Inloggen |
|
|
Nog niet geregistreerd? |
|
Heb je nog geen account aangemaakt? Dan moet je je eerst registeren. |
|
|
Voetkussentje | es | Ik ontdekte net dat Bas een beetje mank loopt. Nu zag ik dat zijn voerkussentje beschadigd is. Het ziet eruit alsof hij ergens in heeft getrapt. Wie weet wat ik hier aan kan doen? De DA is nu dicht, dus daar kan ik maandag pas terecht. Saturday 10 May 2008 om 14:24 uur |

| Marion & Storm | Misschien een beetje vet erop zoals bijv vaseline. Als het heel droog is scheurt het denk ik makkelijk verder in. Maar ik ben geen dierenarts hè ? Saturday 10 May 2008 om 14:29 uur
| | Rolanda | Als het open is, zou je zn pootje in een bakje met water en soda kunnen doen, dat trekt het vuil eruit. Saturday 10 May 2008 om 14:33 uur
| | jantien en friso | En even goed kijken of er niets in zit (glas of een doorntje ofzo).
En inderdaad in een soda of biotexbadje. Beterschap!
Jantien/Friso Saturday 10 May 2008 om 15:08 uur
| | es | Bedankt hoor! Ik ga het sodabadje proberen. Ik heb al gekeken of er iets in zit, maar kan niets ontdekken. Saturday 10 May 2008 om 18:30 uur
| | Gunnar's, Jeppe's en Pezzo's Nynke | En trekt hij zijn pootje terug als je erover wrijft of erop duwt?? Misschien kun je even met een vergrootglas kijken ?? Saturday 10 May 2008 om 19:36 uur
| | karin | Als je biotex-badje gaat geven,neem dan wel biotex Groen en niet de blauwe.Groetjes Sunday 11 May 2008 om 13:07 uur
|
|