| dorrit (gast) ip: 213.93.222.*** |
Geweldig idee ik ga ook zien dat ik het voor mekaar krijg samen met semm en miel op de foto. Dank je wel voor het mee denken , om iets leuks te doen voor een doodzieke cavaliergek. liefs Dorrit woensdag 25 juni 2008 om 21:49 uur
|
| dorrit |
Sorry stond niet ingelogd . woensdag 25 juni 2008 om 21:50 uur
|
| gert peeters |
Leuk Dorrit,kunnen ze nog meer deuren bestellen bij de Gamma :-)
Groetjes Gert woensdag 25 juni 2008 om 21:52 uur
|
| fennybakker |
Omhoog houden.gr donderdag 26 juni 2008 om 11:20 uur
|
| gert peeters |
en weer omhoog donderdag 26 juni 2008 om 20:02 uur
|
| visscher |
het gebeurd niet snel, maar weet egwoon niet wat ik zeggen moet, jullie doen zoveel, meer dan jullie beseffen, wij hebben aan jullie geweldige vrienden.
liefs van albert donderdag 26 juni 2008 om 21:15 uur
|
| Marion & Storm |
Goed idee Gert ! vrijdag 27 juni 2008 om 07:23 uur
|
| fennybakker |
Hoog houden deze Topic. vrijdag 27 juni 2008 om 20:07 uur
|
| Marion & Storm |
Omhoog... zaterdag 28 juni 2008 om 08:29 uur
|
| Josée (gast) ip: 84.85.182.*** |
Van het weekend gaat er weer een kaart uit! zaterdag 28 juni 2008 om 16:42 uur
|
| fennybakker |
Omhoog zaterdag 28 juni 2008 om 17:59 uur
|
| visscher |
hoi alle maal.
ik was vandaag met haar thuis , maar dat was toch niet het verwachte succes.
het werd allemaal te klein voor haar thuis met de rolstoel, en het koste wilma enorm veel energie om bijv naar de toilet te gaan, waar ze zelf niet meer van op kon staan.
het was goed het te proberen, maar thuis zijn zit er voor wilma gewoon niet meer in.
we hebben alles weer ingepakt en zijn terug gegaan, naar het hospice,
vandaag hebben we met de fam nog wel effe een terrasje gepakt, wat ze erg leuk vond.
trouw heb ik ook vandaag de kaartjes van jullie weer opgehangen aan de deur,en alleen al de kaartjes van jullie gaan voor meer dan over de helft op de deurvlakte.
wilma krijgt ook steeds meer gezichten bij julle want er zijn er velen die zelf een kaartje maken met een foto, van hunzelf en de honden.
de dag zal komen dat ik met jullie gaan wandelen, ik weet nog niet wanneer , maar ik beloof de kaartjes dan netjes ingeplakt in een boek mee te nemen, om jullie die evenals de kaartjes van mijn ongelijk destijds te laten zien.
jullie doen wonderen, en mijn dank ervoor.
liefs van albert en de pootjes van zijn twee helden pim en bas zaterdag 28 juni 2008 om 23:48 uur
|
| Gunnar's, Jeppe's en Pezzo's Nynke |
Hoi Albert, bedankt voor je update. Ik kan me voorstellen dat het voor Wilma heel zwaar is om thuis te zijn, hoe moeilijk dat ook zal zijn. Geef haar en Pim en Bas een knuffel !!! zondag 29 juni 2008 om 13:51 uur
|
| fennybakker |
Omhoog zondag 29 juni 2008 om 20:10 uur
|
| Dorien |
Wat zwaar...weten dat je niet meer thuis zal komen. O, wat is er toch veel verdriet en ellende om je heen. Ik ben blij dat jullie er nog zo positief mee omgaan....dat het toch nog een fijne tijd is! Heel veel sterkte nogmaals. maandag 30 juni 2008 om 09:03 uur
|
| gemma2 |
Wat fijn dat het mooi weer is en dat jullie kunnen genieten van het buiten zijn, ik hoop voor jullie dat jullie dat nog een paar keer kunnen doen. Even eruit.
Ik wens jullie nog heel veel kracht toe en dat jullie nog een tijdje ervan kunnen genieten van het samen zijn. maandag 30 juni 2008 om 12:00 uur
|
| fennybakker |
Omhoog maar weer. dinsdag 1 juli 2008 om 19:50 uur
|
| Marion & Storm |
Bedankt Albert dat je ons zo op de hoogte houdt. Ja, thuis wordt je vaak nog meer met je beperkingen geconfronteerd. In de hospice is alles zo aangepast dat je het vaak niet eens in de gaten hebt. Thuis is dat helaas niet het geval. Fijn dat jullie de moed hebben dit te accepteren. Geniet nog zoveel mogelijk van elkaar. Alle sterkte nogmaals... woensdag 2 juli 2008 om 08:02 uur
|
| visscher |
ik moest jullie de groeten doen van wilma.
ze is vrij goed te spreken , de kaartjes blijven maar binnenkomen,en wilma vind dat erg plezierig.
we hebben een nieuwe rolstoel voor haar aangevraagt, wantb ze is weer zo opgeknapt dat ze kan zitten, alleen heeft ze nu een transport rolstoel en klaagt ze over rugklachten, de stoel is eigelijk ook niet om heel de dag in te gaan zitten.
ze krijgt alweer meer praatjes en is zelfs steeds vaker w eer op de pc, dorrit had het geluk haar te kunnen spreken..
ook krijgt ze nu steunkousen aangemeten. dan hoeven haar benen niet meer iedere dag gezwachtelt worden.
dat ik jullie zo mooi op de hoogte houd, is omdat diverse kaartjes daarom gevraagt word, en veel mensen dagelijks de page volgen om te kijken hoe het nu met haar gaat.
ik kan helaas niet iedere dag een berichtje schrijven , dit omdat ik niet iedere avond thuis ben. sorry.
gr van albert en de pootjes van zijn twee snik niet thuis zijnde helden.
woensdag 2 juli 2008 om 19:19 uur
|
| Tina |
Albert mijn kaartje is ook weer onderweg, mijn excuus vor het schrijven ,heb het op mijn fietszadel gedaan dus niet zo mooi, ik was in het dorp dus direkt maar even geschreven. Gr Tineke. woensdag 2 juli 2008 om 19:43 uur
|
Pagina | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
|