| Tina |
Albert wat moeten jullie een strijd leveren, leef al heel lang met jullie mee, maar dat weet je, gelukkig is Wilma het weekend nog even thuis geweest, m'n kaartje zal vandaag ook wel aankomen,wens jullie veel sterkte in deze moeilijk tijd. Gr Tineke. maandag 23 juni 2008 om 14:42 uur
|
| Dorien |
zo...de kaart is geschreven en gaat straks op de post. maandag 23 juni 2008 om 15:31 uur
|
| fennybakker |
Omhoog nog maar een keer,is te belangrijk om te laten zakken. maandag 23 juni 2008 om 17:22 uur
|
| Marion & Storm |
Inderdaad Fenny. We hoiden 'm hoog. Kaartje gisteravond gepost. maandag 23 juni 2008 om 17:28 uur
|
| Pietje&Jasper |
Ook ons kaartje is gepost ,Albert en Wilma heel veel sterkte samen in deze moeilijke tijd. maandag 23 juni 2008 om 18:22 uur
|
| gemma2 |
kaartje onderweg. maandag 23 juni 2008 om 20:41 uur
|
| visscher |
hoi allemaal.
het gaat wilma vandaag erg goed, we hebben intussen nieuwe deuren besteld bij de gamma d.i.v, te te kleine deuren in haar hospice, wat is nu het geval, de cavalier page, stuurt zoveel kaartjes dat intussen de deuren te klein zijn geworden om ze op te hangen, gelukkig ligt wilma op een kamer met nog 4 deuren, anders hadden we haar moeten laten verplaatsen (mischien naar een zwembad met omkleed hokjes, aan deuren dan geen gebrek).
echt waar woorden schieten ons tekort, en lees ik dan jullie namen, dan kan ik alleen maar zeggen, het is goed te weten dat jullie zoveel om ons geven, en laat ik heel duidelijk zijn, de meesten van jullie hebben allemaal een kaartje gestuurt, het doet echt goed..
bas en pim zijn nu naar mn zuster voor de rest van de week, en ik ben dus nu voor het eerst helemaal alleen thuis, zonder wilma of mijn helden, en ik vind het maar niets al die stilte, maar alles is beter dan mn twee helden weg te moeten doen.
danke nogmaals, jullie zijn zonder uitzonderingen kanjers.
liefs van albert maandag 23 juni 2008 om 20:52 uur
|
| Gunnar's, Jeppe's en Pezzo's Nynke |
Lieve Albert, wat fijn om even van je te horen ! Ik vind jou en Wilma ongelooflijk dapper en ik kan jullie alleen maar heel veel sterkte toewensen voor de komende tijd !! Veel liefs, Nynke maandag 23 juni 2008 om 20:56 uur
|
| Marion & Storm |
Albert, Ik vind het zo knap dat je hier zo goed omschrijven kan wat jullie momenteel overkomt. Hou je taai. Je bent een kanjer ! maandag 23 juni 2008 om 22:46 uur
|
| Bende van vier |
Lieve Albert.
Ik sluit me geheel bij Nynke en Marion aan. Jullie zijn kanjers. Hou je taai. Dikke knuffel Anita. dinsdag 24 juni 2008 om 00:19 uur
|
| gretha1960 |
Ook ik kan me alleen maar bij de anderen aansluiten en zeggen, dat we blijven sturen naar Wilma hoor, Albert; nét zoals we destijds bij jou hebben gedaan na jouw bootbrand-ongeluk. Jullie zijn hele sterke personen, die wij nog vele goede dagen met elkaar gunnen! dinsdag 24 juni 2008 om 10:56 uur
|
| fennybakker |
omhoog maar weer dinsdag 24 juni 2008 om 12:00 uur
|
| Diaan |
Ook net mijn kaartje geschreven en vindt het wel heel mooi dat al zo vele dat gedaan hebben. dinsdag 24 juni 2008 om 14:04 uur
|
| fennybakker |
Heb nog maar weer een kaartje gestuurd.gr Fenny dinsdag 24 juni 2008 om 20:28 uur
|
| fennybakker |
Heb Marianne gevraagt om deze topic boven aan te houden.gr Fenny dinsdag 24 juni 2008 om 21:25 uur
|
| fennybakker |
Omhoog nog maar weer een keer. woensdag 25 juni 2008 om 12:04 uur
|
| visscher |
hoi allemaal , wilma knapt zichtbaar op, niet te geloven dat ze zelfstandig naar de toilet is gegaan, wellicht vanuit de rolstoel.
ze is aan het puzzelen geslagen en komt geweldig aan haar rust toe.
ze word er geweldig verwent en de kaartjes blijven binnen stromen.
wilma bedankt zich bij jullie en vind het vreselijk dat ze geen beeld bij jullie kan vormen, dat het ons nooit gelukt is bij een wandeling aanwezig te zijn geweest,
ze heeft nu minder energie nodig dan thuis, veel word haar uit handen genomen en als ze slaapt word de telefoon ook voor haar opgenomen zodat zijzelf niet wakker word.
het is een prima verblijf , waar mensen elkaar helpen, daar kan de wereld een voorbeeld aan nemen.
gr van albert en zijn twee helden geven een pootje woensdag 25 juni 2008 om 15:43 uur
|
| gemma2 |
Hoi Albert, ik gun jullie vanuit de grond van mijn hart nog mooie, ook al klinkt dat krom, dagen toe. Fijn dat Wilma zo vertroeteld wordt dat moet veel rust geven in je hoofd en dat er zulke goede mensen bestaan die jullie dagen zo verlichten. Chapeau! Dank je ook voor het feit dat je het wil delen. Sterkte. woensdag 25 juni 2008 om 17:13 uur
|
| fennybakker |
Hoog houden.gr Fenny woensdag 25 juni 2008 om 19:36 uur
|
| gert peeters |
Albert,fijn dat het wat beter met Wilma gaat,nu ze wat tot rust komt.
Zou het niet leuk zijn als iedereen een kaartje maakt waar ze samen met hun cavalier opstaan,Kunnen jullie toch een idee vormen. Ik ga het in ieder geval doen!
Groetjes Gert en Mickie
woensdag 25 juni 2008 om 21:38 uur
|
Pagina | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
|