| Dorien |
maar weer even omhoog gehaald.... donderdag 3 juli 2008 om 18:31 uur
|
| Josée (gast) ip: 84.85.182.*** |
Ik probeer iedere week een kaart te sturen, maar toch is het moeilijk om de juiste woorden te vinden.
Mocht iets verkeerd overkomen dan hoop ik niet dat Albert en Wilma het mij kwalijk nemen.
Ik hoop dat zij nog lange tijd van elkaar mogen blijven genieten. Zelf heb ik min schoonmoeder en schoonzusje aan deze verschrikkelijke ziekte verloren op veel te jonge leeftijd. donderdag 3 juli 2008 om 21:12 uur
|
| fennybakker |
Omhoog maar weer vrijdag 4 juli 2008 om 16:35 uur
|
| Dorien |
Ik begrijp wat je bedoelt Josee, maar ik vind het altijd erg knap dat mensen er iets extra's bij schrijven en vlgs waarderen Wilma en Albert dat alleen maar en komt het echt wel goed over hoor. vrijdag 4 juli 2008 om 20:16 uur
|
| Josée (gast) ip: 84.85.182.*** |
Ik bewonder Albert en Wilma heel erg.
vrijdag 4 juli 2008 om 21:15 uur
|
| visscher |
hoi allemaal.
niet wij zijn het die jullie moeten bewonderen, nee jullie zijn het de schouderklopjes verdienen.
we zien aan de kaarten en texsten, dat jullie het menen, erover na gedacht hebben wat je erop zet, want het is niet makkelijk.
dit weten we, zelf hebben we er immers ook geen juiste woorden voor, denk ook niet dat die er voor te vinden zijn.
wel kunnen we elkaar steunen , en wat waar si is waar dat doen jullie allemaal stuk voor stuk, en dat doet ons goed.
verkeerde zinnen kan je niet schrijven en nemen ook nooit iemand iets kwalijk, wel weet ik dat ik aan jullie allen hele goede vrienden heb gekregen en als er straks tijd voor is zal ik jullie willen leren kennen, tijdens een wandeling,(als jullie dat zelf willen?).
met wilma gaat het nog redelijk goed nu, ze zit in een andere roelstoel, maar helaas wel de verkeerde, ze zit nu wel goed, maar kan nergens bij, ze kan zichzelf niet voortbewegen en hem niet op de rem zetten en ook de beensteunen, zitten totaal verkeerd, dus dat word weer bellen en passen en meten.
ze is wel zwak, ze ademt ook erg zwaar, maar ze is wel lekker vrolijk en spontaan.
ze heeft het er goed naar de zin en de mensen daar ervaren haar als een lief patient.
gr van albert en wilma en mn helden geven jullie een pootje vrijdag 4 juli 2008 om 22:31 uur
|
| Gunnar's, Jeppe's en Pezzo's Nynke |
Hoi Albert, wederom bedankt voor je update !! Fijn dat Wilma in elk geval vrolijk is, dan kun je samen, lijkt mij, misschien nog een fijne tijd hebben ? Een enorme knuffel voor jou, Wilma en Pim en Bas !!! vrijdag 4 juli 2008 om 23:44 uur
|
| Marion & Storm |
Albert, Zonder in detail te willen treden ... wij hebben destijds, omdat er geen tijd van leven meer was, steeds te wachten op het meten e.d. van een andere rolstoel, een fabrikant gebeld met 2e hands rolstoelen. Die kwamen met een stuk of 6 rolstoelen voor rijden die allemaal de goede maat hadden van zit. Zo konden we passen welke het meest geschikt was. Later... konden we de rolstoel daar weer in leveren. We huurde deze dus als het ware. Misschien heb je er iets aan dat ik je dit meld. zaterdag 5 juli 2008 om 08:34 uur
|
| regina en shakira |
ook mijn kaartje is onderweg zaterdag 5 juli 2008 om 09:25 uur
|
| visscher |
danke marion, daar zijn we intussen ook mee bezig, ze hadden wilma eerst maar effe een stoel gegeven waar ze beter in zat dan de transportrolstoel, nu maken ze er 1 kant en klaar voor wilma, het gata goed komen.
gr van albert en de pootjes van mn twee helden die ik gelijk effe op ga halen.
(wat kan je ze missen he!!!!) zaterdag 5 juli 2008 om 13:10 uur
|
| Sjanie |
Albert, heel veel liefs voor jou en Wilma!! zaterdag 5 juli 2008 om 13:36 uur
|
| gert peeters |
Albert,geniet van je hondjes! Ze weten als geen ander hoe ze troost kunnen bieden. Groetjes Gert en Mickie zaterdag 5 juli 2008 om 13:46 uur
|
| Marion & Storm |
Ik heb vanmiddag mijn man een foto laten maken van Storm en mij samen. Nu nog snel een kaartje van maken. We blijven gewoon sturen hoor. Weet je Albert. Best bizar maar juist als men weet dat "voor altijd" niet bestaat beleef je de momenten samen zo intens. Dat wilde ik even kwijt... zaterdag 5 juli 2008 om 15:29 uur
|
| Marion & Storm |
Omhoog zondag 6 juli 2008 om 11:49 uur
|
| franchipannie (gast) ip: 84.193.154.*** |
We leven erg met jullie mee en hopen dat de tijd die jullie nog rest zonder al te veel pijn mag zijn zondag 6 juli 2008 om 19:50 uur
|
| visscher |
hoi allemaal,
we hadden vandaag een aangename verassing voor wilma en mij.
niemand minder dan dorrit stond voor de deur met haar man, in het hospice bij wilma.
het was voor iedereen echt leuk en hebben natuurlijk mooi over jullie kunnen roddelen, en lekker kunnen bijpraten.
ook mijn twee helden waren er, en hebben met dorrit kennis kunnen maken.
we hebben besloten binnenkort als de gezondheid van wilma het toelaat, lekker uit eten te gaan.
ook hebben we doorit de deur met kaartjes laten zien waar jullie echt het merendeel van uitmaken.
wilma gaat het naar omstandigeheden weer erg goed en ze krijgt met de dag meer praatjes.
ikzelf was heel de dag nu bij wilma samen met de honden.
er waren intussen weer meer kaartjes binnen gekomen en geloof me ze worden gekoesterd.
gr van albert en de pootjes van mijn twee helden zondag 6 juli 2008 om 21:01 uur
|
| dorrit |
Hoi lieve mensen.
Ik kreeg vrijdag ineens een ingeving dat ik Naar Wilma en Albert wou. We kennen elkaar denk ik zo n jaar of 4 , alleen van de page en msn . Gezien hadden we elkaar nooit. Wel het ik zowelAlbert als Wilma wel verschillende malen aan de telefoon gehad, en dat klikte reuze goed.Op een of andere manier kwam het er nooit van om naar hun toe te gaan , doordat ik zelf vaak met gezondheid zit.Vrijdag dacht ik het is nu of nooit als je Wilma wilt leren kennen . Ik moet eerlijk zeggen we gingen met lood in de schoenen omdat je niet echt weet wat je aantreft. Na een leuk onthaal van Albert en z n helden buiten (want die had ik ingelicht)gingen we dus Wilma bezoeken. En mensen ik zal eerlijk zijn we zijn vreselijk geschrokken. Wilma zat lekker buiten in het zonnetje in haar rolstoel, maar zag er in onze ogen heel ziek uit .Vreselijk opgezet van de medicijnen.Ze keek me aan kende me niet van gezicht , maar wel van m n stem en zei meteen Dorrit. We hebben even over haar ziek zijn gepraat en ik moet zeggen het is bewonderingswaardig hoe ze hier mee omgaat. Wist zelfs te zeggen dathet voor kleine kinderen nog veel erger is.En natuurlijk hebben we het uitgebreid over de helden gehad. Mensen het is echt waar wat die honden luisterennnnnnnnnnnn , pffffffff daar ben ik stinkend jaloers op.Het zijn zulke schatjes . Ook hebben we de vele kaartjes gezien die jullie gestuurt hebben. Ik ben super trots op jullie dat jullie met zo n klein gebaar iemand zo blij kunnen maken.Hoop echt dat dit door zal gaan. Mijn man kende natuurlijk helemaal niks van Albert en Wilma maar is lekker met me meegegaan.Mijn man en ik zijn diep onder de indruk hoe sterk Wilma en Albert samen staan.Dit lot dragen is een zwaar kruis. Uit de grond van m n hart hoop ik dat Wilma nog een tijdje gegeven word zoals het nu is. Binnen afzienbare tijd gaan we er weer heen want we hebben er een paar vrienden bij die we graag willen steunen waar we kunnen . gr Dorrit zondag 6 juli 2008 om 22:04 uur
|
| Marion & Storm |
Dorrit, Je bent een kanjer !
Zojuist via https://www.greetz.nl/ m'n foto van mij en Storm ingeladen en meteen verzonden. Echt handig... Greetz.nl gaat zelfs voor je naar de brievenbus. Wordt morgen alweer bezorgd. Maak dua maar weer plaats op de deuren. zondag 6 juli 2008 om 22:53 uur
|
| Marion & Storm |
Topic hoog houden.... maandag 7 juli 2008 om 23:04 uur
|
| dorrit |
dinsdag 8 juli 2008 om 11:35 uur
|
Pagina | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
|