Inloggen |
|
|
Nog niet geregistreerd? |
|
Heb je nog geen account aangemaakt? Dan moet je je eerst registeren. |
|
|
voor de webmasters??? | anoniempje (gast) ip: 82.74.108.*** | Beste webmaster ach ik zal dat beste maar weg laten. \hebben jullie enig idee?? hoeveel mensen jullie kwetsen met jullie lakse houding? tov dit forum?? Anneke Zantingh is overleden.. en ook diverse hondjes die , in de verjaardags kalender staan.. pijnlijk , zeker voor de mailtjes die naar de na bestaanden gaan.. of stop met dit forum als je er niet meer achter staat of, doe je taak en wees een webmaster zoals het hoort..
want dit is te erg voor woorden geen enkel mailtje wat jullie beantwoorden niks ... laks onfatsoenlijk en kwetsend.. doe er wat aan... Thursday 27 March 2008 om 11:17 uur |
Dit topic is gesloten, je kunt niet reageren. | Cin | Ray heeft die topics echt niet vast gezet, hij is immers geen moderator! Enkel iemand die via de page harstikke leuke dingen organiseert en maakt! Het was een grap Henk... Sunday 6 April 2008 om 19:57 uur
| | maron | ja, hij doet erg leuke dingen;
http://test.cavalierpage.com/forum/v_155 ...
net als hierboven, is ook al zo grappig. Monday 7 April 2008 om 11:43 uur
| | Henk Karmelk | Irene hij geeft toch zelf toe dat hij hem daar heeft neergezet. En als hij dan ook meteen vast staat, staat voor mij vast dat hij dat heeft gedaan. Monday 7 April 2008 om 11:55 uur
| | irene | Ik roep ook weleens iets voor de gein! Ja Henk, ik ben eigenwijs dat kun je wel zien ;-) Monday 7 April 2008 om 13:18 uur
| | Henk Karmelk | Eigenwijs zijn is niet direct een slechte eigenschap hoor, het geeft alleen aan dat je niet alles als zoete koek slikt. Of dat je hier en daar vraagtekens bij zet. Monday 7 April 2008 om 17:31 uur
| Pagina | 1 | 2 |
|
|