home | contact | statistieken | quiz | vrienden | loopsheid

Inloggen

Inlognaam:
Wachtwoord:

Nog niet geregistreerd?

Heb je nog geen account aangemaakt? Dan moet je je eerst registeren.

Uit logeren

Anita van Morgan
Dit weekend is het IMM in Lelystad, we gaan er 2 dagen heen met onze Moke maar de beheerder van het terrein staat geen honden toe, hierdoor had ik al niet zo'n zin meerwant tja het weekend is oor Morgan en dan wil ik haar helemaal niet thuis laten. Nu gaat mijn moppie bij de buurvrouw logeren voor die 2 dagen, ze hebben zelf een bruine labarador, haar vriedinnetje en ik denk dat het 1 groot feest voor haar wordt. Zaterdag mag ze mee naar de manege met de buurvrouw en dochterlief, zondag gaat ze mee naar de camping om de caravan op te halen en ze is stapel gek op de buurvrouw en de rest van de familie, maar ja op wie is ze eigenlijk niet gek :)). Kortom ze krijgt een heerlijk weekend maar ik heb toch het idee dat ik haar bij een ander dump terwijl ik voor haar hoor te zorgen, het zit tussen mijn oren ik weet het maar ik moest het even kwijt.
Thursday 8 May 2008 om 07:00 uur

Gunnar's, Jeppe's en Pezzo's Nynke
Hoi Anita. ik weet zeker dat Morgan het hardstikke naar haar zin heeft !! Dus maak je geen zorgen en zorg dat je zelf ook een lekker weekend hebt !!
Thursday 8 May 2008 om 07:46 uur

mirjam4
Hoi Anita, ik heb net ook weer 2 logee's gehad en dit ging prima. Lekker spelen in de tuin en met de andere honden. Ze hebben hun eigenaren niet gemist en pasten zich prima aan in de nieuwe situatie. Veel plezier toegewenst en de groetjes van Esther
Thursday 8 May 2008 om 08:57 uur

Anita van Morgan
Het zit ook inderdaad geheel tussen mijn oren, ze wordt stierlijk verwent aankomend weekend en zal mij zeker niet missen. Ze is gelukkig totaal niet eenkennig. Ik ga srtaks wel even langs de dierenwinkel om voor allebei wat leuks en lekkers te halen, het is voor mij net alsof er een kind uit logeren gaat. Gelukkig heb ik morgen en maandag vrij kan ik haar helemaal suf knuffelen.
Thursday 8 May 2008 om 09:03 uur

Helma en Chester
Anita, Ik kan me je gevoel wel voorstellen hoor, dat zou ik ook hebben, maar lees de eerste 5 woorden van je laatste zin nog eens...................precies ze krijgt een heerlijk weekend!! Lekker spelen met een hond die ze kent, logeren bij mensen die ze kent én op wie ze ook nog eens een keer stapelgek is. Mooi weer dus veel veel buiten. Nogmaals kan me voorstellen dat je er voor jezelf een hekel aan hebt, maar van 'dumpen' is hier toch echt geen sprake hoor!! Heel veel plezier gewenst. Groetjes van Helma.
Thursday 8 May 2008 om 10:17 uur

Anita van Morgan
Bijkomend voordeel is dat het natuurlijk ook anders om gaat gebeuren en dan heb ik lekker 2 woeffies.
Thursday 8 May 2008 om 10:32 uur

gretha1960
Ik snap best wat je bedoelt hoor! Ik ben altijd thuis bij/met de honden en als ik eens een dagje wegga of een halve dag buitenshuis verblijf, dan mis ik onze 4 'dondersteentjes' al vrij snel! Mijn vriendin Paula heeft daar niet zo'n last van, want zij is gewend om overdags van huis te zijn ivm haar werk (fulltime). Als wij op vakantie zouden gaan, dan willen wij dat onze honden mee kunnen, anders zouden we een andere bestemming zoeken. Indien er door omstandigheden (vorig jaar werd ik geopereerd en waren de honden bij mijn ouders te logeren..) geen hond bij ons zou zijn, dan ziet het leven er ineens wel érg leeg uit.......
Friday 9 May 2008 om 15:33 uur

Marion & Storm
Heel herkenbaar... hier ook altijd èèn en al schuldgevoel. En een Storm die zich vorstelijk vermaakt !
Friday 9 May 2008 om 17:24 uur

Anita van Morgan
Morgan heeft 2 heerlijke dagen gehad, ze is niet meer bang voor paarden want zaterdag mee naar de manege geweest en haar grote labrador vriendin was er niet bang voor dus dan is zij ook ineens niet meer bang :)) en zondag mee geweest om de caravan op te halen en daar heerlijk in het bos gewandeld en met haar vrieninnetje gespeeld. Achteraf bekeken was het ook veel te warm op het RDW terrein voor haar dus dit was een prima oplossing en van beide kanten zeker voor herhaling vatbaar. Ik had wel het geluk dat ze 's avonds wel weer bij me thuis was en ik haar dus niet echt super lang hoefde te missen.
Tuesday 13 May 2008 om 07:48 uur

Helma en Chester
Hoi Anita, Fijn dat jullie beiden een leuk weekend hebben gehad. Zoals je zelf al zegt heb je Morgan denk ik meer plezier gedaan door haar uit logeren te laten gaan, dan haar mee te nemen met die hitte. Geniet nog maar samen van het prachtige weer. Volgens de voorspellingen is het hiermee snel gedaan. Groetjes Helma.
Tuesday 13 May 2008 om 08:24 uur