Inloggen |
|
|
Nog niet geregistreerd? |
|
Heb je nog geen account aangemaakt? Dan moet je je eerst registeren. |
|
|
G,J,P's Nynke, gefeliciteerd! | jantien en friso | Hoera, Nynke is jarig!
Ik heb de vlag uitgehangen hoor!
Veel plezier vandaag.
(Nu moet je wel je profiel bijwerken hoor, je blijft niet ééuwig 37!)
Uiteraard ook andere jarigen en jarige hondjes gefeliciteerd.
Groetjes van Jantien en Friso Monday 5 May 2008 om 10:39 uur |

| Marion & Storm | Wel wat laat maar daarom niet minder gemeend... Van harte proficiat ! Wednesday 7 May 2008 om 21:40 uur
| | Gunnar's, Jeppe's en Pezzo's Nynke | Dank je wel Marion !!! Thursday 8 May 2008 om 07:47 uur
| | Jolanda | Ik ben een beetje laat geloof ik, maar meis je weet dat ik het niet minder goed meen. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ik wens je nog vele gezonde en gelukkige jaren met je mannetjes. Heel veel liefs en een dikke knuf. Thursday 8 May 2008 om 08:06 uur
| | Gunnar's, Jeppe's en Pezzo's Nynke | Volgens mij had je het op Hyves al gedaan Jolanda... Maar 2 keer is welkom !!! Thursday 8 May 2008 om 10:46 uur
| | gretha1960 | Nou já zég; zijn mijn vrouwtjes bij jou nou óók al te laat met feliciteren Nynke! Gefeliciflapstaart nog hoor en tót een dagje in een weekend tijdens onze grote vakantie! Kom je gezellig met jouw kanjers naar ons toe!!! Lébber van Micha, Remy, Joris en Binkie...én groetjes van vrouwtjes Paula en Gretha. Friday 9 May 2008 om 15:28 uur
| | Jorisje | oeps, ik ben wel heel erg laat, maar alsnog van harte Nynke!! Friday 9 May 2008 om 17:35 uur
| | Gunnar's, Jeppe's en Pezzo's Nynke | dank jullie wel nogmaals !!!!! Friday 9 May 2008 om 18:30 uur
| | Rolanda | Ohh zie t nu pas, sorry..maar alsnog gefeliciteerd. Friday 9 May 2008 om 19:41 uur
| Pagina | 1 | 2 |
|
|