| Anita van Morgan |
Inderdaad hele leuke bessten, ik heb er zelf 2 en geniet er elke dag van, allebei een geheel eigen willetje en karakter. Ik zou alle drie voor geen goud kunnen missen. Thursday 8 May 2008 om 10:31 uur
|
| Gunnar's, Jeppe's en Pezzo's Nynke |
Wat leuk Dorien, zo'n klein katje !! En ga je haar uiteindelijk adopteren?? Thursday 8 May 2008 om 10:44 uur
|
| Dorien |
Nee....er is al een eigenaar in spe en daarnaast gaan wij niet meer voor een kat. We wonen aan een drukke weg en een kat binnenhouden vind ik persoonlijk geen optie. Dus nee....alleen een hond en 2 ratten. Maar zo'n nachtje is wel leuk en zeker zo'n kleine hummel....... Thursday 8 May 2008 om 10:56 uur
|
| irene |
Mijn poezen zijn de liefste en de mooiste. Katten zijn heel aparte beesten. Het nadeel is wel dat ze een hoop (onbedoelt) slopen met hun nageltjes. Thursday 8 May 2008 om 10:58 uur
|
| Domino & Bikkel |
Heerlijk hè, zo'n klein hummel. Wij hebben naast onze twee cavaliertjes ook nog 10 katten. Zij komen niet buiten, maar zijn dat ook niet gewend.
Friday 9 May 2008 om 14:28 uur
|
| sasjuh&Luna |
Agh wat een verhaal zeg. Als ik een kat op straat zie zou ik ze ook allemaal wel mee naar huis kunnen nemen. Ik heb er zelf al 2 en op een flat is dat meer dan genoeg met ook nog een hondje erbij! Saturday 17 May 2008 om 12:27 uur
|