home | contact | statistieken | quiz | vrienden | fokkers

Inloggen

Inlognaam:
Wachtwoord:

Nog niet geregistreerd?

Heb je nog geen account aangemaakt? Dan moet je je eerst registeren.

recept voor zomerse lekkernij

Cindy van Pebbles en Dribbel
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie je cavaliers als lekkernij/afkoeling geven in de zomer! dus als je een recept hebt, kom maar op! ik wil het graag uitproberen want we hebben het zo warm!groetjes
Wednesday 7 May 2008 om 18:23 uur

Ben (gast) ip: 212.123.0.***
Gatver (vloek) in de VS worden al ijsjes voor honden gemaakt en in België zijn er ook mee bezig om ijsjes voor honden op de markt te brengen.
Friday 9 May 2008 om 13:20 uur

gretha1960
Het enige dat wij doen als extraatje voor onze 'jongens' bij zeer warm weer (als het in de zomer 30 graden enz. is), is ijsklontjes in hun zwemwater erbij gooien en voor veel schaduw zorgen én natuurlijk wáter, water en nóg eens WATER; in hun badje, in het bos (vennen), in hun waterbakken....en uit de tuinslang laten spuiten! Wij heerlijk nat & koel en de hónden ook!!!
Friday 9 May 2008 om 15:10 uur

Helma en Chester
Komen de honden dan niet aan de dunne van iets uit de vriezer? Hier is het ook schaduw en tich keer per dag vers water neerzetten. Het kleedje in de schaduw, en dan zie je hem van alles naar dat kleed toe sjouwen. Het botje het balletje....maar nog even wachten jongen. Vanavond lijkt me beter que temperatuur.
Friday 9 May 2008 om 15:46 uur

Orinoco
Dusty is gek op appelmoes, die doe ik in een vormpje in de vriezer en geef dat als ijsje (suikervrije appelmoes uiteraard).
Saturday 10 May 2008 om 15:44 uur

Ben (gast) ip: 84.194.34.***
Ik heb het ijsje gemaakt en ze waren er dol op. Ze zagen er zo schattig uit met een wit sikje van de youghurt. MMjammie
Sunday 11 May 2008 om 22:49 uur

Pagina | 1 | 2 |