home | contact | statistieken | quiz | vrienden | loopsheid

Inloggen

Inlognaam:
Wachtwoord:

Nog niet geregistreerd?

Heb je nog geen account aangemaakt? Dan moet je je eerst registeren.

kat i.p.v. hond

Dorien
even iets heel anders.....gister vanaf mijn werk een kitten meegenomen van 4 weken jong. Het beestje was ernstig aangevallen door een vreemde kat en halfzijdig verlamd. Na de nodige injecties heb ik haar 's avonds meegenomen naar huis omdat de praktijk nu obemand is 's nachts vanwege vakantie DA. Dus vannacht regelmatig kijken en voeden. Het was heel leuk om te doen. Nog leuker is het dat het veel beter gaat. Gister zagen we het somber in en dachten aan euthanasie maar zoals het nu gaat is dat gelukkig van de baan. Vanmorgen het diertje weer naar de praktijk gebracht en nu even vrij en uitpuffen. Heel iets anders dan onze Sep, maar wel leuk! Onze kat is vorig jaar verongelukt op 16 jarige leeftijd dus we zijn wel een kat gewend maar het was dus 16 jaar geleden dat er zo'n hummel in huis liep. Leuk hoor!
Thursday 8 May 2008 om 10:16 uur

Anita van Morgan
Inderdaad hele leuke bessten, ik heb er zelf 2 en geniet er elke dag van, allebei een geheel eigen willetje en karakter. Ik zou alle drie voor geen goud kunnen missen.
Thursday 8 May 2008 om 10:31 uur

Gunnar's, Jeppe's en Pezzo's Nynke
Wat leuk Dorien, zo'n klein katje !! En ga je haar uiteindelijk adopteren??
Thursday 8 May 2008 om 10:44 uur

Dorien
Nee....er is al een eigenaar in spe en daarnaast gaan wij niet meer voor een kat. We wonen aan een drukke weg en een kat binnenhouden vind ik persoonlijk geen optie. Dus nee....alleen een hond en 2 ratten. Maar zo'n nachtje is wel leuk en zeker zo'n kleine hummel.......
Thursday 8 May 2008 om 10:56 uur

irene
Mijn poezen zijn de liefste en de mooiste. Katten zijn heel aparte beesten. Het nadeel is wel dat ze een hoop (onbedoelt) slopen met hun nageltjes.
Thursday 8 May 2008 om 10:58 uur

Domino & Bikkel
Heerlijk hè, zo'n klein hummel. Wij hebben naast onze twee cavaliertjes ook nog 10 katten. Zij komen niet buiten, maar zijn dat ook niet gewend.
Friday 9 May 2008 om 14:28 uur

sasjuh&Luna
Agh wat een verhaal zeg. Als ik een kat op straat zie zou ik ze ook allemaal wel mee naar huis kunnen nemen. Ik heb er zelf al 2 en op een flat is dat meer dan genoeg met ook nog een hondje erbij!
Saturday 17 May 2008 om 12:27 uur