| Dorien |
vind ik knap...1 kilo! Is heel wat hoor. Sep is ook aan de stevige kant en ik moet hem dan ook goed in de gaten houden. Naast dat het slecht is voor de gezondheid is het niet mooi ook. Thursday 8 May 2008 om 10:09 uur
|
| Anita van Morgan |
Goed gedaan hoor is inderdaad heel wat om af te vallen. Thursday 8 May 2008 om 10:21 uur
|
| Gunnar's, Jeppe's en Pezzo's Nynke |
Wat goed Marion !!! Zo zie je, eerlijkheid kan soms wel eens hard aankomen, maar is in dit geval toch lonend !!! Thursday 8 May 2008 om 10:45 uur
|
| CarRay & Cavalier Herman |
Grote klasse! Thursday 8 May 2008 om 11:37 uur
|
| nikèdog2000 (gast) ip: 83.81.233.*** |
goed zo storm................en marion!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!je weet het hè?...........doooooooooooooooor gaan Thursday 8 May 2008 om 11:39 uur
|
| Domino & Bikkel |
Ik vind het hartstikke knap. Met Domino doen wij ook ons best. Ze heeft al veel meer beweging nu Bikkel er bij is, maar het blijft een crime.. Thursday 8 May 2008 om 14:31 uur
|
| Eske |
Knap hoor , een kilo kwijt , maar eerlijk vind ik Storm gewoon een lekker ding , ook met die ene kilo er nog aan .
Niet teveel afslanken hoor knappe kerel.
Je bent mooi zoals je bent. Thursday 8 May 2008 om 14:53 uur
|
| Domino & Bikkel |
Haha, hoe heb je dat zo snel gefikst met Storm? heb je hem geen eten meer gegeven???? Friday 9 May 2008 om 14:30 uur
|
| gretha1960 |
Kéurig hoor van Storm en jou; om die kilo eraf te krijgen! Onze Joris is óók aardig aan de maat, hoewel onze fokster hem een échte reu vindt; qua formaat dus. Hij krijgt net zoveel eten en beweging als de andere honden hier, maar weegt tóch wel eventjes 13 kilo!!! Ik vind het best moeilijk om hem 1 à 2 kilo's af te laten vallen, want hij ziet tóch de anderen eten. Maar ik geef hem al enkele maanden als enige hond Carnibest-light, terwijl de andere gewone Carnibest krijgen. Hopelijk krijg ik hem tóch een keertje op de 11 kilo, maar dat moet ik dus maar rustig afwachten.....júllie hebben dit in ieder geval hárstikke goed voor elkaar gekregen dús Marion...vertel ook MIJ het geheim maar effies! Friday 9 May 2008 om 14:52 uur
|
| Marion & Storm |
Hahahaa.. daar is weinig geheim aan. Storm is en zal altijd een flinke vent zijn. Maar dik is natuurlijk iets anders. Als ik op z'n rug keek zag ik een bolling. Dien is nu weg. Het loopt nu recht. Storm heeft een voedsel aalergie. in erge mate. Als ik bij mijn schoonzus op visite ben geweest en Storm heeft 1 kattenbrokje op dan krabt hij zich vervolgens de hele avond en volgende dag suf. Daardoor ben ik erg beperkt in eten en lekkernij bij Storm. Ter compensatie was ik zijn beloninkjes een beetje te veel aan het geven. Storm krijgt echt niet veel eten. 100 gr s`morgens, 100 gr 's avonds. We lopen ook echt veel. Maar het waren de tussendoortjes. Mijn "geheim" is dan ook.... ik heb de rodi lams/rijst plakjes behoorlijk verminderd. Bij elke wandeling speel ik met Storm. dus hup achter een boom, zoek, hierrr, over een sloot enz. En daar kreeg hij dan steeds een halve plak rodeworst voor. Nu dus niet meer. Want na eens goed deze beloningen te bekijken kwam dit neer op een worst (400gr) op de 4 dagen. Dus 100gr per dag. Daar ben ik dus verminderd naar een kwart plakje op 5 oefeningetjes. Eten tijdelijk naar 80 gr. En niet meer elke keer als ik even weg ga een kluifje of visje. Tja... en dan komen wij dus al een heel eind met dat Marion Bakker dieet Hihi.. Friday 9 May 2008 om 17:40 uur
|
| Cin |
Haha goed hoor Marion!!!
Hoewel ook ik moet bekennen dat ik Storm ook juist zo mooi vind zoals hij is!! Maar, een kilootje minder misstaat hem ok vast niet! Friday 9 May 2008 om 20:57 uur
|
| Bende van vier |
Van harte gefeliciteerd met je kilootje minder, Storm. Nu heb jij het als black and tan cavalier toch al zwaarder dan de rest. Ik merk dat hier bij Dorus ook heel goed. Je bent zwart en je haar is ook al veel dikker dan bij de andere kleurslagen. Dus je hebt het veel sneller warm. En dat met het oog op het mooie weer. Lekker er tegen aan en wie weet over een paar weekjes nog wel een kilootje. Succes van Anita en de bende van vier. Saturday 10 May 2008 om 13:12 uur
|
| mirella (gast) ip: 213.17.56.*** |
ja marion, elk pondje gaat door het mondje!! óók bij honden.
Sam krijgt alleen sávonds vóór het slapen gaan een hondenkoekje en verder niets tot vrij weinig aan tussendoortjes. Aandacht en een knuffel .... dáár zitten de minste calorieën in en vinden ze nét zo prettig toch?
Groetjes mirella en sam Saturday 10 May 2008 om 14:31 uur
|
| Marion & Storm |
In warme landen draagt men vele laagjes donkere kleding over elkaar... Het isoleert ook koude lucht. Serieus.... een kortharige donkere hond heeft het schijnbaar warmer dan Storm met z'n weelderige vacht. maar dat kilootje minder is met die hitte nu zeker welkom. Hij ligt in de schaduw. We lopen alleen 's morgens en 's avonds een goede grote ronde. Overdag houden we lekker ons gemak. Saturday 10 May 2008 om 14:32 uur
|
| clim |
één kilo eraf is toch al goed zichtbaar vind ik Marion,nadat ik Mexx niet meer had kreeg Sanyo eigenlijk koekjes voor twee.Ook een beetje als troost.De zwembandjes waren goed te zien met zijn 12 kilo,ik ben ook overgestapt van Energique naar Duck voor te dikke honden,in Energique zit veel meer vet, en Sanyo is is nu 10.9 kilo en het is al goed te zien.We moeten doorzetten Marion want we doen onze hondjes er geen plezier mee als ze te dik zijn.Succes gr Clim Saturday 10 May 2008 om 16:46 uur
|