home | contact | statistieken | quiz | vrienden | honden foto's

Inloggen

Inlognaam:
Wachtwoord:

Nog niet geregistreerd?

Heb je nog geen account aangemaakt? Dan moet je je eerst registeren.

Stand van zaken bij Albert en Wilma.

dorrit
Beste mensen. Ik wil jullie vertellen dat Wilma de vrouw van Albert opgenomen is in een hospice in Hengelo voor de laatste fase van haar leven.Bah krijg er natte ogen van nu ik het er neer zet.Het ziet er naar uit dat het niet lang meer duurt voor ze overlijd.Ze is 47 jaar veeeeeel te jong.Zullen we nog een keer ter ondersteuning allemaal massaal een kaartje naar haar sturen?Haar adres is:Wilma ten Have P/A Leonardus Hospice Kamer Linde Drilschotenstraat 32 7556NP Hengelo. Dit is het enige wat we voor zulke aardige mensen nog kunnen doen. Dus mensen sturen . gr Dorrit
donderdag 19 juni 2008 om 22:54 uur

visscher
hoi allemaal. jullie zullen wel denken je hoort niets meer van ons, maar net als je denkt hij is ons vergeten duikt hij wel weer op. veel valt er niet te melden, wilma word steeds meer moe en de dag word voor haar steeds langer, zelf heeft ze dat nog niet zo goed door, het ligt overal aan maar niet aan haar? was gisteren middag bij haar met natuurlijk bas en pim, en ik zat met de heren een beetje te stoeien en te knuffelen, maar het irriteerde haar mateloos, ik moest de honden met rust laten!. nou dat is op zich niets voor wilma, maar het zegt dan wel meer over hoe moe ze is. ze zegt nog steeds als ik weer lopen kan kom ik naar huis terug, en de fisio moet daar maar aan werken. verder groeit ze gewoon uit haar kleren, maar gisteren had ze wel een tshirt aan van maatje m, en dan verbaasde ze zich erover dat het allemaal zo verschrikkelijk strak zit, maar zekers niet op het idee komen een ander tschirt te pakken, want dat is haar dan allemaal veels te vermoeiend. en zo zie je week in en uit, steeds meer veranderingen aan haar, dit is zekers wilma niet hoor... wederom bedank ik me voor jullie kaartjes, die lekker leuk blijven komen en , ik zou willen dat ik een foto kon maken en plaatsen, want het zijn er heel wat, helaas ben ik daar te dom voor om dat te kunnen pootjes van mn twee helden en de dames allemaal een knuffel en danke
maandag 11 augustus 2008 om 09:01 uur

Diaan
Ja dat is allemaal moeilijk he, maar je vindt ons kanjers maar wat dacht je van je zelf en je onvoorwaardelijk steun voor je vrouw. Ik hoop dat jullie redelijke dagen houden en dat jullie de kracht behouden die jullie nu hebben in deze zo moeillijke tijd!!!!!!
maandag 11 augustus 2008 om 10:23 uur

jessiebessie
Hoi Albert, ik werk zelf in de zorg op revalidatie afdeling. Ik leef met jullie mee, ik kan mij ook erg voorstellen hoe het voor jullie moet zijn. Ik vind het ook erg knap dat je hier op de site jullie verhaal verteld! Heel veel kracht toegewenst, groetjes en een pootje van Demi
maandag 11 augustus 2008 om 13:03 uur

fennybakker
Omhoog nog maar weer
dinsdag 12 augustus 2008 om 21:36 uur

Marion & Storm
donderdag 14 augustus 2008 om 14:15 uur

AMC
Hoi Albert en Wilma, we wensen jullie nog heel veel kracht om door te zetten. Helaas wten wij ook al te goed wat deze ziekte met je doet. Geniet van elkaar nu het nog kan. We kennen elkaar niet maar leven toch met jullie mee. Liefs, Anneke, mOnique en Chica
donderdag 14 augustus 2008 om 14:35 uur

loekie
even omhoog zetten....
zaterdag 16 augustus 2008 om 19:16 uur

visscher
iedere week als ik terug ben van mn werk, sta ik voor de kastdeuren met kaartjes te kijken, en dan kan ik alleen maar blij zijn. niet zozeer omdat ik in het hospice ben, maar te weten dat al die kaartjes van jullie zijn, dan doet dat gewoon goed. we zijn nu aan het testen met medicijnen en slaap middelen om wilma nacht langer te laten worden, het meisje word steeds zwakker, en dit komt hoofdzakelijk door te weinig slaap, haar krachten nemen daardoor enorm af, en dan neemt wellicht haar alertheid ook af. ze week vaak niet welke dag het is en of en wanneer ze weer medicijnen moet nemen, al met al ze is veel energie kwijt met het minste geringste wat ze doet. we werken eraan en proberen een gouden midden weg in te slaan, zodat het voor haar nog een beetje leuk blijft er te zijn . we leveren steeds iets in anders is het niet en zal het ook niet meer worden. zelf is ze nog van mening dat ze weer thuis komt wanneer ze weer kan lopen, ik laat haar in die waan, maar dat zal er wel niet meer van komen. bas en pimmetje en het baasje zijn er de hele dag gebleven , en morgen weer opnieuw een nieuwe uitdaging aan, want dat is het inmiddels wel geworden. heel veel pootjes van mijn twee helden en een knuffel voor jullie allemaal van hun baasje
zaterdag 16 augustus 2008 om 22:11 uur

gemma2
Ach, Albert wat zal het moeilijk voor je zijn, verdorie. Ik wens je ook al klinkt het algemeen, heel veel sterkte en geduld toe. Ik weet uit eigen ervaring hoe je je grenzen verlegd. Hou je taai. Respect. dat is wat ik je kan zeggen. Ik heb respect voor je. !! Zorg god voor jezelf want dat is heel belangrijk, ook voor Wilma.
zaterdag 16 augustus 2008 om 23:49 uur

gemma2
god is goed, maar dat snap je wel :-)
zaterdag 16 augustus 2008 om 23:50 uur

Juf-Marjan
Albert, wat moeten jullie toch veel meemaken. Ik lees met tranen in m'n ogen jouw verhaal. Na een paar minuten staren naar dit scherm, heb ik eigenlijk nog steeds niet de goede woorden gevonden om mijn gedachten mee uit te drukken. Maar iets zeggen is beter dan niets zeggen. Sterkte, Albert en Wilma!
maandag 18 augustus 2008 om 11:53 uur

gretha1960
Albert en Wilma; we blijven met z'n allen bij jullie hoor! Middels onze kaarten en mailtjes op deze topic weten we dat we er voor elkaar zijn in moeilijke tijden en dát vind ik nou zo mooi hè! Het heeft even niet met onze honden te maken maar met een medemensen, die wat extra aandacht van een ander nodig heeft...én dat ook verdient in deze zware tijden.
maandag 18 augustus 2008 om 13:56 uur

Ingrid van de Koppel
Jeetje, Albert, ik heb enorm respect voor je hoe je hiermee omgaat. Wat is het toch oneerlijk, wat moet dit allemaal zwaar voor je zijn. Maar denk ook aan jezelf, hoor.
maandag 18 augustus 2008 om 21:01 uur

Marion & Storm
Ik heb weinig toe te voegen... We denken aan jullie. Lieve groetjes van ons
maandag 18 augustus 2008 om 21:05 uur

Koraal
het is ongelooflijk hoeveel mensen er intens met jullie meeleven en ja ,eigelijk is alles al gezegd en wordt het moeilijk er iets nieuws aan toe te voegen. Maar weet dat ook ik heel erg meeleef en heel veel respect en waardering heb voor de manier hoe je deze bijzonder verdrietige fase in jullie leven een plekje weet te geven. lieve groeten voor allebei en heel veel kracht toegewenst. Koraal.
maandag 18 augustus 2008 om 21:27 uur

jennie
Sluit mij helemaal bij Koraal aan. Jennie
dinsdag 19 augustus 2008 om 10:19 uur

loekie
ik lees al een tijdje mee en ik wil even kwijt dat ik ontzettend mee leef. Natuurlijk wil ik je veel kracht en sterkte wensen in deze tijd!! Het is mooi om te lezen dat zoveel mensen meeleven en ik hoop dat je hier veel kracht uit put! Fleur
dinsdag 19 augustus 2008 om 11:11 uur

Koraal
ik denk even aan Albert en Wilma....die hebben heel andere zorgen aan hun hoofd..... hoe komen we deze dag door? lieve groetjes koraal.
woensdag 20 augustus 2008 om 19:36 uur

visscher
ik was effe iets rustiger, dit door mn werk en wilma verandert niet zoveel op dit moment. en dan kom ik thuis, zet de pc aan en dan hup naar de cavaliersite, en weer dat intense medeleven van jullie, weer die kaartjes die ik morgenvroeg op ga hangen, (de deuren zijn bijna vol), de berichtjes die jullie schrijven, ik lees ze, maar wat moet ik hier nu op zeggen? en zo is het nu juist thuis ook, hoe moeten we nu verder? hoe ga je verder waar eigelijk geen verder is!! we zijn aan het overleven, en dit per week. weet je je leert wel de dingen te relativeren, waar ik vroeger op topics merendeel wel op reageerde, laat ik nu makkelijke liggen en dan denk ik, waar maken we ons nu eigelijk zo druk om met zn allen, leef met elkaar i p v tegen elkaar, help elkaar waar je ook maar kan, en we hebben de meesten van ons echt laten zien dat we om elkaar geven,, en steun elkaar. ik hoop jullie echt allemaal eens in het echt te zien, want wil wel weten waar die goede harten allemaal in zitten. gr van albert en de pootjes van zijn twee helden.
zaterdag 23 augustus 2008 om 21:41 uur

keli
Lieve Albert en Wilma, ik ben niet zoveel op het forum maar lees wel iedere keer dit topic en dan met tranen in mijn ogen. WIst niet goed wat ik moest zeggen maar vindt jullie erg dapper! Wil jullie heel veel sterkte wensen. En een knuffel van mijn cavje Keli en mijn Cockertje Durda!
zaterdag 23 augustus 2008 om 23:18 uur

Pagina | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |