home | contact | statistieken | quiz | vrienden | fokkers

Inloggen

Inlognaam:
Wachtwoord:

Nog niet geregistreerd?

Heb je nog geen account aangemaakt? Dan moet je je eerst registeren.

recept voor zomerse lekkernij

Cindy van Pebbles en Dribbel
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie je cavaliers als lekkernij/afkoeling geven in de zomer! dus als je een recept hebt, kom maar op! ik wil het graag uitproberen want we hebben het zo warm!groetjes
Wednesday 7 May 2008 om 18:23 uur

dineke (gast) ip: 86.80.120.***
hallo, als het zo warm is als nu maak ik water ijsje. het is heel sinpel. je lost een blokje runder of kippen boullion op in water en giet dit vervolgens in van die ijsvormpjes ( voor kinder ijsje vaak te krijgen bij xenos of blokker e.d ) in de vriezer en de volgende dag liggen ze hier heerlijk te sabbelen op een waterijsje en het koelt ze nog af ook !!
Wednesday 7 May 2008 om 18:34 uur

Gunnar's, Jeppe's en Pezzo's Nynke
Hoi Cindy, ik heb ze nog nooit ijsjes o.i.d. gegeven, maar ze liggen wel lekker in de tuin in de schaduw en ze drinken graag uit de vijver....
Wednesday 7 May 2008 om 21:00 uur

Marion & Storm
Wij "spelen" veel met water met deze temperatuur. Storm is dol op de tuinslang. Hij hapt dan in de waterstraal. Vind hij helemaal het einde. Dat is zijn lekkernij
Wednesday 7 May 2008 om 21:14 uur

Ben (gast) ip: 212.123.0.***
Interessant thema. Ijsjes lijken me wel leuk. Een stukje meloen lijkt mij ook wel leuk voor ze. Weet niet of meloen wel gezond is, een vraagje voor de barfers onder ons. Frisse cottagecheese of youghurt uit de ijskast bij hun eten lijkt mij ook een goed idee. Ze moeten vooral veel drinken en shaduw hebben. Dat drinken uit de vijver vind ik wel iets minder. Kan toch gevaarlijk zijn, zeker als het stilstaand water is.
Thursday 8 May 2008 om 12:01 uur

jennie
ja de tuinslang vinden ze hier ook lekker, ik zou ze persoonlijk niet uit de vijver laten drinken, je hebt zo botulisme in het water.
Thursday 8 May 2008 om 12:04 uur

Gunnar's, Jeppe's en Pezzo's Nynke
wij hebben een hele diepe vijver die voor het grootste deel in de schaduw ligt. Botulisme krijgt geen kans bij ons !!
Thursday 8 May 2008 om 12:09 uur

irene
Meloen, yoghurt en cottage cheese is allemaal oke. Van die 1e 2 zou je ook wel iets kunnen fabrieken met de vriezer en een kong bijv. Maar een bouillonblokje?? Is dat niet vreselijk zout? Niet goed voor de hartpatienten onder ons.
Thursday 8 May 2008 om 12:39 uur

ik zat ook al aan yoghurt in de vriezer te denken, maar maakt het dan nog uit welke yoghurt? ik heb alleen bosvruchten yoghurt van optimel, zou dat kwaad kunnen?
Thursday 8 May 2008 om 15:00 uur

irene
Het zal vast niet direct kwaad kunnen vermoed ik.. Zit er veel suiker in (staat hij als 1 van de 1e in de ingredientenlijst bedoel ik).
Thursday 8 May 2008 om 15:05 uur

suikers staat op de 4e plek: Onder koolhydraten 5,3 waarvan suikers 4,1
Thursday 8 May 2008 om 15:30 uur

Sandra & Phoebe
Ik doe in een ijsblokjesvorm wat magere joghurt gieten, vindt ze heerlijk!
Thursday 8 May 2008 om 16:36 uur

gemma2
Bij ons vinden ze magere yogurt heerlijk. Ook als ze het niet verwachten! Verder vinden ze schaduw en nieuw (dus koel) water erg lekker.
Friday 9 May 2008 om 00:02 uur

Jolanda
Hier hebben ze gisteren ook weer hun eerste "ijsje" van magere yoghurt op. Het was feest in de tuin hihi.
Friday 9 May 2008 om 07:47 uur

Simone H.
lekker danoontjes invriezen
Friday 9 May 2008 om 09:05 uur

Wat denken julllie van youghurt aangevuld met zeer kleine hoeveelheden vlees en bladgroenten voor de smaak (ipv van boullion). Het vlees en de bladgroenten in de mixer zodat het goed fijn is. Ik zou het mengsel nog wat verdunnen met water zodat het niet te vullend is. Wel weet ik niet goed hoe ik het ze moet aanbieden. Is het wel hygiƫnisch als ze het op de grond liggen op te likken?
Friday 9 May 2008 om 09:55 uur

irene
Klinkt heel culinair Ben! Ach dat hygienisch maakt voor hun weinig uit hoor. Even sopje naderhand en het is weg.
Friday 9 May 2008 om 10:03 uur

Een sopje? de hond of je vloer (lol)
Friday 9 May 2008 om 10:40 uur

irene
Hahaha! Kan allebei ligt eraan waar jij mee sopt hihi
Friday 9 May 2008 om 10:42 uur

Mijn huidig werk verveeld mij. Ik denk dat ik ga beginnen met een eigen zaak: Bens en Fiffi gezond ijs voor honden. Met een karretje door het ganse land.
Friday 9 May 2008 om 11:20 uur

Pagina | 1 | 2 |