home | contact | statistieken | quiz | vrienden | hondenforum

Inloggen

Inlognaam:
Wachtwoord:

Nog niet geregistreerd?

Heb je nog geen account aangemaakt? Dan moet je je eerst registeren.

Photo Gallery online !

Moira (gast) ip: 83.119.91.***
Zojuist heb ik de photo gallery online geplaatst met 125 foto's van het Cavalier Treffen 13 april 2008. Je kunt het beste via http://www.moirart.nl naar de link gaan. Ik zou zeggen : veel kijk-plezier ! Groetjes Moira
Thursday 17 April 2008 om 16:08 uur

gretha1960
Moira komt in de maand juni bij ons een fotosessie maken van onze 4 'jongens' en we willen daaruit in ieder geval 1 hele mooie van die 4 op canvas laten zetten! Het lukt me nl. zelf zéér moeilijk om allevier op een foto te krijgen....én ik ben natuurlijk niét zo'n supergoede fotografe als zij is! Máár jullie horen het nog wel van me, als het zover is...
Friday 2 May 2008 om 12:34 uur

Domino & Bikkel
Gretha, daar zullen jullie zeker geen spijt van krijgen! Heb je onze canvas creation al gezien? Mooi is hij hè?
Friday 2 May 2008 om 18:16 uur

Cin
Monique ik ben erg benieuwd naar jullie creation!! Is hij ergens te bekijken??
Friday 2 May 2008 om 23:23 uur

Moira (gast) ip: 83.119.91.***
Op www.MoirArt.nl staan inmiddels 4 cavalier creations die op doek komen ! Groetjes Moira
Saturday 3 May 2008 om 00:03 uur

Cin
Oh ik zie ze!!! WAUW!!!!!
Saturday 3 May 2008 om 00:28 uur

CarRay & Cavalier Herman
http://www.pedersen-genootschap.nl/coppe ...
Saturday 3 May 2008 om 10:31 uur

gretha1960
Ja Monique, jullie canvas-creation ziet er súper uit zeg!!! Wij willen een 'gewone' groepsfoto van onze 4 'mannen' op canvas en aangezien die apekoppen geen seconde stil willen zitten of staan, zal Moira het nog moéilijk gaan krijgen als ze hier is....hahaha; wórdt vervolgd!
Friday 9 May 2008 om 15:39 uur

Domino & Bikkel
Haha Gretha, dacht jij dat Bikkel en Domino keurig geposeerd hebben? Nee hoor, het was een grote moeite om ze bij elkaar te houden. Maar Moira maakt zelfs prachtige plaatjes van ongeleide projectielen :)
Friday 9 May 2008 om 16:22 uur

Marion & Storm
Ik vind de canvassen stuk voor stuk prachtig. En wat hierboven staat kan ik beamen. Als ik bewust met camera op pad ga met Storm komen er van de 100 foto's zkeer 3 goede uit. Moira heeft goede apperatuur en kan daardoor van veraf (telelens) prachtige opname's maken. Als ik op Storm af loop komt hij altijd naar me toe i.p.v. t eposeren hahaha.. Toch is het ook bij ons dankzij Moira gelukt.
Friday 9 May 2008 om 17:20 uur

Pagina | 1 | 2 | 3 | 4 |