reageert maar wel een kerstalbum topic bovenin vastzet, ik begrijp er niets meer van. Maar het geeft me wel een akelig gevoel, ik hoop toch dat de webmasters en/of CarRay wat uitleggen.
Saturday 5 April 2008 om 21:26 uur

irene
Maar wat heeft Carray hiermee van doen? Hij is toch geen moderator??
Sunday 6 April 2008 om 10:07 uur

Henk Karmelk
Irene, lees even het gedeelte van de topic kerstfotos pag. 4 de laatste reacties.
Sunday 6 April 2008 om 11:43 uur

Sabine (gast) (gast) ip: 85.114.141.***
Misschien zijn die webmasters het wel zat dat er iemand telkens topics opent, terwijl ze weten wie dat doet om dit forum kapot te maken (voor eigen belang), ze is hier toch al jaren bezig om iedereen tegen elkaar op te zetten. En dat die persoon telkens opnieuw onder andere namen inlog. Gr oetjes Sabine
Sunday 6 April 2008 om 12:10 uur

irene
Dat zegt toch verder niks Henk.
Sunday 6 April 2008 om 12:30 uur

Domino & Bikkel
Feit blijft dat ze in dit geval groot gelijk heeft. Het is vreselijk pijnlijk voor de nabestaanden en MOET verwijderd worden. Webmasters doe er eens iets aan!!!!
Sunday 6 April 2008 om 13:39 uur

Nathalie (gast) ip: 217.120.25.***
@Sabine als ze het zo zat zijn,dan stoppen ze er toch lekker mee?En kom nu niet weer aan met dat een bepaald persoon een forum kapot kan maken,want dat is zulke onzin.Ik heb jaren op een ander forum(Barfplaats) gezeten,en daar is er nog niet 1 persoon geweest die de gelegenheid kreeg om stennis te schoppen,zonder dat de beheerster ingreep.Hier op de page kun je alles doen zonder dat er een haan naar kraait.Kortom een onintressant,chaotisch forum,waar ik dan ook niet veel meer zal posten,want het is voor mij totaal niet boeiend meer.
Sunday 6 April 2008 om 13:47 uur

Henk Karmelk
Ben ik toch niet met je eens Irene, want als CarRay het vast kan zetten kan hij het ook weghalen of los zetten zodat het niet constant blijft staan. En hij geeft zelf aan dat hij dat heeft gedaan.
Sunday 6 April 2008 om 13:57 uur

irene
Ik zie dus niet staan dat hij dat daadwerkelijk gedaan heeft Henk. Kan net zo goed een geintje wezen. I for 1 wil graag iets meer bewijs.
Sunday 6 April 2008 om 18:48 uur

fennybakker
Heb nog even een mailtje gestuurd,ben benieuwd.gr Fenny
Sunday 6 April 2008 om 19:07 uur

Pagina | 1 | 2 |