| Rico |
Mag ik vraag of iemand anders ervaring heeft met de kennel in Reusel?? Zij fokken cavaliertjes en beagle?? Ik ben heel nieuwsgierig!! Alvast bedankt, Chantal Wednesday 9 February 2005 om 16:24 uur
|
| nikèdog2000 |
hallo allemaal
is er iemand die de namen en adressen weet van de broodfokkers?
als je een advertentie zie staan uit BAARLE NASSAU OF BERGEYK dan hoeft dat niet persee een broodfokker te zijn.
het kunnen ook particulieren zijn.
en om die mensen niet zwart te maken moeten we wel de goede informatie hebben.
en als ik die heb dan ga ik schrijven tot mijn vingers versleten zijn .
en ik hoop dat jullie allemaal mee doen.
groetjes nikèdog2000 Wednesday 9 February 2005 om 17:29 uur
|
| Judith en co |
die in Bergeijk wonen op de weebosserweg zowel moeder als zoon alleen wonen ze op een ander nummer. Wednesday 9 February 2005 om 21:50 uur
|
| Karin Schaafstra-Peters |
Hallo Nike
In Baarle Nassau zit een kenel waar je allerlei soorten honden kan kopen, een "winkel"met kleine hokjes waar de honden dag en nacht in zitten. Als dat geen broodfokker is dan weet ik het niet meer? Groeten Karin Thursday 10 February 2005 om 08:13 uur
|
| wilm@ |
Dit onderwerp gaat nu toch wel een beetje vervelen. Iedereen weet nu toch wel waar je wel en niet moet zijn? Ik heb kennissen en dat hondje blijkt voor 100% gezond te zijn! Hij komt dus ook van een zogenaamde broodfokker.gr Wilma Thursday 10 February 2005 om 19:06 uur
|
| Ingrid van de Koppel (gast) ip: 213.84.244.*** |
Ja Wilma, dat kan wel mooi zo zijn, maar er wordt niet op een verantwoorde manier gefokt, dus de kans dat je een hond koopt met ernstige gebreken, is groot. Bovendien worden de fokteefjes bij zo'n fokker uitgebuit, ze krijgen het ene nest na het andere, zien nooit daglicht, worden slecht verzorgd. Of de puppies worden per vrachtauto's uit één van de voormalige oostblok landen gehaald, waarbij veel hondjes onderweg doodgaan. Dus door een hondje te kopen bij een broodfokker, werk je mee aan dierenmishandeling. En ik kan me niet voorstellen dat iemand, die een pupje koopt, dat op zijn geweten wil hebben. Thursday 10 February 2005 om 20:59 uur
|
| truus poel |
het is geen kwestie van een onderwerp dat gaat vervelen Wilma!! natuurlijk weten de regelmatige bezoekers wel hoe het zit zo onderhand, daar kan je echt niet meer omheen maar hier komen dagelijks nieuwe mensen een kijkje nemen en het is alleen maar goed dat zij hier goede nota van nemen. Thursday 10 February 2005 om 21:08 uur
|
| nikèdog2000 |
HOI WILMA
JIJ DENKT DAT IEDEREEN HET WEET VAN DIE BROODFOKKERS !!!!!!!!!.NOU NIET DUS.
ALS IK OP MARKTPLAATS ZIET DAT ER IEMAND BIJ EEN BROODFOKKER GEBODEN HEEFT OP EEN CAVALIERTJE DAN WAARSCHUW IK DIE RERSOON DOOR MIDDEL VAN EEN EMAIL.EN ZE BEDANKEN ME ALLEMAAL VOOR DE WAARSCHUWING.
ZOU JIJ OOK MOETEN DOEN.
ZO KUN JE MEE HELPEN AAN DIEREN MISHANDELING.TE BESTRIJDEN
INPLAATS OM TE ZEGGEN DAT HET JE GAAT VERVELEN DIT ONDERWERP.
NIKÈDOG2000 Friday 11 February 2005 om 08:06 uur
|
| wilm@ |
De echte fokkers fokken volgens de richtlijnen. Maar goed bij hun wil dat niet zeggen dat wel alle honden gezond zijn. Ze worden dan waarschijnlijk niet verkocht, maar toch........ Ik snap jullie standpunt heus wel. Ik heb gelukkig 2 gezonde schatten van honden. En die kunnen natuurlijk ook weleens ziek worden. De omstandigheden bij broodfokkers, [vieze hokken, geen daglicht enzo.] Dat heb je dan toch zo gezien dat je daar toch niets moet kopen. Wij zijn ook weleens bij zo iemand geweest en het was voor mij al gauw duidelijk hoe het er aan toe ging. Ze adverteren nog steeds met puppy's.
Jammer genoeg. Wilma Friday 11 February 2005 om 09:52 uur
|
| judith (gast) ip: 62.131.66.*** |
je ziet niet altijd bakken of vieze schuren. Die lui weten de verkooptechnieken ook wel. Nemen ze even bij iemand een hondje in huis en doen ze er even lief tegen en dan weet jij niet dat ie daarna weer de schuur in gaat als je daar weggaat zonder dat hondje. Ik spreek uit ervaring en ben niet achterlijk hoor, zo spelen ze het echt.
Friday 11 February 2005 om 12:49 uur
|
| wilm@ |
Tja.....Ik hoop in ieder geval dat als iemand hier mee te maken krijgt dat ze goed opletten. Die "fokker" waar ik het over had, die kocht zelfs de dierenarts om. Het is toch te gek voor woorden. Gelukkig verkoopt hij/zij geen honden meer voor zover ik het weet. Wilma Friday 11 February 2005 om 16:13 uur
|
| wilm@ |
Sorry, het is dus een andere fokker dan in mijn eerdere antwoord. Van donderdag 10 februari. Wilma Friday 11 February 2005 om 16:17 uur
|
| Els Thijssen |
hoi Wilma. Bedoel je misschien de Braambos. Daarvan weet ik dat deze de dierenarts ook omkocht. Hier komt onze Chico namelijk vandaan.Ik kwam er toen pas via deze page achter wat voor vreselijke fokker dit was.Ik had voorheen nog nooit van het begrip broodfokkers gehoord.En is inderdaad wat Judith zegt ze weten heel goed hoe ze hun "verkooppraatje"moeten houden. En je komt binnen in een hele nette schone ruimte waar schattige puppies zitten , en dan heb je nog die deur.....tja wat zich daar allemaal afspeelt dat krijg je niet te zien.groetjes els kii en chico Friday 11 February 2005 om 19:21 uur
|
| wilm@ |
Hoi Els, ik bedoel dus niet het Braambos voor zover ik weet. Het is namelijk al een jaar of 7 geleden dat we ergens zijn gaan kijken. De fokker die de dierenarts omkocht dat was weer iemand anders. Gr Wilma Saturday 12 February 2005 om 16:47 uur
|
| anja (gast) ip: 82.157.112.*** |
lieve mensen ik heb al eens gedacht om te gaan demonstreren in baarle nassau met een hele boel andere mensen precies voor de deur daar en dan op een drukke zaterdag of zondag .
.nog .meer .liefhebbers !!!!
ik heb al eens een stuk over die fokker geschreven en dat ik daar geweest was toen hadden zelfs de honden nog geen drinkmaar Saturday 12 February 2005 om 18:15 uur
|
| anja (gast) ip: 82.157.112.*** |
lieve mensen ik heb al eens gedacht om te gaan demonstreren in baarle nassau met een hele boel andere mensen precies voor de deur daar en dan op een drukke zaterdag of zondag .
.nog .meer .liefhebbers !!!!
ik heb al eens een stuk over die fokker geschreven en dat ik daar geweest was toen hadden zelfs de honden nog geen drinkmaar dat is nu verandert gelukkig
en inderdaat de honden blijven daar snachts ook in die glazen KOOIEN
wie gaat er mee ???????
lieve gr anja een dierenvriend .want het telt voor al de honden daar . Saturday 12 February 2005 om 18:19 uur
|
| nikèdog2000 |
ik doe mee hoor anja
groetjes nikèdog2000 Saturday 12 February 2005 om 20:23 uur
|
| Shiva |
Ik heb al heel veel slechts over die fokkers gehoord, ze hebben op hun website ook 'aanbiedingen', afgeprijsde hondjes die ze niet kwijtraken, SCHANDE! Ze zouden die mensen in hokjes moeten stoppen! Saturday 12 February 2005 om 21:49 uur
|
| kyl (gast) ip: 62.195.175.*** |
heyhey, ik persoonlijk ben dus helemaal gek van honden en ik sta te popelen om een
hondje te kopen. Je kan dus wel begrijpen dat, toen ik een maand geleden, in een schuur in Baarle nassau aankwam met honden
in bakken ik meteen verliefd werd op al die hondjes en had er bijna één gekocht! nu pas, na het lezen van al die reacties zie
ik in dat ik compleet blind geweest ben!! ik bedoel honden in hokjes! wie doet nou zoiets! dankjullie wel, k zet dus nooit
meer een stap in die schuur binnen en jullie hebben mn ogen doen opengaan... Sunday 27 March 2005 om 01:04 uur
|
| jozef v d v (gast) ip: 81.165.200.*** |
Wat is de aankoopprijs van een cavalier pup bij een broodfokker ?
Veel problemen
worden door de puppy kopers zelf gezocht
Als ge daar geen pup koopt moeten ze er noodgedwongen mee stoppen
Geef liever
een paar 100 euro meer
en koop een pupje bij een kleine
fokker die weet waar hij mee bezig
is Een toegeweide fokker
spaart kosten noch moeite om het ras te
verbeteren en er alle ongewenste
afwijkingen uit te fokken
Zie op deze site
eens naar de
fotos van de cavaliers Sproeten
en onregelmatige aftekeningen zijn
aan de orde Soms kun je er
nauwelijks een cavalier in herkennen Graag reactie Sunday 27 March 2005 om 10:46 uur
|
Pagina | 1 | 2 | 3 | 4 |
|