| loekie |
moet je eens naar onderen gaan en kijken hoe er geboden wordt op de hond.... belachelijk, het is toch geen meubelstuk?? dinsdag 26 augustus 2008 om 13:45 uur
|
| Hanneke van Doorn |
Ik zag ook een fokster staan op marktplaats die hier ook adverteert.
Tja. dinsdag 26 augustus 2008 om 22:15 uur
|
| odette |
Misschien ligt het aan mij....maar ik kan gewoonweg weinig tot geen begrip opbrengen voor mensen die hun om deze reden 'weg' doen. Als ze een kind zouden hebben, dan deden ze die toch ook niet weg omdat ze fulltime gaan werken. Neem dan geen hond!! Waarom geen andere oplossing? woensdag 27 augustus 2008 om 12:52 uur
|
| tante tuin (gast) ip: 87.213.33.*** |
heeft Francien al gereageerd ? woensdag 27 augustus 2008 om 12:57 uur
|
| gwenn&rob (gast) ip: 86.90.76.*** |
het is wel en scheetje! woensdag 27 augustus 2008 om 18:19 uur
|
| Tina |
http://link.marktplaats.nl/185055348 hier zijn nog twee die herplaatsing zoeken. woensdag 27 augustus 2008 om 20:01 uur
|
| Rolanda |
Ach wat een lief koppie heeft dat teefje, natuurlijk de ruby ook, maar jammer dat er geschreven word, dat ze nog niet geholpen is, dat trekt ook weer de verkeerde mensen aan, die er wel handel in zien zitten. woensdag 27 augustus 2008 om 21:12 uur
|
| Ellena |
Gebeurt ook regelmatig Rolanda, er zijn gewoon fokkers die zo'n hondje opkopen en snel een nestje meedoen. Of een dergelijk hondje opkopen en dan doorverkopen met winst en net doen of ze het uit liefdadigheid doen. Jammer. Bah. donderdag 28 augustus 2008 om 18:18 uur
|
| melissa_chucky |
ik vind het echt wel erg hoor.je moet dat zien zo lief en zo schattig het vraagt gewoon om een gezellig thuisje.dat ze die 2 maar niet uit elkaar trekken.want dan gaan ze heel erg treuren.met zoiets zit ik dus werkelijk enorm in é.had ik geen 3 honden gehad. en wat groter gewoond had ik ze allebij genomen.zo iets kan ik echt niet zien dan breekt mijn hart.sorry mensen maar in dat punt ben ik echt heel gevoelig. maandag 1 september 2008 om 15:35 uur
|
| Gunnar's, Jeppe's en Pezzo's Nynke |
ik vrees dat ik het met Odette eens ben; ook al werk je fulltime, als je voordat je gaat werken lekker een half uur gaat wandelen en na werktijd nog een uur en dan misschien 's avonds ook nog leuke dingen met je hondje doet, een cursus of zo, dan kan het hondje heel gelukkig zijn !! maandag 1 september 2008 om 21:27 uur
|