home | contact | statistieken | quiz | vrienden | loopsheid

Inloggen

Inlognaam:
Wachtwoord:

Nog niet geregistreerd?

Heb je nog geen account aangemaakt? Dan moet je je eerst registeren.

Weet het echt niet:wel of niet pension??

els peters
Ik zit nu al weken te dubben. Ik kan met mijn dochter over 2 weken een weekje lekker naar mallorca toe.Ik wil zelf heel graag, ben er echt aan toe om een weekje er tussenuit te gaan.Heb wel enorme vliegangst maar ik zit ook met het volgende. We zijn afgelopen zaterdag naar een pension wezen kijken in Thorn waar we de hondjes naar toe kunnen brengen.Hele aardige mensen, de hondjes logeren gewoon in huis met heel veel andere cavaliertjes. Onze Kiki zal geen probleem zijn maar onze Chico is een hele angstige schuwe hond die heel afhankeijk is van mij.Toen we daar waren zat hij de hele tijd onder mijn stoel te kwijlen. En mijn vraag is eigenlijk kan ik hem dat wel aandoen om hem 6 dagen daar achter te laten.Hij is dan wel samen met Kiki, maar toch.En ik zal ze ook vreselijk missen.Maar omdat ik toch een moeilijke tijd achter de rug heb wil ik zo graag effe weg van alles. Maar ik ben zo bang dat onze Chico daar helemaal wegkwijnt. Maar van de andere kant weet ik dat ze daar in hele goede handen zijn. Pfffffffff wat een verhaal maar ik zit er echt mee wat ik nu moet doen.Ik weet wel dat ik zelf de beslissing moet nemen maar wat is jullie ervaring als de hondjes een weekje in een pension zitten.Passen ze ze snel aan ? groetjes van els kiki en chico
maandag 25 augustus 2008 om 13:51 uur

gretha1960
Els ik wens jou een héle fijne vakantie toe! Ieder moet vooral doen, wat het beste bij haar of hem past en hoe hij/zij zich erbij voelt; ga met overtuiging en geniét óf blijf thuis bij je hond(en) en voel je dáár het beste! Groétjesssss
donderdag 28 augustus 2008 om 10:02 uur

Mayke en Amber
Hallo els. Ik begrijp jouw probleem helemaal. Ik heb de mogelijkheid om een weekje naar familie in spanje te gaan. Echter, sinds ons Ambertje bij ons is, is ze nog nooit langer dan een dag van ons weg geweest. (als wij een dagje weggaan, mag ze naar opa en oma). Ook Amber is erg aanhankelijk naar mij toe, en moet niks hebben van vreemden en grote honden. Ook ik zit in dubio over wat ik moet doen. Ik ben bang dat ze in een pension weg kwijnt. Toch vind ik de reacties van de anderen positief. Wie weet valt het indedaad allemaal reuze mee. Succes! Groetjes. mayke
donderdag 28 augustus 2008 om 10:26 uur

AMC
Fijne vakantie, ze zijn vast in goede handen. En extra blij om je weer te zien daarna. Groet, Anneke
donderdag 28 augustus 2008 om 11:23 uur

es
Hai Els, ik wil toch even reageren op je vliegangst. Ik had ook enorme vliegangst, maar ben toch afgelopen mei een weekje met een vriendin weg geweest, na ruim 20 jaar niet gevlogen te hebben. Via de huisarts heb ik oxazepam voorgeschreven gekregen in de laagste dosering. 1 pilletje een uur voor de reis. Dat werkte echt super! Prettige vakantie!
donderdag 28 augustus 2008 om 11:25 uur

els peters
Hoi Es. Ja is voor mij zelfs 30 jaar geleden dat ik voor het laatst gevlogen heb, en heb ook oxazepam voor de vliegangst, maar ik denk dat ik 2 pilletjes nodig heb ha ha. groetjes els kiki en chico
donderdag 28 augustus 2008 om 13:03 uur

Helma en Chester
En niet schrikken van de turbelentie en de luchtzakken Els!!
donderdag 28 augustus 2008 om 19:22 uur

Sandra & Phoebe
Hoi Els, hoe hebben je hondjes het in Thorn gehad? groeten Sandra
maandag 22 september 2008 om 16:12 uur

els peters
Het is met de hondjes prima gegaan. Chico had de eerste paar dagen gekwijld maar daarna ging het ook goed met hem.Ik heb ook een paar keer gebeld hoe het met hun ging. Voor degene die het niet te ver is raad ik dit pension iedereen aan vooral ook omdat de hondjes gewoon in huis zijn en buiten lekker ruimte hebben om te spelen en te ravotten. Mijn vliegangst is wat minder nu.Ben blij dat ik de stap gezet heb.Zou het zo weer doen. groetjes els kiki en chico
maandag 22 september 2008 om 17:22 uur

gertpeetersgielen
Goed dat je doorgezet hebt,spreek je gauw weer :-) Gr Gert en een knuffel van Mickie
maandag 22 september 2008 om 18:15 uur

Sandra & Phoebe
Hoi Els, dat is fijn om te horen. Ik heb er een plekje voor Phoebe gereserveerd maar ik ga in november/december eerst nog even kijken. groeten Sandra
maandag 22 september 2008 om 19:42 uur

danielle en luna
Ik ben blij dat ik genoeg vrijwilligers heb in familie- en kennisenkring die zich hebben aangeboden om op onze Luna te letten als we volgend jaar op vakantie gaan. Natuurlijk zal dat ook even slikken voor ons zijn de eerste keer ons beestje niet om ons heen. Maar het lijkt me nog altijd een prettiger idee dan een pension. Maar er zijn ook mensen die (zo las ik hierboven ergens) cavaliertjes opvangen bij hun thuis, dat lijkt me dan wel weer wat!!! mocht er geen andere oplossing zijn. Maar ik denk dat mocht er echt niemand zijn om op ons meisje te letten ik toch liever niet op vakantie zou gaan, idd gaat het misschien meer op de gevoelens van de baas dan van het cavaliertje, maja het is gewoon het gevoel he... en dat is bij iedereen anders...
maandag 22 september 2008 om 23:25 uur

Dorien
fijn dat het goed is gegaan Els. Vaak is het zo dat wanneer diegene die de hond(en) opvangt goed weet hoe een roedel werkt, het dan ook goed gaat. Sep is heel erg makkelijk dus die kan ik overal brengen, sinds 2 jaar gaat hij naar diegene die hem ook 1 x per week meeneemt met de uitlaat en dat is echt feest voor hem. Ik hou veel van hem, maar meenemen naar de camping vind ik geen optie. Te warm, teveel mensen die aan hem willen zitten, niet mee mogen naar diverse plekken. En ik houd nog meer van mezelf en van mijn andere gezinsleden dus ik ga wel op vakantie!
dinsdag 23 september 2008 om 13:27 uur

Pagina | 1 | 2 |