home | contact | statistieken | quiz | vrienden | honden

Inloggen

Inlognaam:
Wachtwoord:

Nog niet geregistreerd?

Heb je nog geen account aangemaakt? Dan moet je je eerst registeren.

Photo Gallery online !

Moira (gast) ip: 83.119.91.***
Zojuist heb ik de photo gallery online geplaatst met 125 foto's van het Cavalier Treffen 13 april 2008. Je kunt het beste via http://www.moirart.nl naar de link gaan. Ik zou zeggen : veel kijk-plezier ! Groetjes Moira
Thursday 17 April 2008 om 16:08 uur

Cin
wauw!!!! Héél mooi!!!
Thursday 17 April 2008 om 16:26 uur

Fam Kerkhof
Schitterende foto's, zelden zo mooi gezien, dit is echt vakwerk, terwijl het misschien je hobby is. Als onze honden er op hadden gestaan wist ik het wel, dan bestelde ik ze allemaal, maar Bergen op Zoom is voor ons te ver. Complimenten nogmaals.
Thursday 17 April 2008 om 16:39 uur

renesta
Oh echt super mooie foto's. Nu heb ik nog meer spijt dat we er niet bij waren! Kunnen we al aanmelden voor volgens jaar? ; -)
Thursday 17 April 2008 om 16:39 uur

Eske
Prachtige foto's..... Heerlijk om naar te kijken.
Thursday 17 April 2008 om 17:01 uur

nikèdog2000 (gast) ip: 83.81.233.***
SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPER MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI
Thursday 17 April 2008 om 17:52 uur

Sylvia Brünner
Echt een genot om naar te kijken! Toppie, Moira! prachtige foto's. gr. Sylvia
Thursday 17 April 2008 om 18:37 uur

maaike8
Dit is kunst!
Thursday 17 April 2008 om 18:46 uur

Cindy van Pebbles en Dribbel (gast) ip: 84.104.58.***
Moira geweldig om te zien!! je hebt hele mooie foto's gemaakt, zijn dit alle foto's? ik kan me namelijk nog herinneren dat je bepaalde foto's hebt gemaakt maar die staan er niet bij? groetjes Cindy
Thursday 17 April 2008 om 19:04 uur

Domino & Bikkel
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig. Wat een prachtige foto's en wat staan onze Domino en Bikkel er vaak en fantastisch op. We kijken rijkhalzend uit naar onze cavjes op canvas.
Thursday 17 April 2008 om 19:08 uur

Marion & Storm
Tja Moira... ik kan complimenten blijven geven. Heb ik ook al ruimschoots gedaan. Ik ben weg van jouw manier van fotgraferen. Ik heb dan ook al een bestelling bij je geplaatst.
Thursday 17 April 2008 om 19:35 uur

v-tje
Héél mooie foto's! Prachtig gewoon.
Thursday 17 April 2008 om 20:13 uur

hoi Cindy Ik heb zelf een hele kieskeurige selectie gemaakt. Ik kan nog wel een aantal foto's erbij plaatsen, die ik zelf wellicht iets minder vind, maar die een ander wel goed vind ? Ik zal nog wel eens kijken ! Wil je anders even een foto van jouw lieverds naar me doormailen, dan kijk ik wat er tussen zit ! Groetjes Moira
Thursday 17 April 2008 om 20:19 uur

astrid van spyke (gast) ip: 82.176.117.***
wowwwww maar dat wist ik wel hoor..hahaha geweldig.... ik was zo nieuwschierig dat ik marion al een paar keer had gemaild.. waar blijven de fotos nou hahaahah en steeds maar....geduld...geduld...hahha en nu zijn ze er dan..........echt heel mooi.....ik kan blijven kijken.. spyke met zijn regenjasje..........zo onschuldig dat hij kijkt hihihi.. mijn complimenten moira..........
Thursday 17 April 2008 om 20:36 uur

Cin
Moira, nogmaals prachtig. Joeri staat op nummer 17 en Casper op 107! Práchtig! Ik kan me inderdaad herinneren dat je een foto had gemaakt van Joeri toen hij uit het water kwam met een héle grote tak! Is die gelukt? Ik was daar zo benieuwd naar :)
Thursday 17 April 2008 om 20:43 uur

Ilona & Sita
Hey hey, Echt hele mooie foto's. Ik moet nog even een mailtje sturen om ze te bestellen, maar ook ik vroeg me af of de foto van Sita gelukt was waarbij ze op haar rug op de grond lag. Want dat is echt Sita
Thursday 17 April 2008 om 21:01 uur

Marion & Storm
Zoals wij waarschijnlijk elke beagle op elkaar vinden lijken (Moira heeft 2 prachtige beagle's) zo is het voor Moira moeilijk de cavaliers uit elkaar te houden. Stuur daarom een foto van je cavalier naar Moira ter herkenning al sje vragen hebt over een andere foto dan hier op de site staat. Ik help Moira wel de juiste eruit te pakken. Ik begin ze zo langzamerhand ook echt allemaal te herkennen....
Thursday 17 April 2008 om 21:40 uur

CarRay & Cavalier Herman
http://www.bndestem.nl/regio/bergenopzoo ...
Thursday 17 April 2008 om 21:54 uur

Ik begin het al een beetje te leren : Ze hebben net als bij de beagles ook allemaal een verschillende bles tussen hun ogen naar hun voorhoofd lopen. Bij de een is het heel breed, en de ander heeft weer een dun streepje. Maar als ik inderdaad even een link heb naar je eigen cavaliertje, dan kan ik hem makkelijker herkennen qua tekening ! Ik heb alweer 8 foto's ontdekt die ik er nog bij kan plaatsen, dus de gallery wordt toch nog uitgebreid !
Thursday 17 April 2008 om 22:31 uur

Ik heb er net nog 14 foto's aan toegevoegd ! Nu ga ik maar slapen, morgen weer vroeg dag ! hahaha !! Groetjes Moira
Thursday 17 April 2008 om 23:26 uur

Pagina | 1 | 2 | 3 | 4 |