Inloggen |
|
|
Nog niet geregistreerd? |
|
Heb je nog geen account aangemaakt? Dan moet je je eerst registeren. |
|
|
wat zit ik hier weer mee | *Lien* | op onze dagelijkse wandelroute zit al sinds een week een hond in een weide (bij schapen)!! een soort kruising tussen een spaniel en ... , iets grote dan onze cas, helemaal zwart.
nu vanmorgen zat hij daar nog steeds en volgens ons zonder eten, dus heb ik de politie opgebeld omdat we in het begin nog dachten , die zit hier misschien maar even om de schapen te hoeden, maar nu begint hij echt wel wat te verwilderen. dus de politie is tot hier gekomen, ik heb hen gezegd waar de hond zit, en zij zeiden: oh geen enkel probleem we gaan kijken en bellen het asiel op! dus als de politie weg was heb ik hond brokken gaan geven van onze Cas (water had hij, van de schapen)! in het begin was hij heel afwachtend maar toen heeft hij toch gegeten! nu ga ik daarnet weer kijken en wat blijkt: nu zit hij daar nog altijd !!!
weet er iemand of het normaal is dat het zo lang duurt vooraleer de mensen van het asiel komen ??
nu als hij daar morgen nog niet weg is (ik kan hem zelf ni loslaten want de wei is afgesloten) bel ik naar de dierenbescherming in de hoop dat zij hem wel meteen mee nemen!!
pffft dit wordt weer een nachtje slecht slapen, want het blijft door mijn hoofd spoken! Friday 9 May 2008 om 18:00 uur |

| Gunnar's, Jeppe's en Pezzo's Nynke | he gatsie Lien !! Kan de dierenambulance hem niet ophalen?? Friday 9 May 2008 om 18:29 uur
| | Juf-Marjan | Ach, wat zielig. Weet je inmiddels al wat meer? Heeft ie wel een schaduwplekje? Saturday 10 May 2008 om 16:44 uur
| | karin | Het kan soms wel even duren eer de ambulance een dier op kan halen.Dit is afhankelijk van de chauffeursbezetting.Hij is er nu toch zeker wel weg?Maar als jij het veld niet op kan,hoe komt die hond er dan op?Hoort hij niet toch bij die schapen??Beetje vreemd wel hoor.Groetjes Saturday 10 May 2008 om 18:20 uur
| | Gunnar's, Jeppe's en Pezzo's Nynke | is er al iets veranderd?? Kun je de eigenaar van de schapen niet achterhalen?? Saturday 10 May 2008 om 19:37 uur
| | *Lien* | wel, vanmorgend toen ik ging kijken zat hij er nog steeds, dus heb ik terug naar de politie gebeld! wat bleek: die agenten zijn tot bij de hond geweest maar kregen plots een oproep voor een vechtpartij en zijn dus vertrokken (en ja dus niet meer aan de hond gedacht) !! ik dus een beetje boos geworden en zei dat dat beestje daar nog altijd zat (ja gelukkig had hij wel een schaduwplekje, waar hij dan ook in lag) en dat ik hem eten had gegeven, maar dat ik dit niet ging blijven doen!! toen heeft die man terug agenten langs gestuurd en in de wei ernaast was een man die de nr had van de eigenaar van de schapen en dan is de politie daar heen geweest!! en nu in de namiddag ging papa terug kijken en was de hond weg! dus wij vermoeden dat die van hem was!! maar ja wat er nu met de hond gebeurt weet ik ook niet :-s , wie weet zit het arme beestje in een hok weg te kwijnen !!! ik hoop alvast van niet !! Sunday 11 May 2008 om 03:41 uur
| | Henk Karmelk | Tja Lien, het was vermoedelijk beter geweest als je de dierbescherming had gewaarschuwd. Sunday 11 May 2008 om 06:57 uur
| | Juf-Marjan | Hmm, nu voel je je waarschijnlijk nog niks gerustgestelder, omdat je niet weet wat er nu met die hond is gebeurd en of ie thuis wel te eten krijgt... Maar jij hebt je best gedaan, Lien, de meesten hadden dit niet gedaan, dus je hebt goed werk verricht!! Sunday 11 May 2008 om 09:05 uur
| | Helma en Chester | Wellicht weet die man die het telefoonnummer aan je vader heeft gegeven hoe het met het dier is. Wie weet heeft hij de eigenaar gesproken toen hij de hond kwam ophalen.
Gatsie, nee dit zou mij ook niet lekker zitten hoor.
Kan me goed voorstellen dat je er nog steeds bezorgd over bent.
Groetjes Helma. Sunday 11 May 2008 om 10:20 uur
| | *Lien* | pfffffffffffffffffffffffffffft nu zit die hond er terug (is dus de hond van de schapenboer)!! ik kan er dus niks tegen doen!! ik vind het echt verschrikkelijk dat mensen zoiets kunnen doen! zal dan toch maar geregeld eens langsgaan met brokken, dat ik zeker ben dat het beestje tenminste eten heeft !! Monday 12 May 2008 om 01:18 uur
| | Henk Karmelk | Of toch maar eens de dierbescherming waarschuwen. Monday 12 May 2008 om 07:24 uur
| | irene | Dat moet je doen Lien. Beestje moet water, onderdak en eten hebben. Dat heeft hij duidelijk niet dus kunnen ze hem daar weghalen als hij geen verbeteringen aanbrengt! Monday 12 May 2008 om 09:58 uur
| | Juf-Marjan | Nou jaaa zeg. Weet je zeker dat de hond daar de hele dag zit zonder eten? Zo niet, dan zou ik dat de komende dagen even heel goed in de gaten houden (eventueel wel zelf wat voer meenemen). Monday 12 May 2008 om 14:23 uur
| | *Lien* | ja juf marjan dat weten we niet, water heeft hij van de schapen omdat wij hem in een kuip zagen gaan en zijn bek was helemaal nat!! en ja onderdak heeft hij eigenlijk ook als je het schuurtje meetelt!! en tja het eten , wij denken van niet want er staan enkel voederbakken voor de schapen, maar ja je weet nooit!! ik ga het inderdaad nog een paar dagen aankijken, en als het erger wordt dan verwittig ik de DB !!!
alvast bedankt voor de tips !! Monday 12 May 2008 om 17:11 uur
|
|