| loekie |
ten eerste, gefeliciteerd met je pupje. wat krijgt ze te eten? ik ben op aanraden van mensen hier op energique overgegaan en ben er super tevreden over. hij eet het graag en heeft prima ontlasting.
donderdag 28 augustus 2008 om 13:50 uur
|
| Margot van B. |
zijn het geen tepeltjes? Groetjes Margot, Bassie en Bobbie donderdag 28 augustus 2008 om 14:54 uur
|
| melissa_chucky |
proficiat met je pupje.
kan je iets meer uitleg geven met wat je bedoelt over het buikje.
laat ze nog eens te goei checken...
mss moet ze wel antibiotica krijgen donderdag 28 augustus 2008 om 16:26 uur
|
| haleh |
dank jullie wel voor de reacties. Tessa is nu 12 weken oud en zij is 4 weken in ons gezien/huis. 2de week ging zij slechter eten en viel steeds af. toen begon de diaree. toen had ik rijst gekoookt met biefstuk;fijn gemalen en ja hoor ze ging eten.wij dachten dat de puppyvoer die ze van de fokker mee had gekregen niet lekker vindt. overgegaan naar Royal Canin op advies van de dierenspeciaalzaak en fokker.eerste keer ging ze eten en daarnaweer niet.
ze had nog steeds diaree en later spugen. (3de week) naar dierenarts; ze had een darmvirus opgelopen hoe en wanneer weten we het niet.
ze kreeg medicijn en een dieetvoer. 1ste avond ging ze het eten en volgende dag weer geen trek! En nogsteeds spugen. ik heb slaaploze nachten gehad. toen had ik rijst met kipfilet gekookt en gevoegd aan haar voeding. dat was feest! au fin. ze was beter lekker aankomen. toen die puisjes op de buik; deze zijn zeker niet haar tieten. nu is eentje weg.
2 of 3 dagen goed gegeten maar nu heeft ze weer diaree en wil ze weer niet eten. we zijn raadloos. herkent iemand dit?
nu vrijdag 29 augustus 2008 om 16:01 uur
|
| lovely dogs |
hoi ,mijn golden heeft heel lang diaree gehad toen hij pup was,alles geprobeerd ,toen is zijn ontlasting naar utrecht gestuurd en daar kwamen ze erachter dat hij een ''vreemd'' virus had,toen had ik eindelijk de goede medicijnen en was het na 1 week over,dus misschien heb je er iets aan en kun je ook zijn onlasting naar utrecht laten sturen ,groetjes jeannette vrijdag 29 augustus 2008 om 16:15 uur
|
| nikèdog2000 (gast) ip: 83.81.233.*** |
ten eerste gefeliciteerd met je pup.......rijst en brokken niet geven.........gewoon versvlees daar zitten goede bacteriën in die jou pup nodig heeft.......in brokken en rijst zit niets in..........versvlees zoals smuldier compleet duck energique rodi canibest is allemaal versvlees voor de hond..........ga ook eens lezen op www.barfplaats.nl daar kun je ook vragen stellen......doen hoor!!!!!!!!je zult zien dat ze gaat eten als een bootwerker vrijdag 29 augustus 2008 om 16:15 uur
|
| renesta |
Over de puistjes durf ik niets te zeggen. Daar zou ik even naar laten kijken door de DA. Over het eten: ik adviseer je om Tessa Energique voor pups te geven. Misschien de eerste paar dagen eerst even in kokend water, af laten koelen en dan geven.
Niet steeds maar wisselen van eten maar gewoon doorgaan met de Energique. Over het algemeen vinden alle hondjes dit heerlijk en het is zeer gezond. vrijdag 29 augustus 2008 om 17:19 uur
|