home | contact | statistieken | quiz | vrienden | puppy's

Inloggen

Inlognaam:
Wachtwoord:

Nog niet geregistreerd?

Heb je nog geen account aangemaakt? Dan moet je je eerst registeren.

Stand van zaken bij Albert en Wilma.

dorrit
Beste mensen. Ik wil jullie vertellen dat Wilma de vrouw van Albert opgenomen is in een hospice in Hengelo voor de laatste fase van haar leven.Bah krijg er natte ogen van nu ik het er neer zet.Het ziet er naar uit dat het niet lang meer duurt voor ze overlijd.Ze is 47 jaar veeeeeel te jong.Zullen we nog een keer ter ondersteuning allemaal massaal een kaartje naar haar sturen?Haar adres is:Wilma ten Have P/A Leonardus Hospice Kamer Linde Drilschotenstraat 32 7556NP Hengelo. Dit is het enige wat we voor zulke aardige mensen nog kunnen doen. Dus mensen sturen . gr Dorrit
donderdag 19 juni 2008 om 22:54 uur

Cin
Oh hè, wat schrik ik hiervan!! Pff... Vreselijk... Adres genoteerd....
donderdag 19 juni 2008 om 23:46 uur

Bende van vier
Heel veen sterkte Albert en Wilma. Ik heb geen woorden op dit moment maar mijn kaartje is onderweg. Dikke knuffel van Anita en de bende van vier.
vrijdag 20 juni 2008 om 07:45 uur

karin
Jeetje zeg....
vrijdag 20 juni 2008 om 09:21 uur

fennybakker
Heel veel sterkte gewenst in deze zo moeilijke tijd,ik denk aan jullie liefs en groetjes Fenny
vrijdag 20 juni 2008 om 09:47 uur

marijke v. veluw
Wilma en Albert van ons ook heel veel sterkte toegewenst! groetjes van Marijke en pootjes van Tommie en Michael
vrijdag 20 juni 2008 om 12:03 uur

Gunnar's, Jeppe's en Pezzo's Nynke
o bah, wat vreselijk ! Wat ontzettend jong, zo triest. Albert en Wilma, ik wens jullie allebei heel veel sterkte !
vrijdag 20 juni 2008 om 12:10 uur

Jorisje
Wat een ontzettend triest bericht. Mijn gedachten zijn bij Albert en Wilma.
vrijdag 20 juni 2008 om 13:17 uur

*Anneke en Ruby*
Albert en Wilma, ontzettend veel sterkte en kracht toegewenst... Anneke.
vrijdag 20 juni 2008 om 13:23 uur

jennie
Inderdaad jeetje! , wat een oneerlijke strijd. Heel veel sterkte mijn gedachten zijn bij jullie.
vrijdag 20 juni 2008 om 13:36 uur

Sjanie
Getsie Dorrit, mijn kaartje is ook op de post, alleen zal Albert daar niet veel aan hebben. Het liefst houdt hij natuurlijk zijn lieve vrouw bij zich! 47 jaar, ongelooflijk, veel en veels te jong!! Woorden schieten mij dus echt te kort, kan alleen maar `Albert, Sterkte` zeggen..
vrijdag 20 juni 2008 om 14:00 uur

Dorien
Ach wat een verdriet. Dan word je stil. Ik wens hen beiden heel veel sterkte en hoop dat ze samen kracht vinden om deze laatste periode door te komen.
vrijdag 20 juni 2008 om 14:08 uur

franchipannie
Wat vreselijk erg, zo jong nog! Heel veel moed.
vrijdag 20 juni 2008 om 14:37 uur

Domino & Bikkel
Wat vreselijk!! Ik ben ook 47. Dan word je toch ineens weer geconfronteerd met het feit dat je toch vreselijk blij moet zijn dat je gezond mag zijn. Albert en Wilma, ik wens jullie heel veel sterkte. Veel liefs, Monique
vrijdag 20 juni 2008 om 14:50 uur

Dushi
Ik ken ze wel niet maar krijg er toch een krop van in men keel als ik dit lees mijn mama is ook zo oud . Heel veel sterkte .
vrijdag 20 juni 2008 om 15:25 uur

dorrit
Lieve mensen. Heel lief dat jullie op mijn tropic reageren en Albert leest dat vast wel , maar het zou nog mooier zijn dat Wilma de kaartjes zou krijgen.Dus pak de pen en een kaartje . gr Dorrit
vrijdag 20 juni 2008 om 16:30 uur

dorrit
even omhoog halen
vrijdag 20 juni 2008 om 23:17 uur

Gunnar's, Jeppe's en Pezzo's Nynke
kaartje is onderweg...
zaterdag 21 juni 2008 om 02:04 uur

gretha1960
Zó! Wij hebben een kaartje geschreven en die gaat dit weekend nog op de bus, zodat ze hem uiterlijk dinsdag hebben...
zaterdag 21 juni 2008 om 15:01 uur

Bende van vier
Ook mijn kaartje is onderweg. Groetjes Anita.
zaterdag 21 juni 2008 om 16:48 uur

Pagina | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |